בשיתוף מכון אברהמסון

4 צפייה בגלריה
אורן
אורן
אורן בן עמי. "היום האוכל לא מעניין אותי"

"בתוך חודש ירדתי 10 ק"ג ללא כל מאמץ"

"מ- 88 קילוגרמים הגעתי למשקל שיא של 104 ק"ג", מספר אורן בן עמי (46), בעל חנות מחשבים מחולון.
"ניסיתי לשמור על התזונה, אבל כל ניסיון החזיק מעמד בין שבוע לחודש. היה מקרה בודד שהחזקתי מעמד חצי שנה וירדתי רק 5 ק"ג. לאברהמסון הגעתי אחרי שראיתי פרסומות. בהתחלה היססתי, אפילו התקשרתי כמה פעמים לתאם תור וביטלתי. באחת הפעמים אמרתי שאני חייב לתת לעצמי הזדמנות. אחרי הטיפול באברהמסון הגעתי הביתה, הבנות שלי אכלו גלידה ולא היה לי חשק. מאז אותו יום ירד השאלטר, וזה ממש לא גימיק! אין לי יותר חשק לא לבורקסים, לא למתוק, גם לא לפיצות או לפסטות. אני גם לא מחפש תחליפים, כי ברגע שהסוכרים ירדו מהתפריט שלי, גם התאיבון ירד מאוד".
"תוך חודש ירדתי 10 ק"ג ללא כל מאמץ והיום אני 17 קילו פחות. לקוחות שמגיעים לחנות שלי שואלים אותי כל הזמן איך עשיתי את זה ואני ממליץ לכולם על אברהמסון".


4 צפייה בגלריה
רומן גולצמן אברהמסון
רומן גולצמן אברהמסון
רומן גולצמן אברהמסון
(צילום עצמי)

"אני לא צריך להפעיל את כוח הרצון שלי כל הזמן כדי לשמור על המשקל".

"חוויתי מספר ניסיונות כושלים לרדת במשקל. השתתפתי בסדנת דיאטה ואפילו היה לי מנטור אישי, אבל אני לא בנוי לספירת קלוריות וגם לא פנוי לזה. תוך זמן קצר איבדתי עניין. המשכתי לעלות במשקל והבטן הלכה וגדלה כל יום, עד שיום אחד נפל האסימון שאני חייב שינוי בהקדם".
מספר רומן גולצמן (43) בנקאי מחולון שהגיע למשקל שיא של 113 ק"ג.
"כשראיתי את הפרסום של אברהמסון, מיד התלהבתי מהקונספט לטיפול בדחף לסוכר ולפחמימות ממכרות, בעיקר משום שהייתי איש של לחם מכל הסוגים. אכלתי לחם כמו שאנשים אוכלים גרעינים. הייתי נחוש להצליח, ותוך שבוע גיליתי שמשהו השתנה ושאין לי יותר דחף לאכול לחמניות.
אני חושב שאם אני הצלחתי לרדת במשקל, כל אחד יכול לרדת. זה אידיאלי שאני לא צריך להפעיל את כוח הרצון שלי כל הזמן לא לאכול מאכלים שמלאים בסוכר".

4 צפייה בגלריה
טליה חדש
טליה חדש
"החשיבה שלי לגבי כל מה שאני אוכלת השתנתה". טלי בניסטי (צילום עצמי)

"אחרי הגמילה אני לא מסוגלת להריח שוקולד או שום דבר מתוק"

"עברו שלושה חודשים וכבר ירדתי 19 ק"ג, אני לא מגיעה למצב שאני רעבה". משתפת בהישגיה טליה בניסטי בת 18, תלמידה מנהריה.
"כל הדיאטות שניסיתי לעשות בעבר לא עבדו, תמיד נפלתי במתוקים עד שהגעתי למשקל שיא של 99 ק"ג שמאוד הפחיד אותי. היו ימים שהייתי אוכלת בבוקר קורנפלקס או פנקייקים, בצהריים גלידות ובערב ארוחות לילה עם חטיפים וממתקים. אבל אם במהלך היום בכל זאת הצלחתי להקפיד על דיאטה מאוזנת, תמיד פקששתי עם ארוחות הלילה, והגעתי למצב שאני ממש מכורה לשוקולד ולחטיפים".
"בשנה שעברה הרגשתי שאני כבר לא יכולה יותר. היה לי קשה לעלות במדרגות, הבגדים לא עלו עלי, לבשתי חולצות שהיו גדולות עלי כדי להסתיר את ההשמנה. כשאמא שלי ראתה פרסומת של אברהמסון על גמילה מסוכר ומפחמימות ממכרות, היא הציעה שאלך".
"מאז הטיפול אני לא מסוגלת להריח שוקולד או שום דבר מתוק. החשיבה שלי לגבי כל מה שאני אוכלת השתנתה".


4 צפייה בגלריה
רונן ברזילי
רונן ברזילי
"אם לא עובדים בצורה שיטתית, קשה לשמור על דיאטה לאורך זמן". רונן ברזילי
(צילום עצמי)

"כל דיאטה שניסיתי התפוגגה מהר, הגעתי ל103 ק"ג"

"בשנים האחרונות עודף המשקל הציק לי מאוד. אני בתפקיד ייצוגי והרגשתי שהמשקל משפיע מאוד על האסתטיקה שלי ועל מה שאני משדר. ניסיתי להפחית במשקל לבד ועשיתי המון ספורט, אבל כל דיאטה שניסיתי התפוגגה די מהר. הרסן היה משתחרר באירועים, בילויים, חגים ונסיעות לחו"ל והייתי חוזר לאותה נקודה", מספר רונן ברזילי (54), מהנדס ומנהל פרויקטים למגורים, מגבעת עדה, ששקל 103 ק"ג וירד 15 ק"ג.
"לפני חצי שנה פגשתי חבר שנגמל מסוכר ופחמימות ממכרות באברהמסון ומאוד המליץ. התלבטתי מאוד, בעיקר משום שפחדתי שלא אוכל לאכול דברים שאני אוהב וגם היו לי ספקות לגבי אמיתות השיטה. אחרי הטיפול ראיתי את התוצאות מהר מאוד מבלי להשקיע מאמץ גדול. היום, חמישה חודשים בלבד אחרי הטיפול אני שוקל 88 ק"ג ולא מרגיש שחסר לי משהו בחיים".


בשיתוף מכון אברהמסון

פורסם לראשונה: 09:42, 19.10.21