בשיתוף מכון אברהמסון

"27 קילו פחות ב-4 חודשים. אין דיאטה שלא ניסיתי לפני"

ניר הופמן, מהנדס
"אין דיאטה שלא ניסיתי לפני שהגעתי למכון. הגעתי מתוך ייאוש, מספר ניר הופמן (53) מקיבוץ יד חנה, אמרתי או שאני אמות שמן או שפעם אחת אצליח. ראיתי סרטון באינטרנט של אנשים שהורידו במשקל ואמרתי ננסה".
"בהתחלה הייתי סקפטי, אני איש רציונאלי. אחרי הטיפול ראיתי מאפייה ברעננה, הלכתי לכיוון הקרואסון שוקולד והרגשתי שאני לא רוצה. יום למחרת הגישו בעבודה מאפים ושוב לא היה לי חשק", הוא מוסיף.
אני 4 חודשים במילואים, אוכל הכל ושומר על המשקל בלי בעיה. אנשים שמכירים אותי ואת האהבה למתוק אמרו שאני לא אחזיק מעמד, ואחרי כמה חודשים כבר אמרו לי: 'וואי זה אתה?' כאילו ראו בנאדם אחר", מציין הופמן. "כל מי ששואל אותי, אני ממליץ אבל לא משכנע. אני אומר להם תראו אותי ותבינו לבד שאם אחד כמוני שניסה את הכל, בסוף הצליח, אז כולם יכולים".
4 צפייה בגלריה
באדיבות מכון אברהמסון
באדיבות מכון אברהמסון
ניר הופמן
(באדיבות מכון אברהמסון)

"ירדתי 47 קילו ואני ממשיך לרדת"

אריאל דרעי, סטודנט
"התביישתי ללבוש חולצות לבנות והרגשתי לא נעים עם הגוף שלי", מספר אריאל דרעי (19), סטודנט מבית שאן, ששקל עד לפני שנה 138 ק"ג. "חייתי על שוקולד ועל אוכל מהיר. כדי לשבוע אכלתי כמויות של אוכל ללא הפסקה. אחר כך בקושי יכולתי לזוז. הגעתי למצב של ייאוש - לא ידעתי אם אי פעם אצליח לרזות ולהרגיש טוב עם עצמי. ניסיתי המון דיאטות אבל שום דבר לא עבד".
"אחרי הטיפול כל החשקים שהיו לי נעלמו, כאילו שכיבו את המתג של המתוקים. הטיפול השתיק את המחשבות שלי על אוכל. אם פעם הייתי אוכל בכיף שוקולד למריחה בכפית, היום אני נגעל. מאז טיפול הגמילה הפחתתי 47 ק”ג ואני ממשיך לרדת", הוא מוסיף.
4 צפייה בגלריה
באדיבות מכון אברהמסון
באדיבות מכון אברהמסון
אריאל דרעי
(באדיבות מכון אברהמסון)
לפרטים על שיטת אברהמסון - לחצו כאן

"המשקל שלי עלה וירד במשך שנים עד שהגעתי לאברהמסון"

דאיה אלול, מזכירת מנכ"ל
"במשך שנים עליתי וירדתי במשקל, כשאין דיאטה שלא נסיתי", מספרת דאיה אלול (48), אם לשלושה מראש הנקרה. "רופאת הנשים שלי, שאנחנו חברות טובות, המליצה על אברהמסון. כשיצאתי מהטיפול לא האמנתי, אבל זה הוקוס פוקוס. שבועיים אחרי הגמילה התחלתי לישון טוב, נעלם הדחף למתוק, הגמילה החזירה לי את השליטה בחיי, ושחררה אותי מההתמודדות עם חשקים, מבוקר עד לילה".
היא מוסיפה ואומרת: "פתאום הבגדים עולים עליי וכיף לקנות בגדים. אני מקבלת ליווי מדהים מהם, והשירות ברמה גבוהה. חברות נוספות שלי הגיעו לטובת הרזיה, וכולן בלי יוצא מן הכלל ירדו במשקל ומרוצות".
4 צפייה בגלריה
באדיבות מכון אברהמסון
באדיבות מכון אברהמסון
דאיה אלול
(באדיבות מכון אברהמסון)

"25 קילו פחות בשנה, החלפתי את כל המלתחה"

הילי שרף, סטודנטית להנדסת חשמל ואלקטרוניקה
"אנשים זוכרים אותי ממשפט שאמרתי בטלוויזיה ועד היום עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי: 'תחשוב שהייתי ככה ועכשיו אני ככה'. מה שיפה הוא שכבר עברו 10 שנים ונשארתי 'ככה' - רזה", מספרת הילי שרף (22), סטודנטית להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, ממגדל העמק.
"מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי מלאה, כבר בילדות התחלתי דיאטות, בכל ניסיון לא הצלחתי להתמיד ועליתי בחזרה, אפילו יותר, עד שהגעתי למשקל 80 קילוגרמים. אבא שלי שנגמל בהצלחה מעישון באברהמסון, שמע שאפשר להיגמל גם מסוכר ומפחמימות ממכרות, והציע לי גמילה", היא אומרת.
"אחרי הטיפול, הדחף למתוק ירד מאוד, ואחרי שירדתי חמישה קילוגרמים בחודש הראשון קיבלתי מוטיבציה להמשיך, ובתוך פחות משנה ירדתי 25 קילוגרמים", היא אומרת בהתרגשות. "היום אני שוקלת 52 קילוגרמים. בזכות הגמילה החלפתי את כל המלתחה שלי".
4 צפייה בגלריה
באדיבות מכון אברהמסון
באדיבות מכון אברהמסון
הילי שרף
(באדיבות מכון אברהמסון)
לפרטים על שיטת אברהמסון - לחצו כאן
בשיתוף מכון אברהמסון

The Butterfly Button