התרגשות גדולה הייתה השבוע במחלקה לאונקולוגיית ילדים במרכז רפואי העמק, כשנאור דניאלי, בן 13 מבית שאן, שמאושפז במחלקה, חגג בה את בר המצווה שלו. דניאלי אמור היה לעלות לתורה בשבוע הבא, אבל אחרי שנקבע לו ניתוח ליום חמישי הקרוב, החליטו הרב של בית החולים והצוות הרפואי להתגייס ולארגן לו מסיבת בר מצווה בהפתעה.
מספרת אמו, ענת: "הדיל אגבריה, האחות האחראית במחלקה, התקשרה לרב בית החולים, יוסף סגל, וסיפרה לו שלנאור יש בר מצווה, ושהוא אמור לעלות לתורה בשבוע הבא. הרב התקשר אליי בהתרגשות ואמר, 'אנחנו מארגנים לו חגיגת בר מצווה בהפתעה. חייבים לשמח את הילד. תגידי לי מה נוכל להביא כדי לשמח אותו'".
לאירוע הגיע די-ג'יי, והיו גם כיבוד ותפאורה - הכול בתרומה. "נאור אוהב רכבי יוקרה, ורגע השיא של האירוע היה כשהרב לקח אותו לכביש מחוץ למחלקה, שם המתין לו רכב יוקרה מסוג בנטלי, שבעליו התגייס במיוחד ולקח את נאור לסיבוב. כולנו בכינו מהתרגשות".
2 צפייה בגלריה
נאור דניאלי סרטן מרכז רפואי העמק
נאור דניאלי סרטן מרכז רפואי העמק
נאור דניאלי עם הוריו, ענת ודוד, במסיבה בבית החולים. "אנחנו מאמינים שהוא ייצא מזה בבריאות טובה"
(צילום: מרכז רפואי העמק)
נאור דניאלי לקה בסרטן ברגל. "הוא התלונן במשך כחודש על כאבים ברגלו, ואמר שיש לו הרגשה של שריר שנתפס", מספר אביו, דוד. "בהתחלה לא חשדנו בכלום, אבל כשהרגל התנפחה, הגענו למיון והתחלנו בסדרת בדיקות וצילומים, כולל אולטרסאונד ו-MRI. התברר שנאור חולה בסרקומה ע"ש יואינג, סרטן ממאיר ברגל".
"נאור התלונן על כאבים ברגלו, ואמר שיש לו הרגשה של שריר שנתפס", מספר אביו, דוד. "בהתחלה לא חשדנו בכלום, אבל כשהרגל התנפחה, הגענו למיון והתחלנו בסדרת בדיקות וצילומים. התברר שנאור חולה בסרקומה ע"ש יואינג, סרטן ממאיר ברגל"
"בימים הראשונים הרגשנו שהשמיים נפלו עלינו, אבל התעשתנו מהר", מוסיפה האם ענת. "אנחנו מאמינים באמונה שלמה שנאור ייצא מזה בשלום ובבריאות טובה".
2 צפייה בגלריה
נאור דניאלי סרטן מרכז רפואי העמק
נאור דניאלי סרטן מרכז רפואי העמק
נאור דניאלי עם הוריו והצוות הרפואי. "כולם עטפו אותנו"
(צילום: מרכז רפואי העמק)
האב מספר שמרגע האבחון התנהל הטיפול במהירות. "כולם עטפו אותנו: מנהל המחלקה, ד"ר סרגיי פוסטובסקי, האחיות, העובדת הסוציאלית. אין לנו מילים כדי להביע את תודתנו. המסיבה שנערכה לו השבוע הייתה נפלאה. הופתענו מגודל ההפקה ומרמת ההשקעה".