טרגדיה בדרום: פעוט בן שלוש נפטר שלשום (ו') בבית החולים ברזילי באשקלון, ככל הנראה בשל זיהום בדם שהוביל לקריסת מערכות גופו.
1 צפייה בגלריה
בית חולים ברזילי אשקלון
בית חולים ברזילי אשקלון
בית חולים ברזילי אשקלון. "חלה החמרה במצבו של הפעוט עם אי ספיקת מערכות, ירידה בלחצי דם והפרעה קשה בקרישה"
(בית חולים ברזילי)
הפעוט, שמתגורר באחד מיישובי חבל לכיש, הובהל ביום שלישי לברזילי באמבולנס שהוזמן על ידי הוריו. כמה ימים קודם לכן הוא טופל בסורוקה, שם נאמר להוריו כי הוא סובל ממחלת הנשיקה. הוא עבר מספר בדיקות כלליות ושוחרר, ולאחר מכן מצבו הידרדר והוא פונה לבית החולים באשקלון. ביום רביעי איבד את ההכרה, וביום שישי אחר הצהריים נקבע מותו. אמש (מוצ"ש) הוא הובא למנוחות בבית העלמין ביישובו.
המשפחה טוענת לרשלנות רפואית מצד הרופאים, ובברזילי בודקים את הטענות. קרוב משפחה אמר: "הרבה מאוד שאלות נותרו פתוחות, אבל אין ספק שהייתה כאן התנהלות רשלנית מצד מערכת הבריאות. כרגע ההורים שקועים באבל הכבד שנפל עליהם. מדובר בזוג צעיר, בראשית דרכו. רק לאחרונה נכנסו בני הזוג לבית חדש שבנו. עולמם חרב עליהם. בהמשך נדרוש את כל התשובות".
מבית החולים ברזילי נמסר: "פעוט כבן שלוש אכן אושפז בשבוע שעבר במרכז הרפואי ברזילי, במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, עם תמונה של מחלה רב מערכתית. חלה החמרה במצבו עם אי ספיקת מערכות, ירידה בלחצי דם והפרעה קשה בקרישה. למרות מאמצי הרופאים, היועצים והצוות המטפל - נפטר הפעוט לאחר החייאה ממושכת".