בשיתוף עמותת להושיט יד
הלידה נחשבת לאחד מרגעי הקסם של החיים, נס הבריאה המתרחש ממש מול עינינו. עבור הורים רבים מהווה הרגע הזה את הרגע היפה ביותר בחייהם אך יש כאלו שרגע מופלא זה מתחלף אצלם באחת לדאגה עמוקה לגורלו של הרך שזה עתה נולד. זהו המקרה של הוריה של יולי קינן בת ה-4 שזמן קצר לאחר לידתה הבחינו כי בצווארה של התינוקת קיימת סטייה מסוימת שלוותה בהמשך גם בפציאליס – שיתוק של חלק מהפנים.
3 צפייה בגלריה
יולי קינן
יולי קינן
יולי קינן
ההורים המבוהלים הופנו על ידי רופא הילדים לחדר המיון, שם נערכה סדרת בדיקות שהביאה איתה את הבשורה המרה: יולי לוקה בסרטן מסוג נוירובלסטומה, הידוע כסרטן האלים ביותר בילדים. מקורו של הסרטן הזה בבלוטת האדרנל הנמצאת מעל הכליות, והוא שולח במהירות גרורות לעצמות ולאזורים נוספים בגוף.
עד היום עברה יולי טיפולים רבים בבית החולים איכילוב בו היא מאושפזת אך הסרטן ממשיך לשלוח גרורות וכעת היא נמצאת בסכנת חיים. "הדרך היחידה להציל את יולי שלנו הינה טיפול חדשני יחיד שקיים בארה"ב, מספר יניב, אביה הדואג. "זהו מרכז ייחודי לטיפול בילדי נוירובלסטומה בארצות הברית, בניהולו של פרופ' בראיין קושניר, שם ניתן להציע לה טיפול פורץ דרך שכבר הצליח לרפא ילדים הסובלים משלב 4 של המחלה, השלב הסופני. ילדים רבים במצבה כבר התאוששו, אך עלותו של הניתוח גבוהה מאוד והחלטנו לצאת במבצע התרמה להצלתה בסיוע עמותת להושיט יד."
מהי עלות הטיפול בארה"ב?
"עלות הטיפול יחד עם השהות בארצות-הברית במשך כשנת טיפולים עומד על כ-3 מיליון שקלים והיא לא מכוסה על ידי סל התרופות או הביטוחים הפרטיים, לכן אנו נזקקים לעזרת הציבור."
מה מצבה של יולי כיום?
"היא עברה השתלת מח-עצם, טיפולי הקרנות וכימותרפיה רבים, אלא שהטיפולים כולם נכשלו והסרטן המשיך לשלוח עוד ועוד גרורות לגופה הקטן".
3 צפייה בגלריה
יולי קינן
יולי קינן
יולי קינן
יניב מספר כי יולי הפעוטה נאבקת כל חייה להמשיך לחיות, למרות הקשיים והטיפולים הכואבים אותם היא עוברת מאז לידתה. "היא ילדה חייכנית ואמיצה, שכבר התרגלה לצערנו לחיים בין כתלי בית חולים, לעירויים, לכאבים העזים ולגידול שמכרסם בה", הוא אומר בכאב גדול.
"הבשורה על הסרטן האלים הכתה בנו קשה ואנחנו משתדלים שלא לבכות לידה ולהיות חזקים בשבילה. החלום שלנו הוא שיולי תתגבר על המחלה ותוכל להמשיך את חייה כמו ילדה רגילה. מהרגע הראשון והקשה של האבחנה ידענו שנילחם בשבילה יום- יום שעה שעה ואנחנו מקווים ומאמינים שעם ישראל יפתח את הלב ויושיט את היד להצלתה של הבת הקטנה שלנו".
מי שהתגייסה לסייע למשפחה היא עמותת להושיט יד. אברהם עטר מנכ"ל העמותה קורא לכל מי שידו משגת לתרום לצורך מימון הטיפול היקר, לפתוח את הלב ואת היד ולתת ליולי את הסיכוי להמשיך לחיות.
3 צפייה בגלריה
יולי קינן
יולי קינן
יולי קינן
( הסרטן המשיך לשלוח עוד ועוד גרורות לגופה הקטן.)
בינתיים, ועד שהתרומה החשובה תגיע, אימה המודאגת של יולי לא משה לרגע ממיטתה. "כבר ימים ולילות שאני לא עוצמת עין מהמחשבה הרעה שאני לא אצליח להציל את הבת היחידה והאהובה שלי, רק בגלל כסף", היא אומרת, ומוסיפה בתחינה כי "אני מתפללת שאנשים טובים יפתחו את הלב ויצילו את יולי שלי".

כך תוכלו לסייע להצלתה של יולי

  • לתרומה באשראי באתר המאובטח
  • בטלפון מהארץ ומחו"ל: 03-9090882
  • משלוח צ׳ק: לפקודת 'עמותת להושיט יד עבור יולי', מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד.
  • העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 חשבון 477132 עבור הילדה יולי - לאחר ביצוע העברה - לחצו כאן כדי לקבל קבלה
לתרומות מחו"ל:
IBAN: IL570127720000000477132
Swift Code (BIC): POALILIT
Account Name (English): LEHOSHIT YAD TEMICHA VECYOA LEYELADIM HOLEI SARTAN
בשיתוף עמותת להושיט יד
פורסם לראשונה: 23:24, 03.03.22