בעידן בו טיפולים אסתטיים הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפול וטיפוח היופי שלנו, יצאנו לביקור מיוחד בקליניקת BEYOND בהרצליה, שם התחיל המסע של אנה ברנובסקי, בעלת רשת הקליניקות ואדריכלית היופי של ישראל. מה צריך לוודא לפני שבוחרים את הקליניקה לטיפול אסתטי? איך מבטיחים מראה טבעי? ומהי השיטה שמספקת תוצאות של הרמת פנים, ללא סכין מנתחים?
הצטרפו אלינו לביקור המרגש:

אם כן, אין ספק שאחרי ביקור בקליניקה המעוצבת והפגישה עם אנה, התפיסה שלנו על טיפולים אסתטיים והמטרה שלהם הרבה יותר ברורה.
בין היתר, אנה סיפרה לנו על הלקוחות שמגיעות אליה לקליניקה - בנות 35 ומעלה, שמסתכלות במראה ומזהות שהמראה כבר לא מה שהיה פעם, קמטוט פה ועור רפוי שם. "אחרי שהן מבינות שהן כל הזמן מול המראה מנסות למתוח את העור, הן מגיעות אלינו", אומרת אנה בחיוך. "הן יודעות שאנחנו בית חם ואוהב, שאנחנו לא משנים את הנשים אלא משאירים אותן טבעיות ואלגנטיות יותר- זה הסגנון שלנו".

מה הסוד למראה טבעי? הכל מתחיל בתכנון

אנה מספרת כי הדרך למראה טבעי אחרי טיפול מתחילה בתכנון נכון ובחינה של המראה הכולל של הפנים, מבחינת סימטריה, טקסטורה, פרופורציה ופרופילים. "צריך לעשות תכנון עם עין מקצועית ואמנותית, כי הוא זה שקובע איך התוצאה תיראה בסוף", אומרת אנה.
"השדרוג מבחינתנו הוא שהלקוחה תסתכל במראה אחר כך ולא תבין מה בדיוק נעשה", אומרת אנה. "שהיא תיראה מעולה לגילה, ושהסובבים אותה לא ידעו לזהות שהיא עשתה משהו".
2 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)

"הלקוחות הן הפנים שלנו והשגרירות הכי טובות שלנו- החותם שלי חייב להיות על כל אחת מהן"

אנה מספרת כי אם לקוחה רוצה טיפול שיוביל לתוצאה מוגזמת מידי, "התשובה היא חד משמעית לא. הלקוחות שלי חשובות לי מאוד, הן השגרירות הכי טובות שלי. החותם שלי נשאר על הפנים של כל אחת מהן, ולכן חשוב לי לא לשנות אותן, אלא לשדרג ולשמור על אלגנטיות".

הכי קרוב להרמת פנים - ללא סכין מנתחים

כשהיא נשאלת על הטיפול האהוב עליה, ההרגשה היא שאנחנו שואלים את אנה איזה ילד שלה היא הכי אוהבת. "אני אוהבת את כל הטיפולים, אבל הכי מתחברת למגה-ליפט, אשר מתאים לנשים בנות 40-45 ומעלה. זו שיטה שפיתחתי ב-BEYOND ונמצאת בשימוש כבר הרבה שנים, שיטה שהיא הכי קרובה להרמת פנים ללא סכין מנתחים".

הכי מרגש - 3 דורות של ביוטי בקליניקה אחת

התענוג הכי גדול עבור אנה הוא ההתנהלות מול הלקוחות והצוות היקר והמסור של הקליניקות. "הכי מרגש זה לראות דורות של סבתא, בת ונכדה שמגיעות ומקבלות כל אחת את הטיפול המתאים לה. זה פשוט כיף לראות את זה", היא משתפת.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ביונד)
בשורה התחתונה, אומרת אנה, "הכי חשוב שהלקוחות יצאו מחויכות, עם מראה טבעי ואלגנטי. שכל הטעם האישי שלי והאמנות שאני חיה אותה, ישתקפו בסוף בפנים של הלקוחה. שהיא תסתכל במראה ותחייך".
רגע לפני שנפרדים, אנה לא מפחדת להחמיא לכתבת כשעולה השאלה על הטיפולים שהיא צריכה, לדעת אנה. "את לא צריכה שום דבר, את בובת ויטרינה אמיתית. עוד כמה שנים ניפגש. בינתיים את יכולה להשתמש בסדרת האנטי אייג'ינג שלנו".
היה כיף, להתראות אנה ו-BEYOND, נחזור עם הופעת הקמטוט הראשון.