חובש בכיר במד"א אביה חצרוני ז"ל (69) נרצח עם פרוץ המלחמה בקיבוץ בארי כשנורה על ידי מחבלים בביתו. מנכ"ל מד"א אלי בין ספד לו היום: "אביה היה איש יוצא דופן בנתינתו ותרומתו למד"א הייתה אדירה".
1 צפייה בגלריה
אביה חצרוני נרצח בקיבוץ בארי
אביה חצרוני נרצח בקיבוץ בארי
אביה חצרוני נרצח בביתו שבקיבוץ בארי
(צילום: באדיבות מד"א)
מגן דוד אדום מסר כי הוא מרכין ראש וכואב את הירצחו של חצרוני שנורה למוות בביתו בזמן שמחבלים פרצו במהלך מתקפת הפתע של חמאס על דרום הארץ.
אביה התנדב יותר מ-20 שנה במד"א, הוא נתן מענה רפואי בגזרת בארי, היה חובש בכיר במד"א והיה ממפעילי האמבולנס בקיבוץ. חבריו מספרים על אדם בעל נתינה גדולה, ששם את מד"א והצלת החיים בעדיפות הראשונה.
מאיר אלמליח, מנהל אשכול נתיבות במד"א וחברו הקרוב של אביה ז"ל: "אני מכיר את אביה ז"ל כ-30 שנה ולא מאמין שאני מדבר עליו בלשון עבר. הוא חבר מאוד מאוד קרוב. הוא ליווה אותנו המון שנים, מדובר באדם מיוחד, היה האבא של התחנה בקיבוץ. איש מדהים, סבא מדהים, איש נערץ שסוחב עליו אנשים, חכם מאוד, מקצועי וכל כולו היה נתינה. ראיתי הרבה אנשים שאהבו את מד"א, לא ראיתי כאלה שאהבו את מד"א כמוהו, וכנראה שגם לא אראה".
מנכ"ל מד"א אלי בין ספד לאביה חצרוני ז"ל: "אביה היה איש נתינה שתרם רבות למגן דוד אדום, פועלו בתחנת נתיבות ובקיבוץ בארי ייזכר לשנים רבות. עובדי ומתנדבי מד"א מרכינים את ראשם וכואבים את האובדן הגדול הזה. יהי זכרו ברוך".