"מספר הנדבקים הולך ועולה, מספר החולים קשה הולך ועולה, מספר המונשמים הולך ועולה, והתמותה הולכת ועולה. מי שלא שם לב לזה, אז או שאני עיוור או שהוא עיוור", כך אומר הבוקר (א') פרופ' יהודה אדלר, מומחה לקרדיולוגיה, לרפואה פנימית ולמינהל רפואי, באולפן ynet.
לדבריו, יש צורך להתקדם עם החיסון השלישי, והוא מעיד על עצמו כי יתחסן ברגע שיוכל. "אני אעשה זאת ברגע שיאשרו לי. אני ביקשתי אבל אמרו לי שאני עוד לא בן שישים. אסור היה לבטל את התו הירוק ואת המסכות, זו החלטה חסרת אחריות שפוגעת בנו בריאותית. אנשים מתים. צריך להחזיר אותו".
הוא מוסיף ואומר: "ראינו מה שקורה בעולם, אנחנו לא לבד. אי אפשר להתבסס רק על החיסונים. צריך לחיות עם הקורונה, אבל בהיגיון".
מנתוני משרד הבריאות שהתפרסמו הבוקר (יום א') עולה כי מחצות עלה מספר חולי הקורונה המאושפזים בבתי החולים ל-212. מדובר ב-11 חולים קשה יותר מאז פרסום הנתונים הקודמים אתמול. עלייה נרשמה גם במספר החולים המונשמים ומספרם עומד כעת על 37.
עוד עולה מהנתונים כי אתמול אובחנו 2,080 ישראלים כחיוביים לנגיף ב-66,449 בדיקות. שיעור הנבדקים החיוביים עמד על 3.17%. אתמול נפטרו מסיבוכי המחלה שלושה מאושפזים והיום נפטר אדם נוסף. מפרוץ המגפה נפטרו בישראל 6,474 חולי קורונה. שיעור החיוביים בשבת עמד על 3.17%.