בית החולים בילינסון מקבוצת הכללית השיק היום (ב') את בילינסון NEXT, בית החולים הווירטואלי שמספק מגוון רחב של שירותי רפואה מרחוק. בין היתר ניתן יהיה לקבל ייעוץ מרופא מומחה, שירות תזונה קלינית ודיאטה, טיפול בגמגום, אשפוז ביתי וגם שירות לפענוח אולטרסאונד ביתי לנשים בהיריון שפועל 24/7. השירותים יינתנו לחברי כל קופות החולים בהפניה ותמורת טופס 17 ללא תוספת תשלום. בכך מצטרף בילינסון לטרנד עולמי ולשחקנים ותיקים בהרבה כמו שיבא ביונד (Beyond), בית החולים הווירטואלי הראשון בישראל.
בבית החולים בילינסון מדווחים על זינוק של 25% בביקוש לשירותי רפואה מרחוק מתחילת המלחמה. ד"ר איתן וירטהיים, מנהל בתי החולים בילינסון והשרון, אומר כי יש תחומים שבהם העלייה חדה במיוחד ומגיעה ל-50% כמו עיניים, גנטיקה, אורולוגיה ועור.
2 צפייה בגלריה
פרופ' ערן הדר בית החולים בילינסון הווירטואלי NEXT אולטרסאונד מרחוק
פרופ' ערן הדר בית החולים בילינסון הווירטואלי NEXT אולטרסאונד מרחוק
פרופ' ערן הדר מפענח בדיקת אולטראונד ביתית בבית החולים הווירטואלי בילינסון NEXT
(צילום: שלומי יוסף)
בין השירותים שיינתנו אונליין:
ייעוץ רופא מומחה במגוון רחב של תחומים ובהם אונקולוגיה, המטו-אונקולוגיה, המטולוגיה, גנטיקה, עיניים, עור, נוירולוגיה, נשים, יולדות והשתלות כליה.
ייעוץ וליווי במרפאות ייחודיות: תחומים מורכבים וקטנים המחייבים טיפול מולטי-דיסיפלנארי בכל מפגש מרפאה.
מקצועות הבריאות כמו תזונה קלינית ודיאטה, פיזיותרפיה, שיקום דיבור, עזרה סוציאלית ועוד באמצעות הדרכות ותרגולים בווידאו און-ליין פרטני וקבוצתי.
מגוון הדרכות מטופלים: בתחום ריפוי פצעים, סוכרת, אי-ספיקת לב, קרוהן, הדרכת משפחות בתחומים גריאטריה, דמנציה וכו'.
אולטרסאונד ביתי לנשים בהיריון המאפשר לבצע באופן עצמאי סריקה לעובר ולשדר את הסרטון למוקד מאויש 24/7 בבילינסון.
חיישן חכם המותקן אצל חולים הסובלים מאי-ספיקת לב ומשדר נתונים בזמן אמת לרופאים כדי לוודא שהחולה מאוזן.
אשפוז בית: לאחר הביקור במיון יוצאים להתאשפז בבית, בהשגחת צוות ייעודי המגיע לביקורים ומנטר 24/7 את החולים בבית, ללא תשלום.
2 צפייה בגלריה
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל בתי החולים בילינסון והשרון
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל בתי החולים בילינסון והשרון
"מצטרפים למגמה גלובלית". ד"ר איתן וירטהיים, מנהל בתי החולים בילינסון והשרון
(צילום: אלעד מלכה)
מנכ"ל כללית, אלי כהן, אמר כי "המטופל של היום, מעדיף לקבל את השירותים הרפואיים בזמן ובמקום שנוחים לו - בבית, בדרך לעבודה וכחלק משגרת היום-יום שלו. בבסיס התפישה של הקמת בילינסון NEXT עומדת ההבנה כי בית החולים הוא כבר לא רק מקום פיזי שאליו מגיעים לקבל שירותים רפואיים. הקשר שלנו עם המטופלים מותאם לצרכי התקופה ולצרכים המשתנים של המטופלים ויכול להיעשות בדרכים מגוונות".
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל בתי החולים בילינסון והשרון, ציין כי "בילינסון NEXT נפתח לאור מגמה שזיהינו בציבור לפיה הישראלים מעדיפים לקבל שירותי רפואה, גם מורכבים, און ליין. במהלך המלחמה נרשם אצלנו זינוק של יותר מ-25%, בצריכת שירותי רפואה און-ליין. עם פתיחתו של בילינסון NEXT, אנחנו מצטרפים למגמה גלובלית של בתי חולים וירטואליים שבחלקם אין אפילו מיטת אשפוז אחת. בבילינסון NEXT מגוון רחב של שירותי רפואה און ליין כמו אונקולוגיה, רפואת מוח, עיניים, טיפול בגמגום, שיקום דיבור לאחר אירוע מוחי ועוד".
לעת עתה פועל השירות הווירטואלי ללא אפליקציה ייעודית ומאובטחת לרפואה מרחוק (טלמדיסין), כך ששיחות עם מומחים או פגישות עם אנשי מקצועות הבריאות השונים יתבצעו בטלפון או בשיחות וידאו באפליקציות השונות. פרטים נוספים על השירותים השונים ניתן לקבל בטלפון 03-9377777. נציין בהקשר הזה שהרשות להגנת הפרטיות התריעה באחרונה וקראה לארגוני רפואה לצמצם ככל האפשר את השימוש של עובדיהם בתוכנות שאינן ייעודיות כמו ווטסאפ וג'ימייל להעברת מידע רפואי עם פרטים מזהים מחשש לדליפת מידע.