כבר כשהדלת נפתחת, נחשף בפנינו הסטייל האירופאי, השיק הניו-יורקי וחיוך ישראלי כובש של אנה ברנובסקי, אדריכלית היופי של ישראל.
הגענו לביקור בבית של אנה ובעלה שלומי, כדי לקבל הצצה מקרוב על אורח החיים שלה, סודות היופי שהיא מאמינה בהם, והדברים שהכי מרגשים אותה בחיים.
את היום שלה היא מתחילה עם כוס קפה ועוגת בננות, אבל מה צפוי בהמשך? צפו וגלו:


את הזמן שלה בקליניקה אנה מעבירה בפגישות עם לקוחת ומנהלות הקליניקות. על כוס תה חם אנה מספרת שמה שהיא הכי אוהבת במה שהיא עושה זה שהיא מצליחה להשפיע על החיים של הלקוחות שלה, לעשות להן כיף בחיים, להסתכל במראה וליהנות. "אני לא קוראת לזה עבודה, זה אורח חיים. החיים שלי זה הקליניקה", מעידה אנה.
כשהיא מתבקשת לחשוף מהו הטיפול הפופולארי ביותר בקליניקה, אנה מספרת שמדובר במגה-ליפט, שיטה שפותחה על ידה ב-BEYOND, "משום שהוא הטיפול הכי קרוב להרמת פנים ללא סכין מנתחים, אשר מתאים לגילאי 40-45 ומעלה".
כשהיא נשאלת מה לא יודעים עליה, אנה מעידה שהיא אוהבת ספורט אקסטרים - מכוניות מרוץ, קפיצות בנג'י ועוד.
את שאר השאלות ששאלנו את אנה, כמו בוטוקס או חומצה היאלורונית? מראה טבעי או מוגזם? האם יש לה נשנוש אסור? ועם מי היא רוצה לבלות? (רמז- מדובר בבעלה היקר שלומי), תוכלו למצוא בתיעוד הביקור שלנו בבית של אנה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)

נושקת ל-50 ונראית הרבה פחות – כך שומרת אנה על מראה טבעי במשך השנים

כאשר היא מספרת על בניה האהובים, בני 27 ו-21, מגיעים למסקנה שאנה כבר לא בת 20 וקצת. היום היא נושקת ל-50, אבל נראית הרבה פחות. אנה מודה שהיא עברה טיפולים והזרקות בכל האזורים בפנים- עיניים, עצמות לחיים, צוואר, החל מגיל 30.
2 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)
אז איך היא נראית כל כך טבעית? "אני מיישמת על עצמי את האג'נדה של הקליניקה- מראה טבעי, אלגנטי קלאסי. אנחנו לא משנות אף אחת, לא 'מגהצות' ולא חותכות כלום. הכל במראה טבעי ככל האפשר. הזרקה מוצלחת היא הזרקה שלא רואים", אומרת אנה.
הדבר שהכי מרגש אותה בקליניקה, לדבריה, "זה שיש כמה דורות של לקוחות- סבתא, בת ונכדה שמגיעות ומחבקות ומנשקות בתור תודה. זה התענוג הכי גדול".
את הטיפול לכל לקוחה היא מתאימה "בעזרת העין המקצועית שלי, אני כל-כך הרבה שנים בתחום כך שאני יודעת להסתכל על התמונה הגדולה ולדעת מה תהיה התוצאה מראש", היא אומרת.

הלבוש, הפנים, המראה החיצוני והתחושה הפנימית - הכול חשוב ומשפיע אחד על השני

לקראת סיום, אנה משתפת אותנו בטיפים ללבוש ומראה ואומרת כי "חשוב שיהיה נעים וכיף ללבוש את הבגדים שלנו, ובאופן כללי, כשהפנים יפות- לא משנה מה תשימי, את תראי מהמם".
רגע לפני שעוזבים, אנה נפרדת לשלום עם תובנה על אסתטיקה ופסיכולוגיה: "עבורי גם החיצוניות וגם הפנימיות חשובות. החיצוניות משפיעה לא מעט על הפנימיות שלנו".
היה ממש כיף, וזכינו לברכת 'יום מהמם' + הזמנה לקליניקה.
יום מהמם גם לך, אנה!


פורסם לראשונה: 08:21, 21.12.21