בשיתוף ד"ר דניאל דריי ואינפומד

כ-60% מהגברים סובלים מבעיית שפיכה מוקדמת המוגדרת כבעיה המינית הנפוצה ביותר בגברים. בעיית שפיכה מאופיינת באי שליטה על עיתוי השפיכה, והתרחשותה מוקדם מהרצוי. זה מצב מתסכל לגברים ולבנות הזוג שלהם. החדשות הטובות הן שיש לכך טיפול יעיל ומהיר.
צפו ברופא מסביר:


איך ניתן לטפל בשפיכה מוקדמת?
הדרך היעילה ביותר היא טיפול משולב הכולל טיפול התנהגותי וטיפול תרופתי. השפעת הטיפול התרופתי מהירה ומיידית ,ולמעשה כבר ביום הראשון המטופל צפוי להרגיש שיפור דרמטי במהירות השפיכה. טיפול זה "מלמד" את הגוף להאריך את הזמן שלוקח עד להגעה לשפיכה. לצד זאת, כדי להשיג שיפור ארוך טווח ושליטה מלאה בשפיכה כדאי לשלב בהמשך גם טיפול התנהגותי שיסייע לשפר את משך הזמן עד לשפיכה ללא צורך בתרופה.
מהם שלבי הטיפול?
פגישה ראשונה דיסקרטית דרך המחשב או בהגעה לקליניקה בה יתבצע בירור מקיף באמצעות שיחה שנועד לספק למטפל את כל המידע הרפואי הרלוונטי .כבר באותה השיחה, הרופא יסביר למטופל על הקשר שבין המנגנון הפיזי והנפשי המוביל לשפיכה מוקדמת ואיך יוצאים מזה. השלב השלישי כבר באותה פגישה ראשונה כולל מתן מרשם לתרופה.
לאחר כחודש, תתבצע פגישת מעקב דרך המחשב או בקליניקה שבמהלכה יבחן המטפל את יעילות הטיפול התרופתי וישלבו בטיפול ההתנהגותי אשר כולל תרגילים שונים שמסייעים למטופל ללמוד כיצד לשלוט בתזמון השפיכה. בשלב האחרון מתבצעת הפחתה הדרגתית במינון התרופה, תוך המשך ביצוע תרגילים באופן עצמאי. לרוב, לאחר כ-6 חודשים המטופל יכול משיג שליטה טובה בשפיכה לתמיד ויכול לצאת לדרך עצמאית.

בשיתוף ד"ר דניאל דריי ואינפומד