הטיפול האסתטי הראשון של אנה ברנובסקי, בעלת קליניקות BEYOND לטיפולים אסתטיים, הגיע מעט אחרי גיל 30. "שאפתי לעצור את תהליך ההזדקנות ולשמור על מראה טבעי ורענן מבלי לשנות את המראה שלי", נזכרת אנה. היום, כאשר נפגשים איתה פנים מול פנים רגע לפני גיל 50, מבינים עד כמה בחרה נכון לאורך השנים. "זה הערך שמוביל אותי בפעילות שלי בקליניקות - לא לשנות את המראה הטבעי של הלקוחות שלי, אלא לשמר את היתרונות ולשפר את המראה הכולל בצורה אלגנטית ועדינה".
3 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)
הניסיון של אנה בתחום נפרש על פני קרוב לשלושה עשורים, בהם טיפלה באלפי נשים וגברים שרצו להתאים את המראה החיצוני שלהם לתחושה הפנימית שלהם, לאנרגיות ולגוף שלהם, שנשמרו צעירים וחיוניים. "אני מכירה את המצב מהתחושות שלי, שהובילו אותי לטיפולים לאורך השנים", אומרת אנה. "כשאישה מביטה במראה ואוהבת את מה שהיא רואה, מצב הרוח שלה משתפר, היא בטוחה יותר בעצמה ותחושת האושר הכללית שלה עולה. השינוי הזה בא לידי ביטוי בעבודה, בזוגיות ובגישה הכללית לחיים". עבור אנה, אין סיבה שאישה או גבר ירגישו לא רלוונטיים כבר בגיל 40 או 50, "במיוחד בימינו, כשהטיפולים האסתטיים נגישים לכולם, קלים לביצוע ובטוחים מאוד".

מאיזה גיל אפשר להתחיל?

ביום-יום נפגשת אנה עם נשים רבות המגיעות לקליניקה אחרי שהתחילו לזהות שינויים במראה הפנים. "בעבר היו מגיעות אליי לקליניקות נשים בגילאי 55-60, אך כיום מגיעות לקוחות כבר מגיל 40 שהבחינו בפנים המשתנות, באובדן הרעננות, בעיניים העייפות ובתווי הפנים שהחלו להיטשטש - והן רוצות להחזיר לעצמן את שמחת החיים והמראה הזוהר שהיה להן", אומרת אנה, ומוסיפה כי "בסביבות גיל 35, מתחיל תהליך הזדקנות המוביל להאטה בקצב התחדשות העור. בגיל 40 לערך נרשמת האצה נוספת בתהליכי ההזדקנות של הפנים, מופיעים קמטי ההבעה במצח, בין הגבות ולצדי העיניים, שקעי העיניים מעמיקים ויוצרים מבט עייף וכבד, התמיכה של רקמות השומן פוחתת מה שיוצר לחיים 'מדולדלות' וקווי מתאר מטושטשים. התוצאה היא מראה פנים עייף, כבד וחסר שמחת חיים".

תוצאות אסתטיות מעולות מתחילות באבחון מקצועי ותוכנית טיפול מותאמת אישית

אנה מזכירה כי על אף שטיפולים אסתטיים נגישים הרבה יותר כיום, "חשוב לזכור שטיפול מקומי בקמט כלשהו לא ישיג בהכרח את התוצאה הרצויה". לדבריה, רק הבנה מקצועית של תהליכי ההזדקנות ושל סיבות השורש לשינויים הללו תוביל לגיבוש תכנית טיפול מותאמת אישית ולתוצאה אסתטית משביעת רצון.
3 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)
"טיפולים אסתטיים המתבססים רק על מילוי קמט מסוים, מבלי לקחת בחשבון את המראה הכולל עלולים ליצור שינוי בפרופורציה ובסימטריה הטבעית של הפנים", היא מסבירה. "רק טיפול שמטרתו היא השבה של הפרופורציה והסימטריה הנכונה לפנים, לצד הטיפול בקמטים והתדלדלות העור – יעניק חזות רעננה ומחמיאה". בקליניקות BEYOND אנה מיישמת את התורה שבנתה במשך השנים, כאשר כל טיפול מתחיל בתהליך אבחון אישי ולאחריו יגיע השלב החשוב ביותר בטיפול - תכנון מדויק של הטיפול עצמו, המבוצע על ידי אנה והצוות שהכשירה בהתאמה למאפיינים ולרצונות של הלקוחה. "ללא תכנון מדויק, תוצאות הטיפול לא ישיגו את המראה הנחשק אותו הלקוחה מבקשת לקבל", מסבירה אנה.
מהיכן מתחילים את התהליך? "אני מתחילה ממיפוי מבנה הפנים, זיהוי סימטריה, פרופורציה, מרקם העור, מיקום הקמטים והקמטוטים", מסבירה אנה. "כל טיפול חייב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הללו ולהתחשב בכולם. שיטת הטיפול שלי, המיושמת בהצלחה כבר 30 שנים בקליניקות BEYOND, בנויה תמיד על ראייה הוליסטית ועמוקה של הפנים ומשלבת הבנה של תהליך ההזדקנות לצד הקשבה לשאיפות אישיות של מי שנמצאת מולי".

"אין טיפול שאציע ללקוחות שלא בדקתי קודם על עצמי"

המפתח לטיפול נכון ומותאם על פי גיל, רצונות ומראה, הוא בחירת הטיפול המתאים מתוך מגוון הפתרונות הקיימים בשוק. "אין טיפול שאני מציעה ומבצעת, שלא בדקתי אותו קודם כל על עצמי", אומרת אנה. "רק טיפולים שנתנו לי תוצאות מעולות לאורך זמן, יכנסו להיכנס לרשימת הטיפולים שאציע ללקוחותיי. בדיקת האיכות האישית הזו מאפשרת לי להתאים לכל מטופלת את הטיפול המדויק ביותר עבורה, לאחר שחוויתי אותו על עצמי בעצמי".
לאנה ניסיון רב של התנסות בטיפולים אסתטיים תוך שמירה על הערכים הבסיסיים שהנחו אותה כבר מתחילת הדרך. במשך 20 השנים האחרונות אנה מבצעת טיפולי הזרקות: מטפלת בקמטי הבעה, ברקות, בשקעי העיניים, מעצבת את הלחיים ואת קו הלחי והלסת . "אני מקפידה לטפל גם בקמטוטים מעל לשפה ובשפתיים בעדינות רבה למראה טבעי ועדין. כמו כן, אני מקפידה לטפל במרקם העור באמצעות הזרקת תקופתיות של חומצה היאלורונית המזינה ומשפרת את הטקסטורה של העור שלי, וכמובן שלא שוכחת לטפל בצוואר, במחשוף ובידיים – אזורים רגישים המסגירים בקלות את הגיל וחשובים להשלמת המראה הכולל".

3 צפייה בגלריה
(צילום: ביונד)

לכל אישה יש את היופי והקסם הטבעיים שלה - הטיפול נועד לשמר אותם

אנה אומרת כי הקו האסתטי הנקי שהיא מובילה בקליניקות BEYOND נובע מהטעם האישי שלה. "אני מתחברת ליופי נשי, אלגנטי וקלאסי , זה הקו שאני מובילה בקליניקות שלי", לדבריה. "לכל אישה יש את היופי והקסם הטבעיים שלה, ומטרת הטיפולים היא לשמר ולשפר את המראה הקיים של כל אחת מאיתנו. טיפול אסתטי נכון הוא כזה שמשדרג את האישה, נותן לה מראה אלגנטי ונשי, ולא עושה שינויים או 'מגהץ' את הבעות הפנים שלה. זו גם הסיבה שאלפי לקוחות בוחרות בנו וסומכות עלינו שנשמור על היופי הטבעי שלהן. הדבר שהכי מרגש אותי הוא שמטופלת מספרת על כך שהיא מקבלת מחמאות כל הזמן אבל אף אחד לא יודע שהיא עברה טיפולים אסתטיים. זה הקסם האמיתי של טיפול אסתטי- הוא משדרג אותך, מרים ומאיר את המראה שלך, אבל לא משנה אותך".

איך מצליחים להיראות נפלא גם בגיל 50?

אנה מספרת כי היא מקבלת באהבה גדולה את הגיל שלה, אשר הודות לטיפולים העדינים והשמירה על מראה טבעי, כמעט ולא נראה עליה. "אני נושקת ל-50 וגאה בזה - אני נהנית מהיתרונות של הגיל, אך מקפידה לטפח ולשמר את המראה החיצוני שלי. היום אני מברכת על ההחלטה שלי להתחיל לשמר את העור שלי בגיל צעיר יחסית. אני אומרת בגאווה שהמראה שלי והתוצאות הטבעיות שהצלחתי להגיע אליהן, הם כרטיס הביקור שלי וסוד ההצלחה של הטיפולים האסתטיים המבוצעים בקליניקות שלי".
בימים אלה היא מסתובבת במסדרונות של הקליניקות שלה, מעניקה ייעוץ ומלווה נשים וגברים בתהליכי טיפול. "אני אוהבת את המפגש האינטימי, את ההקשבה והטיפול האישי", מעידה אנה. "אין לקוחה שאני לא מכירה ולא יודעת מהם הטיפולים שעברה, אין לקוחה שאני לא מעורבת בתכנון הטיפול שלה באופן אישי - רק כך אני יכולה להבטיח להן תוצאות אסתטיות לא פחות ממעולות".

פורסם לראשונה: 15:17, 14.12.21