בשיתוף עמותת להושיט יד
"אני כל כך מתרגש לראות איך כולם נרתמים ותורמים ואני פשוט לא יודע איך להודות לכל אותם אנשים שאני אפילו לא מכיר. זה נותן לי כח. בעזרת הציבור גייסנו למעלה ממליון שקלים ואני מתפלל שכולם ימשיכו לתרום ונציל את הבת שהקטנה שלי".
הטיפול שעשוי להציל את חייה של מאיה ולהילחם בסרטן: מאיה איפרגן בת-3 וחצי, מאושפזת תקופה ארוכה במחלקה ההמטואונקולוגית, לאחר שסרטן מסוג נוירובלסטומה תקף אותה, ומאז היא במאבק קשה מול המחלה. הטיפולים ריתקו אותה למיטה והיא אוכלת ושותה דרך צינורות, וכעת חייה בסכנה. טיפול ייחודי בארה"ב הוא התקווה להציל את חייה. הסכום הנדרש עבור המסע להצלת חייה שמתבצע בבית החולים "סלואון קייטרינג" לילדים, הכולל שהייה בארה"ב, מגיעים ל-3.5 מיליון שקלים. עמותת המתנדבים "להושיט יד" נרתמה לסייע למשפחה באיסוף התרומות.
זה החל קצת אחרי פסח: מאיה, תושבת טבריה, החלה לסבול מתסמינים חריגים, וסדרת בדיקות בבתי החולים אישרו כי מדובר בסרטן האלים נוירובלסטומה. מדובר בסוג סרטן אגרסיבי ביותר התוקף ילדים קטנים. מקורו של הסרטן הזה בבלוטת האדרנל הנמצאת מעל הכליות, והוא שולח במהירות גרורות לעצמות ולאזורים נוספים בגוף. חרף התקדמות הרפואה, קשה מאוד להילחם בסרטן הזה.
"השתתקתי", מספרת יפעת, אמה של מאיה, "השתוללתי ולא הפסקתי לבכות כשהרופאים בישרו על האבחנה, חרב עליי עולמי ולא ידעתי איך אני הולכת להמשיך בחיי, היא הבת היחידה שלי ובקושי בת 3".
2 צפייה בגלריה
מאיה רק רוצה לחיות, ככל הילדים
מאיה רק רוצה לחיות, ככל הילדים
מאיה רק רוצה לחיות, ככל הילדים
(צילום: באדיבות המשפחה)

מאיה איפרגן - ילדה בת 3 שכבר לא מחייכת

"הלב שלנו נשבר, המצב לא משתפר" מוסיף אביה, "קשה לנתח את הגידול במקום שהוא נמצא, הסרטן הנוראי לא עוזב ומאיים על הבת הקטנה שלי, איך אני אחיה בלעדיה? זה חוסר אונים לראות את הילדה שלי ככה סובלת. אני מסתכל אליה, ואני מביט בפנים הקטנות והיפות שלה וכשהיא אומרת לי: אבא אני לא רוצה צינורות יותר, אני פשוט נחנק ובוכה. ואין לי מה לענות לה מול כל הסבל וכל הצינורות שסובבים אותה".
2 צפייה בגלריה
מאיה רק רוצה לחיות, ככל הילדים
מאיה רק רוצה לחיות, ככל הילדים
מאיה רק רוצה לחיות, ככל הילדים
(צילום: באדיבות המשפחה)
"הבדידות הזו שכל הילדים בגן ילדים והבת שלי מרותקת למיטה ובקושי צוחקת ובקושי אוכלת זה גומר אותי". היא מתגעגעת לדודים שלה וכל יום שואלת מתי יוכלו לבקר. אין לי מה לומר מול הכאב הנורא הזה. אני חייב להיות חזק בשבילה. אני ואשתי נאבקים במחשבה שמה יקרה אם לא נשיג את הכסף בכדי שנוכל להגיע לטיפולים. רק לחשוב על העליות של הטיסה והשהייה של שנה שלימה בארה"ב וכל ההוצאות בכדי לקבל את הטיפולים וכל הגוף שלי רועד".
"מאיה ילדה מתוקה והעניים שלה משדרות רצון לחיות. לחשוב שילדה כל כך קטנה נלחמת על החיים שלה זה פשוט כואב. הסרטן כעת מאיים על חייה וזה נורא לחשוב מה עובר על ההורים כל לילה", אומר אברהם עטר, מנכ"ל עמותת להושיט יד. אנחנו עושים ימים כלילות במטרה לגייס את הכספים הרבים שדרושים לטיפול היקר. אנחנו מלאי תקווה שעם ישראל יבין את הצורך להושיט יד ויסייע לנו להציל אותה. מאיה רק רוצה לחיות, ככל הילדים".
לתרומות למאיה
עמותת המתנדבים "להושיט יד" נרתמה, כאמור, לסייע באיסוף התרומות. אלו כל הדרכים לתרום ללמסע להצלת חייה של מאיה:
בכרטיס אשראי באתר המאובטח: לחצו כאן
משלוח צ׳ק: עמותת להושיט יד עבור מאיה , מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד.
העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 חשבון477175 עבור מאיה. לאחר ביצוע העברה על מנת לקבל קבלה לחצו כאן
טלפון לתרומות: 03-9090500
העברה מחו"ל: IBAN: IL380127720000000477175
Swift Code (BIC): POALILIT
בשיתוף עמותת להושיט יד
פורסם לראשונה: 08:57, 08.11.21