בשיתוף מכון אברהמסון
3 צפייה בגלריה
 יונית
 יונית
יונית: "המשקל היה תמיד פינג פונג גם אחרי ניתוח מעקף"

אותה אישה "רק" 38 ק"ג פחות עם אברהמסון

יונית מלכה, מנהלת גן ילדים
"כל החיים ניסיתי לרדת במשקל, קבוצות, לבד והמשקל תמיד היה פינג פונג, עולה ויורד. אחרי שני ניתוחים של שרוול ומיני מעקף החלטתי שזהו, אני חייבת לנסות משהו אחר.
הגעתי לאברהמסון אחרי הרבה התלבטויות, אפילו כשכבר הגעתי לטיפול הייתי סקפטית, לא הבנתי מה הטיפול יכול לעזור לי אבל החלטתי לנסות.
חזרתי הביתה אחרי הטיפול, זה היה בנר השמיני של חנוכה, חמתי טיגנה סופגניות והרגשתי שאני מסתכלת על אוויר, הק"ג התחילו לרדת משבוע לשבוע ונכנסתי לאנרגיות ולדרייב.מאז אין לי שום רצון ודחף לאכול את המאכלים שבעבר היו האויבים הכי גדולים שלי".
יונית ירדה 38 קילו עם אברהמסון: "לפני הטיפול נמנעתי מלהיכנס לחנויות בגדים, בראש השנה האחרון עמדה לידי משהי בחנות בגדים שאמרה לי 'אתן הרזות הכל יפה עליכן, הייתי בשוק שהיא מדברת אליי'. בעלי עשה אחרי את הטיפול וגם הוא הוריד במשקל".

"הבן שלי חשב שזה שטויות בסוף הוא בא אחרי והוריד 30 ק"ג"

רונית פריזדה, מורה לנהיגה
3 צפייה בגלריה
רונית
רונית
רונית פריזדה: "כאילו מסך שחור מכל המתוקים והבצקים".
"נהגתי להכין פיצות בבית ולפני שהייתי מגישה הייתי אוכלת 2-3 משולשים. כל הזמן חיפשתי לאכול, הוצאתי את הכסף רק על אוכל, היום זה לא מעניין אותי, אני מוציאה את הכסף על בגדים", רונית פריזדה (50) מבית שאן, מורה לנהיגה.
"שנאתי בעיקר להכנס לחנות בגדים, הייתי מודדת ומתבאסת כי השומן יצא מכל מקום. אבל עכשיו אני קונה מה שאני רוצה, הכל יושב יפה. ניסיתי המון דיאטות, וכלום לא הצליח, ירדתי והעלתי כפול, הרגשתי שכל מה שאני מנסה לא הולך.
שמעתי על אברהמסון דרך הפדיקוריסטית שלי שעשתה שם את הטיפול, ראיתי איך היא מורידה במשקל כל 3 שבועות שהייתי אצלה, והייתי חייבת לנסות כי גם אבא שלה עשה טיפול של גמילה מעישון ונגמל. לפני הטיפול אכלתי 2 מגנומים, אחרי הטיפול כלום. כאילו מסך שחור מכל המתוקים והבצקים. ירדתי כבר 25 ק"ג".

"ירדתי 30 קילו בקלות, אחי חזר מהמילואים ולא זיהה אותי"

עופר פריזדה, מורה לנהיגה בן 31, מספר על שיא המשקל שלו: "שקלתי 120 קילו, הרגשתי לא בנוח בבריכה ובים, לא יכולתי לישון על הבטן והתנשפתי כשעליתי 3-4 מדרגות. היום אני 4 חודשים אחרי הטיפול וירדתי 30 קילו!.
אני מכיר את עצמי רזה כל החיים. לפני ארבע שנים התחתנתי, נהייתי מורה נהיגה ובעבודה הזו שעות האכילה משתנות, לא שמרתי על התזונה ואכלתי אוכל זמין ונוח מתי שהיו לי הפסקות.
אמא שלי עשתה טיפול באברהמסון בעקבות חברה שלה שהגיעה והצליחה וגם היא ירדה 30 קילו. היא אמרה לי שאני חייב לנסות ובעקבותיה נרשמתי.
הגעתי לקליניקה בחיפה, ישבנו בקבוצה של כמה מטופלים בה המטפל הסביר לנו על הטיפול. נכנסנו כל אחד לחדר ועברתי טיפול. הרגשתי את ההשפעה ב24 שעות הראשונות, מייד אחרי שיצאתי. היום אני מסתדר בקלות מבחינת תזונה, לא מרגיש שחסר לי.
אנשים שלא ראו אותי תקופה כמו אחי שלא ראה אותי מאז ה7.10 כי היה במילואים, חזר אחרי שלושה חודשים והיה בהלם. הרגיש כאילו הוא פוגש מישהו אחר".

"אחרי הטיפול הייתי במאפייה וזה לא דיבר אלי, לא יודעת מה עשו לי בטיפול שם"

3 צפייה בגלריה
אורלי
אורלי
אורלי: "אני מקבלת מחמאות כל הזמן. הראש בעננים".
אורלי חולון, פנסיונרית (69), מספרת: "הגעתי למשקל של 103 קילו. עברתי תאונת דרכים קשה והאוכל ניחם אותי, הגעתי למצב שאני נגעלת מעצמי. בבת מצווה של הנכדה קניתי בגדים 3 פעמים כי לא יכולתי לסבול את עצמי"
על ההחלטה ששינתה את חייה היא מספרת: "חברה של חברה הייתה באברהמסון ושכנעה אותי ללכת. אחרי הטיפול הייתי במאפייה וזה לא דיבר אלי, לפני זה לא עמדתי בפני קרואסון אגוזים או שווארמה בפיתה, והיום אני לא מתקרבת לזה. אני לא יודעת מה עשו לי בטיפול אבל קרה לי מהפך בראש.
אני מקבלת מחמאות כל הזמן, הביטחון שלי בעננים, אומרים לי איזו אישה יפה ומטופחת את ואני לא יודעת איך לאכול את זה. אחרי חודש מהטיפול כבר ראיתי שינוי, היום אני 21 קילו פחות!".
בשיתוף מכון אברהמסון

פורסם לראשונה: 14:16, 28.03.24