היום (ד') חל התאריך 2.2.22, מה שהופך אותו למועד מבוקש מאוד לחתונות ולשמחות בכלל. גם בלוח השנה העברי מדובר בתאריך מיוחד: א' באדר א'. הייחוד שבתאריך גרם ליולדות רבות לרצות ללדת דווקא היום. מי שאמורה ללדת בניתוח קיסרי, יכלה לתכנן ולשריין מקום, אבל כשמדובר בלידה טבעית, מדובר בעיקר במזל ובקצת מאמץ.
1 צפייה בגלריה
נטלי ימיני אלירן ימיני
נטלי ימיני אלירן ימיני
נטלי ימיני עם בעלה אלירן, המיילדת שירה כץ והתינוקת. בקרוב צפוי עוד תאריך מיוחד
(צילום: באדיבות המשפחה)
נטלי ימיני (30) מכפר יונה הגיעה אתמול לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם בעלה אלירן לקראת לידת בתם הבכורה. "הגעתי בתשע בבוקר עם צירים", היא מספרת, "והציעו לי להיכנס לחדר לידה או לחזור הביתה ולחכות. היה די עמוס, אז חזרנו הביתה והגענו שוב בחמש אחר הצהריים, הפעם ישר לחדר לידה".
הלידה התארכה, והמיילדות התחלפו. "המיילדת שהגיעה בערב אמרה שנראה לה שאלד בסביבות חצות, אז אמרנו לה שאם כבר, עדיף שאלד למחרת, בתאריך המיוחד. ילדתי ב-12:30 בלילה. לא תכננתי בכלל ללדת בתאריך הזה. הכול קרה במקרה, וזה מרגש ומיוחד מאוד".
המיילדת, שירה כץ: "קיבלתי את נטלי בעשר וחצי בערב, ובזמן שטיפלתי בה, שאלתי אותה, 'תחכי לתאריך המיוחד 2.2.22?' היא אמרה שכן. כשהגיעה שעת חצות, אמרתי לה, 'זה הזמן. עוד פוש אחד, ואנחנו חוגגות'. הלידה עברה בשלום, ואכן חגגנו"
בעלה אלירן הוסיף: "אנחנו באופוריה, מאוד מתרגשים. הגענו לבית החולים ביום המשפחה, שזה הרגיש מיוחד לא פחות, והלידה הייתה בתאריך ייחודי, גם לפי הלוח הלועזי וגם בעברי".
מספרת המיילדת, שירה כץ: "קיבלתי את נטלי בעשר וחצי בערב, ובזמן שטיפלתי בה, שאלתי אותה, 'תחכי לתאריך המיוחד 2.2.22?' היא אמרה שכן. כשהגיעה שעת חצות, אמרתי לה, 'זה הזמן. עוד פוש אחד, ואנחנו חוגגות'. הלידה עברה בשלום, ואכן חגגנו".
שם לתינוקת אין עדיין. ולמי שמעוניין, בקרוב יגיע עוד תאריך מיוחד - 22.2.22.