התקריות האנטישמיות סביב העולם ממשיכות להתרחב: כתובות גרפיטי של "מוות ליהודים" ו"שחררו את עזה" רוססו בלילה בכביש המרכזי של פורט אפאצ'י ושדרות צ'רלסטון במערב העיר לאס וגאס בארצות הברית. מדובר בהמשך לשורה של אירועים אנטישמיים שנרשמו בעיר מאז תחילת המלחמה בישראל.
המשטרה המקומית מסרה כי היא פתחה בחקירה בחשד לפשע שנאה. בעקבות האירוע, התארגנה הקהילה הישראלית והיהודית וערכה אירוע תקשורתי במקום, תוך שהיא מכסה את כתובות הגרפיטי בכרזות עם תמונות של החטופים הישראלים בעזה. המפגינים הניפו גם את דגלי ישראל ושרו "עם ישראל חי".
1 צפייה בגלריה
מחברת של ילדה ישראלית שבה צויר צלב קרס
מחברת של ילדה ישראלית שבה צויר צלב קרס
מחברת של ילדה ישראלית בלאס וגאס שבה צויר צלב קרס
אחד ממארגני המחאה, ישראלי המתגורר בעיר, סיפר כי בתו בת ה-12 גילתה ביום שני למלחמה צלב קרס במחברת שלה בכיתה: "זה היה אחד השבועות הקשים שלי כהורה. קיבלנו סטירה חזקה כששמענו על המקרה הזה בכיתה".
לדבריו, במקרה אחר בבית ספר שכן, מורה של תלמידי כיתה ה' סיים את השיעור עם התפילה שעזה תנצח: "פנינו לליגה נגד השמצה ולהנהלת בית הספר, הנושא טופל, והמורים עברו היום הכשרה בנושא אנטישמיות ודרכים לטפל בנושא. הזוי לגמרי מה שקורה פה, אבל זו המציאות החדשה כנראה".

לעיני כולם במטרו: "לז...ן את היהודים"

במקביל, מתרבים אירועי האנטישמיות בצרפת, ואחרי שהמשטרה פתחה בחקירה לגבי סימון בתי היהודים מוקדם יותר השבוע, היא החלה לחקור את המקור של סרטון קשה שהתפרסם ברשתות החברתיות. בסרטון צילמה אחת הנוסעות בקו מספר 3 במטרו בפריז חבורה של צעירים בזמן שהם שרים שיר אנטישמי ביותר שקרא "לז...ן את היהודים, את האימהות והסבתות שלהם" ונחתם במילים "אנחנו נאצים ואנחנו גאים בזה".
מאז תחילת הלחימה בעזה, נרשמו קרוב לאלף תקריות אנטישמיות בצרפת, והוגברה האבטחה סביב בתי הספר היהודיים ובתי הכנסת. בפריז ובערים גדולות אחרות התקיימו הפגנות פרו-פלסטיניות, שחלקן גלשו לקריאות בוטות נגד ישראל והיהודים.