הזמרת והפייטנית ליאת יצחקי מוציאה ביצוע חדש לשיר "בוא בשלום" יחד עם אימהות מיישובי עוטף עזה והדרום. השיר המיתולוגי שכתבה רחל שפירא והלחינה נורית הירש מביע כמיהה לחזרתם בשלום של החיילים והשבויים. לדברי יצחקי היא נתקלה בו במקרה בימים האחרונים, והוא התחבר לה לתחושות ולאירועים שאנחנו חווים כאן ועכשיו.
יצחקי החליטה להקליט ביצוע מחודש לשיר, ולצורך הפרויקט חברה לשורה של אימהות מיישובי העוטף והדרום אשר הצטרפו לשירה. האימהות השרות והשותפות לשיר הגיעו משדרות, מקיבוץ עלומים, מכפר מימון, משוקדה, מקיבוץ בארי, מאופקים ומאשדוד.
לדברי יצחקי, היא החליטה להפיק את השיר כתפילה ותקווה להשבת החיילים והשבויים בעיבוד חדש, הממזג את הרוח הישראלית היפה הנושבת ממנו יחד עם הקצב והניחוח האתני העכשווי: "לשירה צירפתי נשים מיישובי העוטף השונים, אימהות לילדים גדולים וקטנים, המצויות בחזית שנים ארוכות וכעת רחוקות מביתן. נוכחות האימהות המתפללות ושרות מעומק ליבן נוגעת בלב כולנו ומעניקה תקווה".
יצחקי היא מוזיקאית ותיקה שזכתה בעבר בפרס אקו"ם. לאורך הקריירה היא הוציאה והשתתפה באלבומים רבים, ביניהם מעולמות השירה והפיוט. היא אם לחמישה, ובימים אלה, שניים מבניה מגויסים למלחמה.