במסגרת התארגנות ארגוני ימין שונים אמש (שני) לטובת הפגנת תמיכה ברפורמה במערכת המשפט, הוציא ארגון הידברות, המגדיר את עצמו כארגון א-פוליטי, הודעת SMS מטעמו ובו פנייה ועידוד להשתתף בהפגנה שתוכננה בירושלים. במסגרת הפנייה, הוגדרו המתנגדים לרפורמה כ"אנרכיסטים ששורפים את המדינה של אבותינו".
בפנייה נכתב בין השאר: "האדישות שלך תהרוס אותנו! חודשיים האנרכיסטים שורפים את המדינה של אבותינו ואנחנו שותקים! למען ילדינו יוצאים להפגנה החירום הגדולה של הימין". בהמשך מפורטת השעה ומקום ההתכנסות מול רחבת הכנסת.
1 צפייה בגלריה
מפגינים בעד ההפיכה המשפטית מחוץ למשכן הכנסת, ירושלים
מפגינים בעד ההפיכה המשפטית מחוץ למשכן הכנסת, ירושלים
מפגינים בעד הרפורמה המשפטית מחוץ למשכן הכנסת, ירושלים
(צילום: יריב כץ)
לדברי י', שקיבלה את ההודעה אף שלדבריה לא תרמה מעולם להידברות ואין היא יודעת כיצד מספר הטלפון שלה הגיע לידי הארגון, הוא שולח בדרך כלל בקשות ל"תרומות, סדר פסח, סגולות ועניינים. פתאום אני רואה את המילה אנרכיסטים, זה מיד תפס אותי. מה זה הדבר הזה?"

הידברות הוא ארגון א-פוליטי?

ארגון הידברות נחשב לארגון ציבורי משפיע במיוחד המפעיל ערוץ טלוויזיה, אתר אינטרנט, עלונים ושלל כנסים ונופשונים שבהם הוא מפיץ את מסריו. באתר גיידסטאר מצוין שמו המלא של הארגון כ"הידברות – ארגון לקירוב לבבות", ולפי האתר המדובר הארגון אף נהנה מתמיכה נדיבה בגובה כחצי מיליון שקל מטעם המדינה.
הודעת ארגון הדברותהודעת ארגון הידברות
יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שהארגון שולח מסרים פוליטיים. יום לפני הבחירות האחרונות נשלח לדברי י' מסרון שבו עודד הארגון הצבעה למפלגות "המתנהלות על פי דעת תורה מבחינה הלכתית, מוסרית ומצפונית". בהודעה נכתב כי הפנייה נעשית בשם ראש הארגון הרב זמיר כהן ורבני הארגון הפועלים לצידו, "במטרה להשפיע על עתיד הזהות היהודית במדינה".
ארגון הידברות לא הגיב לפניית ynet.