תמי שטרן עשתה הכול לפי הספר במגזר שבו גדלה, וסחבה וסחבה כדבריה, עד שהכול קרס: "הבעל יוצא מוקדם בבוקר, חוזר בערב, והאישה סוחבת. וסחבתי וסחבתי וסחבתי. אחרי לידה שביעית קרסתי, ואמרתי: אני לא מוכנה יותר להיות גבר, כי חיים של אישה דתייה כזאת זה קצת להיות גבר. אני רוצה להיות אישה סוף-סוף. אני רוצה את הרכות, אני רוצה את הלב שלך, ובגדול, עד הסוף. שם התחלנו שינוי מאוד-מאוד משמעותי בחיים שלנו, והייתה טלטלה מאוד-מאוד רצינית".
שטרן מצאה את הייעוד שלה בטיפול בסוסים. לדבריה, "משהו באינטראקציה עם הסוסים תפס אותי. אני נותנת להם קשב. אני משתדלת שהוא יהיה מקסימלי, קשיבות מלאה, שזו עבודה בפני עצמה. איך אני אביא לה את השקט אם אני במקום אחר?"
1 צפייה בגלריה
מתוך "כוח סוס"
מתוך "כוח סוס"
מתוך "כוח סוס". "עברתי טלטלה"
(צילום: מרדכי ורדי)
אחד האלמנטים המפתיעים ביותר בעבודה של שטרן הוא היכולת שלה להפנט סוסים וממש להוריד אותם לקרקע. "אם אפשר על ידי רוגע להפיל סוס, אז כמה טוב אפשר לעשות עם הרוגע הזה. החזון שלי זה לזכות לעזור לאנשים שירגישו את הקדושה, אני אוהבת את זה מאוד כי זה מקום מלא ענווה, בלי אגו. אני פה בשבילך, לעזור לך לרפא את עצמך".
ב"כוח סוס" – דוקו חדש מבית ynet Original – שטרן מסבירה על המהפך שהיא עשתה בחייה ועל הקשר המיוחד עם הסוסים, ומספרת איך זה לרכב אחרי 12 לידות.

עוד ב-ynet Original:

סם המוות – יותר ממכר ממורפיום, יותר קטלני מהרואין: סם המוות שזלג מבתי החולים לרחוב. סדרה בשני פרקים.
הנסיעה האחרונה של עמית – סדרה תיעודית בשלושה פרקים הכוללת פרטים חדשים, עדויות וצילומים בלעדיים שמבקשים לשפוך אור על מה שבאמת קרה בליל התאונה שבה קיפחה סגן עמית איטח את חייה.
נוכל. רוצח. מיליונר – סדרה תיעודית שחוזרת אל פרשת הרצח שהסעירה את ישראל ואת גרמניה בשנות ה-90 – ואל חייו הסוערים לא פחות של הרוצח, אילן טסלר, מאחורי הסורגים.
שורת חיפוש: "סקס ישראליות" – הקורבנות, המפיצים ואוזלת היד של המשטרה – סדרה החושפת את תעשיית הפצת תמונות העירום בטלגרם.