נציג הקהילות היהודיות באיראן ונציג היהודים בפרלמנט בטהרן, ד"ר הומיון שמח, שיבח אמש (יום א') את "המתקפה האדירה של הרפובליקה האסלאמית של איראן נגד עמדות המשטר הציוני", כלשונו.

אחד המקומות בפרלמנט האיראני שמור בדרך קבע ליהודי, כיוון שהחוקה האיראנית מחייבת לתת נציגות גם למיעוטים במדינה. ד"ר שמח אמר לתקשורת האיראנית כי "התקיפה היוותה מקור כוח לכל שוחרי החירות בעולם, במיוחד פלסטין. המתקפה הראתה שלישראל יש חולשות רבות וטענותיה היו שקריות. למרבה המזל, עכשיו התבררו נקודות התורפה של המשטר הציוני עם התקפת הכטב"מים והטילים הכבדים של איראן". לטענתו "תכנון צבאי מפורט מאוד עמד מאחורי המבצע הזה".
הוא המשיך: "הכטב"מים שלנו בלבלו את מערכת ההגנה כך שהטילים שלנו יכלו לפגוע בבסיסים צבאיים. אני בטוח שהגענו ליעד. מתקפה זו לוותה בהגנה של ארבע מדינות, ארצות הברית, בריטניה, צרפת וירדן, שנתנו תמיכה לישראל".
ד"ר שמח, שמכהן בתפקיד מאז 2020, תקף את ירדן וטען כי "ירדן בגדה בפלסטינים ובמוסלמים. בנוסף לישראל, גם הרפובליקה האסלאמית של איראן התמודדה מול ארבע מדינות נוספות ולבסוף שיגרה את הטילים שלה ליעדם העיקרי".
1 צפייה בגלריה
ד"ר הומיין שמח
ד"ר הומיין שמח
ד"ר הומיון שמח
לדבריו, "זו רק תחילתו של הסיפור. המטרה שלנו לא הייתה לפגוע עם כל הטילים, אבל קודם יצרנו בלבול עם הכטב"מים ואז פגענו בעמדות הרצויות. ישראל הוציאה כ-1.5 מיליארד דולר כדי להדוף את התקיפה של איראן, בעוד הכלים והטילים שלנו עלו הרבה פחות. אנו מקווים שבקרוב העם הפלסטיני יחזור לבתים שלו ויחיה בשלום. ישראל הייתה צריכה ללמוד לא לפלוש שוב לאדמתנו. אני מברך את האומה האיראנית על הניצחון הגדול הזה".