הקירות במסדרונות של מדיסון סקוור גארדן בניו יורק מספרים את הכול. אין כמעט אמן ענק לאורך ההיסטוריה שלא הופיע על הבמה של אחד מהיכלי ההופעות האייקוניים בעולם. משמאל ניצב המלך אלביס ומתחתיו יו 2, בוב דילן ופול מקרטני גם.
את כל אלה ראה ישי ריבו מכפר אדומים בדרך לחדר ההלבשה, כדי להתכונן למופע ההיסטורי שלו בגארדן שלשום, מול יציעים מלאים ביותר מ־13 אלף איש. "אני בכלל לא מעכל את מה שקורה פה", אמר ריבו לפני תחילת המופע. מיד אחר כך הוא אסף את הלהקה בחדר החזרות והתכונן להופעת חייו.

הקהל בגארדן, רובו המכריע דתי, קיבל אותו בתשואות ושר מילה במילה כבר בפתיחה, עם הצלילים של "אוחילה" ו"לך אלי", במעין תפילת המונים. התקרה בגארדן התרוממה עם תשואות לכניסה של עקיבא, שעלה לדואט של "נחכה לך".
2 צפייה בגלריה
ישי ריבו במדיסון סקוור גארדן בניו יורק
ישי ריבו במדיסון סקוור גארדן בניו יורק
ישי ריבו מופיע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק
(צילום: תמר חנן)
2 צפייה בגלריה
ישי ריבו מופיע במדיסון סקוור גארדן
ישי ריבו מופיע במדיסון סקוור גארדן
ריבו. "חוויה חוץ גופית"
(צילום: תמר חנן)
ריבו הפתיע את היציעים הנרגשים כשהזמין לבמה את אברהם פריד, כוכב ענק של הזמר החסידי, שישב בקהל. "באת לניו יורק, כבשת, ניצחת, איזה קידוש השם עשית", אמר פריד וביצע עם ריבו (ועם הגארדן) את "אבינו מלכנו". ריבו הודה לרעייתו יעל וביקש שלום בית תמיד ונחת מהילדים – "ושאני אזכה להיות אבא טוב כי את כבר אמא טובה. איי לאב יו". אחד מרגעי השיא בערב היה בכניסה של אמיר דדון, שחבר לריבו בין השאר לביצוע של הלהיט "לבחור נכון". לשיא הרגש הגיע המופע בנאמבר של "הלב שלי", שהפך לשירה בציבור. "זו הייתה חוויה חוץ-גופית", סיכם ריבו אחרי המופע.
  • הכותב היה אורח הפקת המופע | ריאיון פינג פונג חגיגי עם ישי ריבו יפורסם במוסף ראש השנה של ידיעות אחרונות
פורסם לראשונה: 00:00, 05.09.23