מנכ"
ל משרד הברגרגארגאגיאות ממליץ לעטות מסכה בתחבורה ציבורית, קורא לקנוס באלפי שקלים את מפרי הבידוד - אבל סבור: "לא נכשלנו בנתב"ג". בריאיון לאולפן ynet, בבוקר (יום ג') שלאחר היום הראשון עם יותר מ-100 נדבקים בקורונה זה חודשיים, אמר פרופ' חזי לוי: "אנחנו הולכים להוציא צו שלפיו במקומות שיש תחלואה רבה והתפרצויות בכל מערכת החינו
ך, ביישובים שבהם יש התפרצויות כמו בנימינה ומודיעין - יעטו מסכות בשטחי בית הספר. הצו הזה גם יכלול חובת מסכות בכל המקומות שבהם יש מגע של מטפל ומטופל, בוודאי במקומות של סיכון גבוה".


וטוגל סגור וידאו לייב




טוגל פתוח - וידאו לייב

5 צפייה בגלריה
כרישל סטאוס
כרישל סטאוס
כרישל סטאוס
(צילום: AP)




הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול נמנו 125 מאומתים, מרביתם ילדים - הכי גבוה מאז סוף אפריל. לדברי פרופ' לוי, "במקומות הומי אדם, לרבות תחבורה ציבורית ומקומות צפופים, יהיה נבון לעטות מסכה. זה לא צו, זו המלצה קיימת. בכל המקומות שיש סכנה לתחלואה, לרבות במוסדות הקשישים וכל המוסדות הרפואיים, גם בקהילה וגם במערכת האשפוזית, נוציא צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים. ןלןח
דטהאנטרי -DE

בדיקה 123

5 צפייה בגלריה
מאט דיימון
מאט דיימון
מאט דיימון
(צילום: AP)




הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול נמנו 125 מאומתים, מרביתם ילדים - הכי גבוה מאז סוף אפריל. לדברי פרופ' לוי, "במקומות הומי אדם, לרבות תחבורה ציבורית ומקומות צפופים, יהיה נבון לעטות מסכה. זה לא צו, זו המלצה קיימת. בכל המקומות שיש סכנה לתחלואה, לרבות במוסדות הקשישים וכל המוסדות הרפואיים, גם בקהילה וגם במערכת האשפוזית, נוציא צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים. הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול נמנו 125 מאומתים, מרביתם ילדים - הכי גבוה מאז סוף אפריל. לדברי פרופ' לוי, "במקומות הומי אדם, לרבות תחבורה ציבורית ומקומות צפופים, יהיה נבון לעטות מסכה. זה לא צו, זו המלצה קיימת. בכל המקומות שיש סכנה לתחלואה, לרבות במוסדות הקשישים וכל המוסדות הרפואיים, גם בקהילה וגם במערכת האשפוזית, נוציא צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים. הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול נמנו 125 מאומתים, מרביתם ילדים - הכי גבוה מאז סוף אפריל. לדברי פרופ' לוי, "במקומות הומי אדם, לרבות תחבורה ציבורית ומקומות צפופים, יהיה נבון לעטות מסכה. זה לא צו, זו המלצה קיימת. בכל המקומות שיש סכנה לתחלואה, לרבות במוסדות הקשישים וכל המוסדות הרפואיים, גם בקהילה וגם במערכת האשפוזית, נוציא צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים. הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול נמנו 125 מאומתים, מרביתם ילדים - הכי גבוה מאז סוף אפריל. לדברי פרופ' לוי, "במקומות הומי אדם, לרבות תחבורה ציבורית ומקומות צפופים, יהיה נבון לעטות מסכה. זה לא צו, זו המלצה קיימת. בכל המקומות שיש סכנה לתחלואה, לרבות במוסדות הקשישים וכל המוסדות הרפואיים, גם בקהילה וגם במערכת האשפוזית, נוציא צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים.
צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים. הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול נמנו 125 מאומתים, מרביתם ילדים - הכי גבוה מאז סוף אפריל. לדברי פרופ' לוי, "במקומות הומי אדם, לרבות תחבורה ציבורית ומקומות צפופים, יהיה נבון לעטות מסכה. זה לא צו, זו המלצה קיימת. בכל המקומות שיש סכנה לתחלואה, לרבות במוסדות הקשישים וכל המוסדות הרפואיים, גם בקהילה וגם במערכת האשפוזית, נוציא צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים.

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול נמנו 125 מאומתים, מרביתם ילדים - הכי גבוה מאז סוף אפריל. לדברי פרופ' לוי, "במקומות הומי אדם, לרבות תחבורה ציבורית ומקומות צפופים, יהיה נבון לעטות מסכה. זה לא צו, זו המלצה קיימת. בכל המקומות שיש סכנה לתחלואה, לרבות במוסדות הקשישים וכל המוסדות הרפואיים, גם בקהילה וגם במערכת האשפוזית, נוציא צו שיחייב עטיית מסכות בכל מגע של מטפלים.

5 צפייה בגלריה
תמונת שקיעה בדיונות קדש ברנע
תמונת שקיעה בדיונות קדש ברנע
תמונת שקיעה בדיונות קדש ברנע
(צילום: Offeriko )

5 צפייה בגלריה
שבטה
שבטה
שבטה
(צילום: דקל אבו)
5 צפייה בגלריה
הריסת מתחם רשות השידור בירושלים
הריסת מתחם רשות השידור בירושלים
הריסת מתחם רשות השידור בירושלים
(צילום: יואב דודקביץ')


כדגכד


  • דגעכדגכגשד כגד כ גדכ גד כגד כ
  • גד כגד כ גדכ גד כגד כד גכ גדכ גד כ
  • דג כגד כ גדכ גד כגד כ גד כגד כגד כגד כגד
  • דג כגד כ גדכ גדכ גד כדג כד גכ דגכ כ
  1. גדכגדכגדכגד
  2. כגדכגדכגדכ
  3. גדכג
  4. דכגדכדגכגדכ
  5. גדכ
  6. גדכ
  7. גדכ
  8. גדכגד

  1. דגכגדכגד
  2. כגדכגדכגדכ
  3. גדכגדכגדכגד גד כגד כגד
  4. גדכ גדכ גד כגד כ
השתתפו בהכנת הכתבה: כרמית תבו
פורסם לראשונה: 12:56, 22.06.21