צמר שטיחים, סניף שוק הפשפשים ביפו, מתחם Space No. 9

משפחת השטיחים של ישראל

רשת “צמר שטיחים יפים” נמצאת בבעלות משפחתית ומקפידה לגרום לכל לקוח להרגיש כאילו הוא חלק מהמשפחה. ברשת מאפשרים ללקוחות לקחת את השטיחים הביתה ולנסות אותם עוד לפני הקנייה, הכל כדי שתרגישו, כמוהם, שהשטיח קושר בין האדם ובין הבית

עמלה יעקבי, מוגש מטעם צמר שטיחים
פורסם:
כששואלים את תמיר כהן, מנכ”ל רשת “צמר שטיחים יפים”, על החברה שהוא מנהל יחד עם אחיו, הוא מגדיר אותה כ”חברה משפחתית, תרתי משמע”, ומתכוון לומר שהחברה מנוהלת על ידי משפחה, ומתנהלת כך שכל לקוח זוכה ליחס חם ומשפחתי, ממש כאילו היה בעצמו חלק מהמשפחה הגדולה של “צמר”. כשמגיעים לאחד הסניפים של “צמר” – שהתחילה כעסק קטן לפני כ-20 שנה וצמחה עד שהפכה לרשת השטיחים הגדולה והמצליחה בישראל – מבינים מיד למה כהן מתכוון.
“אבי זיכרונו לברכה מכר שטיחים בעבודת יד לסוחרים”, נזכר כהן. “בשנות ה-90 התחלתי להתלוות אליו בעבודתו, אבל רק בשנת 2000, אחרי שהלך לעולמו, הרגשנו אני ואחיי שהגיע הזמן לפתוח חנות משלנו ולמכור שטיחים ישירות ללקוחות ופתחנו את “צמר שטיחים יפים”. גילינו שאנחנו טובים ואפילו מאוד טובים בשירות”.
ובאמת, מי שנכנס לסניף של הרשת מקבל ראשית כל קבלת פנים חמה וכוס תה פרסי חם לא פחות. משם ממשיך הביקור בפריסה של שטיחים על הרצפה, עניין שיכול לארוך אפילו שעתיים, רק כדי להבין מהלקוח את הצרכים והרצונות שלו. השירות ממשיך בשליחה של שטיחים לניסיון בבית הלקוח גם בלי התחייבות לקנייה. רק אחרי שהלקוח מרגיש שהשטיחים מתאימים לביתו, הרכישה מתבצעת.
2 צפייה בגלריה
סניף ראשלצ בוטיק צמר שטיחים
סניף ראשלצ בוטיק צמר שטיחים
סניף ראשלצ בוטיק, צמר שטיחים
(צילום: צמר שטיחים)
“עם הזמן פתחנו עוד ועוד סניפים”, מתאר כהן את התרחבותה המהירה והמוצלחת של הרשת. “זו לא הייתה אסטרטגיה מתוכננת, דברים קרו במקרה, והמשפחה שלנו הלכה וגדלה. בשנת 2004 פתחנו מותג נוסף – RUGS שמו. אם ב’צמר’ אפשר למצוא שטיח לסלון החל מאלף שקל ועד מאה אלף שקל למי שידו משגת, הרי ש-RUGS היא רשת ממוקדת במטרה להציע שטיח לכל כיס. למרות המשבר של השנה האחרונה פתחנו גם בתקופה זו סניפים נוספים, ואנחנו מתכננים לפתוח שניים נוספים בקרוב ב’דיזיין סיטי’ שייפתח ליד ירושלים, לצד הפיכתו של הסניף שלנו בתל אביב לסניף אאוטלט. נוסף על הבעלות המשפחתית, האווירה המשפחתית והשירות החם שחשוב לנו כל כך, ההיבט המשפחתי קיים לדעתי גם בשטיחים עצמם: אין כמו שטיח שקושר בין אדם ובין הבית”.
ב”צמר שטיחים יפים” תמצאו מגוון רחב של שטיחים יפהפיים בעבודת יד בעיצובים וינטג’יים ומודרניים כאחד, במבחר אדיר של צבעים ודוגמאות ובעיצובים של מיטב המותגים הבינלאומיים. לצד זה מציעה החברה גם מחלקת ניקוי, תיקון ורסטורציה לביצוע תיקונים אמנותיים מכל הסוגים וכן מחלקת פרויקטים לשטיחים מקיר לקיר, פרקטים, דקים, טפטים וחיפויי רצפה נוספים. הכל באווירה משפחתית ומקצועית, ותוך הקפדה על איכות גבוהה ועל שירות מנצח. השילוב הזה, של איכות ומקצועיות לעילא עם שירות משפחתי חם, הוא שהופך את “צמר שטיחים יפים” לרשת המובילה בארץ בתחומה ולבחירה מספר אחת של אדריכלים, מעצבים וכל מי שמתכנן את ביתו.
לפרטים נוספים:
אינסטגרם: tzemercarpets
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button