משתלבים בצורה מושלמת. ברזי חמת

ברזי חמת. כשחלום הופך למציאות

סדרת הברזים שעיצב האדריכל אושיר אסבן לחברת חמת מוכיחה שוב שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ושגם פריט מינימליסטי יכול להכיל בתוכו עיצוב מרתק וחדשני

עמליה יעקבי, מוגש מטעם חמת
פורסם:
לחצו על הסרטון כדי לצפות באיכות של ברזי חמת מקרוב
( צילום: אופיר גרידי)
חברת חמת היא חלק בלתי נפרד מעולם העיצוב הישראלי, ומוצריה משולבים כמעט בכל מטבח וחדר רחצה. העיצוב הפך להיות חלק בלתי נפרד מהווייתה של החברה בעשור האחרון, תוך חשיבה על איכות לצד פונקציונליות בהתאמה אישית לצורכי הקהל הישראלי. בכך פיתחה לעצמה חמת כמה שיתופי פעולה מוצלחים עם מיטב המעצבים בארץ ובעולם.
6 צפייה בגלריה
ברזי חמת
ברזי חמת
ברזי חמת
(באדיבות חמת)

אחד משיתופי הפעולה האלה הוליד את סדרת הברזים KNOB, שבימים אלה כבר נמצאת באולמות התצוגה המובחרים וברשתות השיווק השונות. בכך בעצם נורית יריית הפתיחה לסדרה הייחודית והבלעדית בעיצוב מיוחד של האדריכל אושיר אסבן.
6 צפייה בגלריה
אושיר אסבן
אושיר אסבן
אושיר אסבן
(צילום: רן יחזקאל)
לפני כמה שנים התחיל האדריכל אושיר אסבן לעבוד עם חברת חמת. אסבן, אדריכל צעיר ופורץ דרך, בעל ניסיון רב בפרויקטים פרטיים ובתי מלון בארץ ובעולם, עיצב עבור החברה חללי תצוגה ייחודיים. הוא מעיד על עצמו שמבחינתו בעיצוב לא משנה קנה המידה. “אני אוהב לעצב כל דבר שקיים”, הוא אומר. “זה יכול להיות בית, זה יכול להיות ברז, וזה יכול להיות רהיט. מבחינתי, כל עוד יש בזה עיצוב, זה מעניין אותי. לאורך שנות שיתוף הפעולה הפורה שלי עם האנשים בחמת ‘זרקתי’ להם כמה פעמים שאני רוצה לעצב ברזים, וכשעלתה ההזדמנות לכך הם פנו אלי, ואני נרתמתי למשימה בשמחה. העבודה הייתה מהנה מאוד. זו תחושה מדהימה שאתה כמעצב עושה סקיצה שהיא סוג של חלום ובסוף מישהו הופך את זה למציאות. במקרה של ברז יש צורך בהרבה התאמות פונקציונליות וארגונומיות ביחס לסקיצה המקורית, אבל בכל זאת ניסינו והצלחנו להישאר הכי קרוב שאפשר אליה.
6 צפייה בגלריה
ברזי חמת
ברזי חמת
(באדיבות חמת)
“סדרת הברזים עשויה מנירוסטה – חומר מעודן ומתוחכם הרבה יותר מסדרות אחרות שעשויות מפליז, עם גימורים חדים וציפוי צבע איכותי. ההשראה הגיעה מכפתורים ישנים של מכשירי הרדיו של פעם, ומכאן גם שם הסדרה: KNOB – ידית או כפתור באנגלית. מהכפתורים האלה שאבתי את המוטיב המאפיין את הסדרה, עם פסים חרוצים על גבי המתכת, שמוסיפים נגיעה וינטג’ית לברזים שהלוק הכללי שלהם מודרני ונקי מאוד. בזכות אותו ניקיון עיצובי יש לברזים ניטרליות שמאפשרת להם להשתלב בחללים מסוגים שונים, גם בעיצוב מודרני אבל גם בעיצוב קלאסי יותר. הרעיון היה לייצר סדרה מינימליסטית שלא ‘צועקת’ עיצוב ומתאימה את עצמה למגוון צרכים וסגנונות – בהשראת האמירה המפורסמת Less is More”.
6 צפייה בגלריה
ברזי חמת
ברזי חמת
כשחלום הופך למציאות. מאיור למוצר המוגמר
(באדיבות חמת)

6 צפייה בגלריה
ברזי חמת
ברזי חמת
ברזי חמת
(באדיבות חמת)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button