לינור סביניק. "זהבה מדהימה וטובת לב"

המהפך של לינור סביניק מ"האח הגדול": "האיפור היה סוג של חומת מגן בשבילי"

כוכבת "האח הגדול", נפרדה לכבוד הפקת החג של "לאשה" מהאיפור הכבד ומשמלות האוסקר, מציגה צד מעודן ורגוע, ומספרת מה עברה בבית המפורסם במדינה: "מעריצה את זהבה בן. הגיע לה לזכות"

פורסם:
שבועיים אחרי שלינור סביניק הודחה מהבית הכי מדובר במדינה, היא התפנתה לעשות חשבון נפש, ובפוסט מרגש באינסטגרם היא כתבה ל"האח הגדול" תודה. "תודה על התמודדות מטורפת בכל מה שקשור למגננה העיקרית שלי - לאיפור", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. "תודה על שהכרחת אותי להסתכל על עצמי במראה - בפעם הראשונה בחיי - ולומר לעצמי, 'אני אוהבת אותך ואת יפה כמו שאת'... בזכות השהות בבית הזה התחלתי את תהליך הריפוי שלי והקבלה העצמית... המראה כבר לא כל כך מפחידה, הודות לך!".
בתעודת הזהות שהציגה לפני הכניסה לבית, הפרסונה של סביניק (25), גרושה ובעלת עסק לתוספי תזונה, הצטיירה באופן שונה לגמרי. היא תיארה את עצמה כטורפת גברים, אישה חזקה שאין לה בעיה לצאת עם ארבעה גברים במקביל, והצהירה: "קודם כל אני מאוד אוהבת את עצמי, אני נרקיסיסטית ברמות, אני מאוד חכמה, אני מאוד נבונה, אני פיקחית, אני חדה, יש לי מוח קרימינלי, אני חושבת יותר כמו גבר מאשר כמו אישה, ומי שיֵצא איתי יהיה חייב לעשות איתי לפחות פעמיים ביום סקס".
התיאור הזה קצת שונה ממה שראינו על המסך.
"בטלוויזיה הכל קיצוני, אז גם תעודת הזהות שלי הייתה כזאת. בחיים האמיתיים אני הרבה יותר רגועה. אני שמחה שיצא לי להיות בבית 'האח הגדול' מספיק זמן כדי שהצופים בבית יבינו שתעודת הזהות שהצגתי קצת שונה ממי שאני באמת".
7 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
"בטלוויזיה הכל קיצוני, אז גם תעודת הזהות שלי הייתה כזאת"
(צילום: רותם לבל, סגנון: סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

למה כתבת את הפוסט?
"עברתי מסע מהמם בבית 'האח הגדול'. בפעם הראשונה בחיים לא להיות בזוגיות, מנותקת מהמשפחה שאני מאוד קשורה אליה, אבל מה שבאמת היה מטורף עבורי זו ההתמודדות עם כל נושא האיפור. בפעם הראשונה בחיים לא הייתה לי ברירה אלא לוותר על תיק האיפור שלי תמורת תקציב מוגדל לכולם, כי חברות בשבילי זה ערך עליון, וזה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים".
""בפעם הראשונה בחיים לא הייתה לי ברירה אלא לוותר על תיק האיפור שלי תמורת תקציב מוגדל לכולם, כי חברות בשבילי זה ערך עליון"

למה איפור כל כך חשוב לך?
"בילדותי סבלתי מאקנה קשה מאוד, מצב שדי אמלל אותי מבחינה חברתית. כנערה סבלתי מחוסר ביטחון עצמי, והאיפור היה סוג של חומת מגן בשבילי. כל השנים הסתובבתי איתו בתחושה שהוא מגן עליי, שבזכותו אף אחד לא יכול לפגוע בי, ופתאום לוקחים לי את זה ואני צריכה להסתדר בלעדיו".
7 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
"בילדותי סבלתי מאקנה קשה מאוד, מצב שדי אמלל אותי מבחינה חברתית"
(צילום: רותם לבל, סגנון: סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

גם בהפקת האופנה שלנו הצלחת לשחרר. את באיפור מעודן ובבגדים שונים מהסגנון הרגיל שלך.
"הכוונה הייתה לנתק אותי מהדמות הטלוויזיונית שנוצרה לי, שהיא עם איפור כבד ועקבים. היה צוות מהמם, והבגדים היו מעלפים, חוץ מזה שהיה לי מאוד קר, ממש קפאתי מקור. צילמנו מוקדם בבוקר, בזריחה, בחוף הים בהרצליה. החלפתי בגדים בשירותים של החוף. קיבלתי מראה שאני עוד לא רגילה אליו. שיער ואיפור הכי עדינים ואותנטיים, הכי שונה מהסגנון שלי, אבל אהבתי את זה מאוד".
מה מערכת היחסים שלך עם בגדים?
"אני מכורה לאופנה, היה אפשר לראות גם בבית. אני אוהבת מותגים, שמלות, מכנסי פדלפון, מעילי פרווה. קראתי שהייתי מהמתלבשות הטובות בבית, וזה החמיא לי מאוד. אני מוציאה המון כסף על בגדים. רוב הבגדים שלי מחו"ל, אני קונה בנסיעות או מאתרים. בהפקה הלבישו אותי בבגדים עדינים, בשמלות רחבות, והייתי יחפה. פעם ראשונה שלבשתי בגדים כאלה, וזה דווקא מאוד יפה".
7 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
"קראתי שהייתי מהמתלבשות הטובות בבית, וזה החמיא לי מאוד"
(צילום: רותם לבל, סגנון: סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

איך בחרת את השמלה שנכנסת איתה לבית?
"תאמיני או לא, אבל זו הייתה שמלה של ביונסה, היא לבשה אותה לפניי, וזה כבוד גדול בשבילי. הביאו אותה לארץ להפקה של יעל שלביה ובסוף זה לא קרה, והיא הגיעה אליי דרך גילי אלגבי, שעשה לנו שיער ואיפור לכניסה לבית".

7 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
על הופעת הבכורה: "נכנסתי לבית בשמלה של ביונסה, היא לבשה אותה לפניי, וזה כבוד גדול בשבילי"
(צילום: מיכה לובטון)

אחרי ההדחה נכנסת שוב לבית בשמלה שלא הפסיקו לדבר עליה.
"לבשתי שמלת ערב סגולה באורך מיני של המעצבת ליז ברדה, מבד פאייטים עם כריות בכתפיים וגב חשוף. בחרתי אותה בעצמי ושמחתי שכולם אהבו אותה".
הופתעת מההדחה שלך?
"בעיקר התבאסתי, לא בגלל הפרס אלא בגלל הניתוק מהחברים שלי שכל כך התאהבתי בהם. גם לא הרגשתי שסיימתי את המסע שלי, אבל אחרי שבועיים בחוץ אני מבינה שטעיתי, שהמסע שלי באמת הסתיים לטובה. אחד הדברים הכי משמעותיים שקיבלתי בבית זה את רמי ורד. אני בן אדם חברותי, תמיד היו לי חברים, אבל חבר כמו רמי בחיים לא היה לי. אני יודעת שלא משנה מה, הוא יהיה שם בשבילי תמיד. אין דברים כאלה".
7 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
"בקשר צמוד עם החמישייה שלי"
(צילום: רותם לבל, סגנון: סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

לאורך כל הדרך טענתם שמדובר בחברות אפלטונית.
"אפלטונית לחלוטין, ואני שמחה שכולם מבינים את זה עכשיו. הוא אדם כל כך טוב, כל כך חכם, כל כך מצחיק, חבר אמיתי שגונן עליי ולא הסכים שאף אחד יפגע בי".
"רמי גבר אלים? רגע, תנשמו. כל העונה הוא רק דיבר נגד אלימות כלפי נשים"
טענו שהוא היה אובססיבי כלפייך. למשל, כאשר הוא דרש ממך לחתוך שיחה עם דניאל, סצנה שעוררה תגובות רבות.
"נדהמתי כשראיתי את זה כשיצאתי מהבית, זה לא מה שהרגשתי בשום שלב. אני לא חושבת שזה בא ממקום של רודנות או אובססיביות, זה לא הבן אדם שהוא. צריך להבין את הלחץ בתוך הבית - כשיש חברות כל כך חזקה, החבר שלך הופך להיות כל העולם שלך, ונורא קל להתבלבל. אני לא בחורה שיכולים להגיד לה איך לדבר ומתי, העמדתי אותו במקום על ההתנהגות שלו, ולצערי זה לא הגיע למסך. הייתה לנו שיחה מאוד קשה באותו לילה, הוא התנצל בפניי ובפני דניאל עד שנגמר לו האוויר, אבל לא שידרו את זה. כשיצאתי הופתעתי מהעוצמה של הדברים, הפכו את זה למשהו כל כך קיצוני. רמי גבר אלים? רגע, תנשמו. כל העונה הוא רק דיבר נגד אלימות כלפי נשים".
מ דעתך על הזכייה של זהבה בן?
"אני מעריצה אותה, היא אישה מדהימה וטובת לב, ואחרי החיים שהיא עברה אני חושבת שמגיע לה. הייתי שמחה אם רמי היה זוכה, אבל אני ריאלית".
עם מי תשמרי על קשר?
"עם החמישייה שלי, דניאל וגל גברעם, אני כבר בקשר צמוד איתה".
7 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
"המסע שלי באמת הסתיים לטובה"
(צילום: רותם לבל, סגנון: סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

דוגמנית: לינור סביניק. איפור ושיער: גיטלה ברושל
איפה משיגים? ריזרבד - רשת/אתר. סימון רושה ל־H&M, קניון TLV ת"א. דנה סידי, הכישור 1 ת״א ובאתר: danasidi.com. סטודיו רוז, טל': 052-3991102.
Lihi Gelfand, באינסטגרם: lihigel
לוק 1: שמלת תחרה (2,500 שקל, סטודיו רוז)
לוק 2: שמלת טול (699 שקל, סימון רושה ל־H&M)
לוק 3: מעיל טרנץ' (799 שקל, סימון רושה ל־H&M), חולצה (129 שקל, ריזרבד)
לוק 4: שמלת טאי דאי (Lihi Gelfand, מתוך פרויקט ב"שנקר")
לוק 5: שמלת סאטן עם שרוולים תפוחים (499 שקל, דנה סידי)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button