כל הטריקים להשגת מראה צעיר ורענן

בלי ניתוחים והזרקות: כך תרימי עפעפיים וסנטר בעזרת טריקים של איפור ושיער

הטיפים המעולים הבאים, שהעניקו לנו מומחים לאיפור ולעיצוב שיער, יסייעו לך להשיג מראה צעיר ורענן. להדפיס ולשמור (מעל המראה בחדר האמבטיה)

תמר איל־להב
פורסם:

שיער

אמצו את הטריק של מתיחה נסתרת. מעצב השיער עידן בקשי מסביר: "ישנן שתי טכניקות שהן מבחינתי מאסט־הב כשאני רוצה להצעיר את המראה. הראשונה, ואולי הידועה יותר, היא מתיחת השיער המכונה מתיחת 'הבוטוקס', כי היא מצליחה ממש להרים את העיניים כלפי מעלה: באזור קו השיער של הרקות, כסנטימטר־שניים פנימה, לוקחים קווצת שיער קטנה מכל צד, יוצרים צמה, מותחים לכיוון מרכז הראש, קושרים בגומייה קטנה ומהדקים עם סיכת סבתא".

8 צפייה בגלריה
אישה אוספת את השיער
אישה אוספת את השיער
למדי איך למתוח את השיער בצורה נכונה
(צילום: shutterstock)

המתיחה השנייה מתבצעת באזור העורף, והמטרה שלה היא להרים ולהדגיש את קו הלסת. לצורך הביצוע, שרטטו קו רוחבי דמיוני בצדו האחורי של הראש, שנמשך מתנוך אוזן אחד לשני. חלקו את השיער לשניים באזור הקו הזה, כאשר כל השיער בחלק העליון הוא מחוץ לאזור המתיחה. כעת התמקדו בחלק התחתון: "לוקחים קווצת שיער מכל צד, מחברים ביניהן עם גומייה קטנה תוך כדי מתיחת השיער, וממשיכים לעצב כרגיל", מסביר סבג.
בחרו בתסרוקת אסופה מרושלת. אין לכן זמן לסדר את השיער? טוב שכך. שיער עשוי בקפידה, אסוף בחוזקה או אפילו מפוזר עם שביל באמצע, עלול לתת תחושה של מראה מבוגר, בעוד שעם תסרוקת אסופה ומרושלת תיראו צעירות לנצח. הטריק של בקשי: לקלוע צמה נסתרת במרכז הראש, שתסייע לעיצוב האסוף־מרושל. "הצמה משמשת כמעין עוגן מרכזי שיחזיק את כל סיכות הסבתא, שעוזרות לנו בתסרוקת האסופה, כדי שלא ייפלו".

8 צפייה בגלריה
אישה עם שיער אסוף
אישה עם שיער אסוף
בחרי בתסרוקת אסופה ומרושלת
(צילום: shutterstock)

ובאותו עניין: גלגלו לכן גולגול. "גולגול גבוה ורפוי עושה שירות טוב, כיוון שהוא מרים את השיער ויוצר אשליה של פנים מתוחות כלפי מעלה", מוסיפה המאפרת ומעצבת השיער ליאט בן שמשון. אגב, לפי אותה חוקיות, קוקו נמוך ורפוי מאוד לא מומלץ, כיוון שהוא מושך את הפנים כלפי מטה.
הימנעו משיער מגוהץ מדי. שיער חלק ללא תנועה לא עושה חסד עם מעיין הנעורים. מתקשות להיפרד מהמחליק שלכן? העבירו אותו מלמעלה כלפי מטה על קווצות שיער גדולות יחסית, כדי למנוע מצב של מראה מגוהץ מדי. כשאתן מגיעות לקצוות, גלגלו אותן על המכשיר כדי להעניק לשיער תנועה.

8 צפייה בגלריה
אישה עם שיער חלק
אישה עם שיער חלק
שיער חלק ללא תנועה לא עושה חסד
(צילום: shutterstock)

אל תתרחקו מהצבע הטבעי שלכן. בחירה נכונה של צבע היא קריטית תמיד, ובייחוד כשהמראה המבוקש צעיר יותר. כלל האצבע: ככל שמתרחקים מהגוון הטבעי המקורי, המראה הופך למבוגר יותר.
ובשורה התחתונה: הצבע המקורי שלך חום? גבולות הגזרה שלך הם להכהות אותו בשני טונים לחום כהה מאוד, או להבהיר בשני טונים לבלונד כהה.

איפור

בחרו מייק־אפ בגימור סאטן. למייק־אפ חשיבות מכרעת, והכוונה גם לבחירת המוצר וגם לאופן המריחה. "חשוב לבחור מייק־אפ עשיר בלחות, בגימור סאטן", מסביר המאפר מתן סבג. "מייק־אפ בגימור מאט או מבריק יבליט את הקמטוטים והקמטים. לעומת זאת, גימור הסאטן נמצא בין שניהם: לא מאט ולא מבריק מדי". איך מזהים מייק־אפ בגימור סאטן? זה בדרך כלל יהיה כתוב באותיות קטנות בחלקו האחורי של המוצר.

8 צפייה בגלריה
אישה עם צבעי מייק אפ
אישה עם צבעי מייק אפ
בחרי את המייק אפ הנכון
(צילום: shutterstock)

השתמשו באצבעות. "לאחר מריחת המייק־אפ במקומות שבהם כן רואים את הקמטים, משתמשים בכפות הידיים", ממשיך סבג. "בעדינות, כשהאצבעות צמודות (מלבד האגודל), טופחים על האזור הבעייתי כדי 'להזיז' אותו. התוצאה: המייק־אפ לא 'נדבק' לקמטים. בסיום משפשפים את שתי הידיים זו בזו, וכשהן מתחממות מניחים אותן קרוב מאוד לפנים (במרחק 2-1 מ"מ) לכמה שניות. החום גורם למייק־אפ להיצמד לעור וכתוצאה מכך מתקבל מראה טבעי. בנוסף, בדרך זו המייק־אפ מתקבע לאורך זמן".

8 צפייה בגלריה
אישה מורחת מייק אפ
אישה מורחת מייק אפ
מרחי מייק אפ בעזרת האצבעות
(צילום: shutterstock)

הפתרון לעפעפיים נפולים: ברונזר. לברונזר יכולות הצערה מרשימות, ואפשר להשתמש בו גם במקומות לא צפויים, כמו למשל באזור העיניים - ובייחוד היכן שהעפעפיים נפולים (בדרך כלל בקצוות החיצוניים של העין, שהעפעף מכסה עליהם). בעזרת מברשת מורחים על כל העפעף, עד הגבה, צללית בהירה (למשל, בגוון שמנת), ואז מניחים את הברונזר מעל האזור שבו העפעף נופל ומטשטשים מטה, כדי שהכהות העדינה תטשטש בטבעיות את הנפילה. רוצות לחזק את האלמנט? "השתמשו בעפרון עיניים שחור או חום", ממליץ סבג, "וצרו פס בקו הריסים העליון (הוא לא חייב להיות מדויק). טשטשו אותו בקצה החיצוני, כדי להעצים את הכהות שכבר יצרנו עם הברונזר".
מסקרה מעגלת היא בגדר חובה למי שמעוניינת להרים לעצמה, או יותר נכון - לעיניים שלה. מוסיפים לפחות שכבה אחת של מסקרה מעגלת, למראה צעיר של עיניים מורמות ופתוחות.

8 צפייה בגלריה
אישה מורחת מסקרה
אישה מורחת מסקרה
השתמשי במסקרה מעוגלת
(צילום: shutterstock)

סומק – רק בקרם. הסיבה כפולה: כדי שלא ידגיש את הקמטוטים וכדי שייתן רעננות מדויקת לעור. מניחים מעט סומק על תפוחי הלחיים, ומפזרים בטפיחות לכיוון הרקות בעזרת כריות האצבעות (מצמידים שתיים, שלוש או ארבע אצבעות, לפי מה שנוח).
יש דרך "להרים" את הגבות. "גבות שמאופרות נכון יכולות לעשות שינוי גדול בפנים ולהצעיר את הלוק", מסבירה בן שמשון. "בשלב הראשון, בעזרת עיפרון בהיר בטון אחד מהגבה, משרטטים בצמוד לחלק העליון שלה קו שיוצר הצללה. בשלב השני מסרקים את הגבות כלפי מעלה והצִדה. השילוב בין השניים, כמעט באורח פלא, עושה את העבודה – מראה גבות שמורם במספר מילימטרים כלפי מעלה".

8 צפייה בגלריה
אישה משתמשת בעפרון גבות
אישה משתמשת בעפרון גבות
השתמשי באיפור כדי "להרים" את הגבות
(צילום: shutterstock)

פדרו באופן נקודתי. הימנעו משימוש בפודרה, היא יוצרת מראה מבוגר. אם אתן חייבות, היצמדו רק לאזורים שנוטים להזיע, כמו בצדי האף ובין הגבות.
צחצחו את השפתיים (מה ששמעתן). "מראה שפתיים צעיר ניתן להשיג בכמה דרכים", מפרטת בן שמשון. "הראשונה היא פשוט לקחת מברשת שיניים יבשה ונקייה, ו'לצחצח' את השפתיים. בצורה כזו גם נעשה להן פילינג ונסיר יובש, וגם נמריץ את הדם - והגוון הטבעי שלהן יתעצם. האופציה השנייה היא להשתמש בשפתון בגון דובדבן. למראה טבעי, מומלץ לפזר אותו בטפיחות בעזרת כרית האצבע. האופציה השלישית היא למרוח שפתון בגוונים בהירים שמאירים את הפנים, כמו אפרסק, קורל, ורדרד ושזיף בהיר. רצוי להשתמש בתוחם, שגם מייצר גבול לשפתון ועוצר זליגה לקמטוטים, וגם משמש כבסיס לשפתון ושומר על עמידות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button