יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין. " "אם מישהו היה אומר לנו לפני שלוש שנים שנהפוך לזוג, היינו מתפוצצים מצחוק"

סיפור האהבה מפתיע בין יוגב אלקיים לתחקירנית "חתונמי": "חוץ מילד יש לנו הכל"

דנית גרינשטיין ויוגב אלקיים נפגשו לראשונה כשהיא באה לעשות לו את התחקיר ל"חתונה ממבט ראשון": הוא היה בפאניקה מהתוכנית, היא הייתה עסוקה בלהרגיע. זה לקח להם עוד שלוש שנים להבין שיש פה אהבה גדולה. ומה עם חתונה? תנו להם זמן, הם רק עברו לגור ביחד

פורסם:
כשיוגב אלקיים נרשם לריאליטי השידוכים, "חתונה ממבט ראשון", הוא היה סקפטי מאוד באשר לרעיון שכלתו המיועדת, שאותה יתאימו לו בשידוך, תהפוך לאהבת חייו והם יחיו באושר ועושר. הוא לא טעה. אמנם, הוא ובת אל לוי, בת הזוג שלו לתוכנית, הפכו לזוג בעונה ששודרה לפני שנתיים, ואפילו שרדו יחד שלושה חודשים אחריה - אבל אז הם נפרדו. פאסט פורוורד שלוש שנים קדימה, הפקת "חתונה ממבט ראשון" בכל זאת מצאה לאלקיים בת זוג בתוכנית. הם אוהבים מאוד כבר כחצי שנה, ובימים אלה עברו להתגורר יחד בדירה מתוקה המשקיפה לפארק הירקון בתל־אביב.
מבולבלים? אז הנה הסיפור: התחקירנית של חתונמי, דנית גרינשטיין, זו שעשתה לאלקיים את התחקיר לפני הצילומים, הפכה לבת זוגו ולאהבתו הגדולה. זה אמנם לקח שלוש שנים מהרגע שהכירו, ובכל זאת, הפרחים לתוכנית, לא?

5 צפייה בגלריה
יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין
יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין
תחקיר של שבע שעות
(צילום: טל שחר)
הפגישה הראשונה (בתחקיר)

"היה לי ברור שמי שתהיה איתו תזכה"

נחזור אחורה. דנית, 28, הייתה אז רווקה שגרה אצל ההורים באלפי־מנשה. יוגב, 36, ממושב תאשור, מהנדס תוכנה בחברת סטארט־אפ (lightBits) נרשם לחתונמי יחד עם חבר טוב, רווק גם הוא. החבר נשר מהמיונים והמשיך לתוכנית "לאהוב את אנה", אבל יוגב נשאר. "הרגשתי שאני כבר רוצה להתמסד, אבל כשהחבר הציע לי שנירשם הייתי חשדן. זו תוכנית טלוויזיה וחשיפה, ומה הסיכויים ששם אמצא את האישה שלי? גם להתחתן בתוכנית זה משהו מחייב. לא לקחתי את זה בקלות ראש. אבל אז העורך הראשי התקשר אליי ואפילו הגיע לדרום לפגוש את ההורים שלי שלא הבינו למה אני צריך את זה. זה היה מהלך יפה שעזר. בכל זאת, פעמיים הודעתי שאני עוזב. באחת מהפעמים זה היה כי הכרתי מישהי, אבל הסיפור שלנו הסתיים מהר מאוד וחזרתי. בהפקה היו בטוחים שאני אעזוב באמצע התהליך".
את דנית פגש כשבאה לעשות לו תחקיר. "בכלל לא היינו אמורים להיפגש", היא מספרת. תחקירנית אחרת, מהדרום, הייתה אמורה לפגוש אותו, אבל יוגב ביקש שיעשו לו את התחקיר בשישי בבוקר, זה משהו שלוקח כמה שעות טובות, והיא שומרת שבת ופחדה שלא תספיק. העורכת הקפיצה אותי לעשות את זה".
התבאסת?
דנית: "קצת. היו לי תוכניות, ומה עכשיו לנסוע לדרום. אבל עבודה זו עבודה".
יוגב: "ואז אני פותח את הדלת לבחורה יפה".
הופה.
יוגב: "ניסיתי להכניס צחוקים. נראה לי שהתעניינתי בה, אבל היא הייתה מאוד מקצועית. הלכנו להכין קפה במכונה, והיא מילאה את החלב במקציף. היא שמה יותר מדי, וזה השפריץ על כל הקיר והתחלתי לנקות. לא ידעתי אם אני הולך לתוכנית, אבל ידעתי שאת התחקירנית אני אזכור בגלל זה".
דנית: "תחקירנית אחרת הייתה אמורה לפגוש אותו, אבל הייתה בעיה והעורכת הקפיצה אותי לעשות את זה. היו לי תוכניות, ומה עכשיו לנסוע לדרום"
דנית: "זה היה תחקיר של שבע שעות ואני זוכרת שהוא שאל אם אני בזוגיות, אם יש לי מישהו".
יוגב: "הייתי כל כך מבוהל מזה שאני הולך לתוכנית, שאני לא חושב שבאמת ניסיתי לעשות משהו. אני חושב שבסיטואציה אחרת כן הייתי מנסה להתחיל איתה, אבל אז זה היה יותר ממקום של להיות נחמד, לא כפלרטוט. בכלל, ניתקתי את הקשרים שהיו לי מהצד כדי להגיע נקי למפגש עם הבחורה שיתאימו לי, אז בטח שלא חשבתי ממש על להתחיל עם התחקירנית ששלחו אליי. כל השיחה התרכזתי בתשובות שלי, כדי שהמומחים יצליחו לקלוע עם הבחורה שיתאימו לי. גם ניסיתי לתחקר את דנית, להבין איזו בחורה הם יכולים להתאים לי".
דנית, הרגשת שהבחור מתעניין?
"לא יודעת להגיד לך אם הרגשתי. לא פעם ולא פעמיים, כשאני עושה תחקירים לגברים והשיחה מגיעה למערכות יחסים ולנבירה בעבר, נוצר שיח מאוד אינטימי. אני יכולה לראות איך זה גולש מצד הגברים לרצון שמשהו יקרה. אני בכל מקרה לא הייתי שם. בעיקר ניסיתי להרגיע אותו כי הוא היה בפאניקה, ולהבין אם הוא יישאר איתנו לצילומים שתכף מתחילים".
דנית: "עכשיו, בזוגיות שלנו, זו פעם ראשונה שמישהו מכבד אותי ככה. אני חושבת שכמו אצל אחרים, האפליקציות, הביקוש וההיצע והתחושה שהדשא של השכן ירוק יותר גרמו לקשרים שלו לדעוך אחרי חודש־חודשיים"
מה חשבת עליו? בתוכנית הצגתם לנו אותו כדון ז'ואן של הדרום, המושבניק המסוקס שרוכב על סוסים ולא מצליח להתחייב.
דנית: "היה לי ברור שהוא לא מזיין וזורק. שיש לו כבוד לנשים בצורה פנומנלית, ומי שתהיה איתו תזכה. עכשיו, בזוגיות שלנו, זו פעם ראשונה שמישהו מכבד אותי ככה. אני חושבת שכמו אצל אחרים, האפליקציות, הביקוש וההיצע והתחושה שהדשא של השכן ירוק יותר גרמו לקשרים שלו לדעוך אחרי חודש־חודשיים".
יוגב, תגובתך?
"גרתי בתל־אביב ארבע־חמש שנים. אני לא מתבייש להגיד שלא הייתה לי בעיה להכיר בנות. אבל כשיש הרבה אפשרויות, כל פיפס קטן שלא מסתדר גורם לך לקבל רגליים קרות ולפרק את הקשר. יותר קל ופשוט לפסול אופציות. הייתי יותר צעיר, והמחשבה הייתה: 'אוקיי, לא מתאים, ממשיכים הלאה'. אבל אז הבנתי שאני תקוע ושאני לא מתקרב לזוגיות המחייבת שאני שואף אליה. כשקיבלתי הצעת עבודה בחברה בדרום הארץ, החלטתי שזו הזדמנות. עזבתי את העיר, קניתי משק בתאשור, ועברתי להתגורר שם. אחרי שנתיים פנו אליי מהתוכנית. האפשרות לעבור תהליך מעמיק עם אנשי מקצוע יחד עם זה שעל הפעם הראשונה בום, אתה מתחייב למישהי, גרמו לי לחשוב שאולי זה יעזור לי".

5 צפייה בגלריה
יוגב אלקיים ובת אל לוי ב"חתונה ממבט ראשון"
יוגב אלקיים ובת אל לוי ב"חתונה ממבט ראשון"
יוגב אלקיים ובת אל לוי ב"חתונה ממבט ראשון"
(צילום: אסף תמם)

הפגישה השנייה (באינסטגרם):

"הופה, פתאום דנית כותבת לי"

ואז התחילה העונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון", ואלקיים ובת זוגו בתוכנית "התחתנו" ברוב פאר והדר. "הייתי אאוט. אני לא זוכר כלום מהחתונה. היית בחתונה?", הוא פונה לדנית. "בטח", היא משיבה. "אחרי זה העבודה שלי בעונה בעצם הסתיימה וטסתי לחופשת התרעננות לפני שאני מתחילה לעשות את 'הישרדות'".
כאמור, אלקיים ולוי היו ביחד ארבעה חודשים, בילו את מרבית זמן האיכות בתחביבם המשותף, ספורט, ונפרדו. אחריה יצא במשך עשרה חודשים עם תום בן מנשה, הייטקיסטית שפגש במסגרת העבודה. כשזה נגמר, אתרי הרכילות פרסמו שהוא יוצא עם מור לרמן, משתתפת העונה השלישית בחתונמי. "הכרתי את מור כשהיא פנתה אליי להתייעץ אם ללכת לתוכנית. היה לנו דייט אחד, והבנו שזה לא זה". גזרת הזוגיות של גרינשטיין רחשה גם היא. "נכנסתי לזוגיות כמה חודשים אחרי סיום העבודה בתוכנית, ואפילו גרנו ביחד בתל־אביב. כשזה נגמר חזרתי להורים. אחרי זה הייתה לי עוד מערכת יחסים רצינית שנגמרה. הייתי שנה רווקה לפני שיוגב ואני נהיינו ביחד".
יוגב: "עשיתי לדנית פולואו באינסטגרם בתקופה של התוכנית, והיא החזירה לי בעוקב וזהו. כשקיבלתי ממנה בפעם הראשונה תגובה על תמונה, הגלגלים התחילו להסתובב אצלי"
ואז, שלוש שנים אחרי שהכירו בריאיון ההוא, אלקיים העלה תמונת סטורי באינסטגרם עם גיסתו והאחיין החדש מהברית, וגרינשטיין בירכה באינסטגרם. זה הספיק לאלקיים להיכנס דרך החרך שנפתח. "עשיתי לדנית פולואו באינסטגרם בתקופה של התוכנית, והיא החזירה לי בעוקב וזהו. כשקיבלתי ממנה בפעם הראשונה תגובה על תמונה, הגלגלים התחילו להסתובב אצלי".
דנית: "הכרתי את המשפחה שלו דרך הסיפורים שלו בתחקיר, ופגשתי את כולם בחתונה בתוכנית, אז היה לי טבעי לעשות לייק לתמונה ולברך ב'בקרוב אצלך'. מבחינתי זה היה הכי תמים. לא חשבתי על משהו מעבר".
יוגב (מגלגל עיניים): "בטח. עקבנו אחד אחרי השנייה במשך תקופה ארוכה ולא עשינו לייקים ולא הגבנו אף פעם. הרי קרו לי עוד כמה דברים מרגשים לפני, והיא לא כתבה לי כלום. פתאום, הופה, דנית שעשתה לי את התחקיר כותבת לי. עניתי לה, והתחיל חודש של התכתבויות. זה היה קליל כזה. מגיבים לסטורי, מתכתבים קצת וזהו".
דנית: "אמא שלי קראה לי בקלפים באופן חד־פעמי ואמרה לי שהולך להיות לי נס חנוכה ושקשר עם אדם שאני מכירה יתהדק. כל החברות התחילו לחטט לי באינסטגרם ולחפש מי זה יכול להיות. יוגב היה האדם האחרון שחשבתי עליו"
דנית: "הייתי עסוקה בעבודה, וזוגיות לא עניינה אותי באותה תקופה. אבל איזה יום עשיתי ערב בנות עם חברות, ואמא שלי שהיא מְתקשרת וקוראת בקלפים, ובדרך כלל לא מתקשרת לילדים שלה, קראה לי בקלפים באופן חד־פעמי ואמרה לי שהולך להיות לי נס חנוכה ושקשר עם אדם שאני מכירה יתהדק. כל החברות התחילו לחטט לי באינסטגרם ולחפש מי זה יכול להיות. יוגב היה האדם האחרון שחשבתי עליו".

5 צפייה בגלריה
יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין
יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין
"החיבור של דנית לאחיות שלי הוא מושלם"
(צילום: טל שחר)

הדייט האמיתי הראשון:

"הגעתי אליו לארוחת ערב, אבל גיליתי שאין אוכל"

"חבר שלי הגיע מאמסטרדם, והחלטנו לשכור ביחד דירת נופש בתל־אביב לחודשיים", נזכר יוגב. "הזמנתי אותה למפגש חברים אצלנו בבית. היא אמרה לי 'לא', והבנתי שאני צריך להתאמץ יותר, שצריך לעשות ארוחת ערב. אני לא אוהב לעשות דייטים. לא אוהב את הרשמיות שבזה, וגם הייתה קורונה, ולעשות דייט על ספסל בחוץ זה מבאס. אני יודע שלא כיף לבחורה שמזמינים אותה הביתה. זה גם לא היה הכיוון שלי. רציתי להכיר אותה באמת. אז כתבתי לה שתבוא אלינו עם חברה טובה לארוחת ערב שהחבר שלי יבשל".
דנית: "זוכרת את נס חנוכה? אז זה היה הדלקת נר רביעי של חנוכה. הוא כתב לי הודעה מקסימה. בשנייה הרי הצעה כזו יכולה להיות הצעה זולה של 'בואי אליי'. התלבשתי יפה. לבשתי סקיני שחור וחולצה אלגנטית, בלייזר וכובע".
יוגב: "היא השקיעה, אבל כשהחמאתי לה, היא אמרה שככה היא מתלבשת לעבודה".
דנית: "אמרתי לו שהגעתי מהעבודה. אבל האמת היא שהחלפתי באוטו בגדים. דפקתי הופעה".
נו, אז איך הייתה הארוחה?
(צוחקת) "הגעתי לארוחת ערב, אבל אז גיליתי שאין אוכל ואין חבר. המצרכים היו על השולחן, אבל לא עשו איתם כלום". יוגב מתגונן: "אני לא בשלן גדול, והחבר אמר שהוא יבשל, אבל הוא הלך להדלקת נרות, אז הזמנו אוכל".
דנית: "החבר של יוגב הגיע בשלב כלשהו. הוא שרמנטי כזה שמנגן, אז הוא הוציא גיטרה וניגן לנו".
יוגב: "לא יצא לדנית ולי לדבר ממש ביחידות, אבל היה ערב מגניב. פאן כזה".
דנית: "העלינו חוויות מהתוכנית, הערב נגמר, ונסעתי הביתה. בדרך, באוטו, אמרתי לחברה שלי שהוא בחור מהמם. הייתה לי ציפייה קטנה שהוא ישלח לי הודעה וישאל אם הגעתי הביתה בשלום. מינימום דאגה. הוא לא שלח לי כלום".
יוגב: "נרדמתי. הערב נגמר באחת בלילה".
דנית: "בדרך חזרה מהדייט, באוטו, אמרתי לחברה שלי שהוא בחור מהמם. הייתה לי ציפייה קטנה שהוא ישלח לי הודעה וישאל אם הגעתי הביתה בשלום. מינימום דאגה. הוא לא שלח לי כלום. יוגב: "נרדמתי. הערב נגמר באחת בלילה"
דנית: "יומיים אחרי הוא סימס לי מה קורה ובואי ניפגש שוב בחבורה. אמרתי לו שהפעם אני אבשל ואביא איתי".
יוגב: "היא מבשלת טוב. למרות שהיא צמחונית היא עשתה עוף בתנור עם ירקות ואורז. אכלתי את זה כל השבוע. היה לי יותר כיף מבדייט הראשון. אני לא יודע אם מותר להגיד את זה, אבל היא הבחורה המושלמת מבחינתי, יש לה יופי אשכנזי שאני אוהב עם אופי מרוקאי. זה שהיא יודעת לבשל, זה בול".
דנית: "היה לנו פשוט כיף אחד עם השני. הוא הצחיק אותי מאוד, אבל עדיין לא ידענו לאן זה הולך".
אבל אז, הו אז, הגיע הדייט השלישי. "זה דייט שהתחיל באחת בצהריים והסתיים באחת בלילה", נזכרת דנית.
יוגב: "דנית הגיעה אליי ולקחנו מונית לפורט סעיד, המסעדה של אייל שני. לקחנו את האוכל והלכנו ברגל לפארק. אכלנו וראינו את השקיעה. שם גם התנשקנו".
ואחר כך?
דנית: "נשארתי לישון אצלו רק אחרי שבועיים־שלושה. יצאנו לדייטים, וכל אחד חזר לבית שלו. שנינו רצינו להתחיל באיזי. כשהרגשתי שעלינו שלב, נשארתי. אם מישהו היה אומר לנו לפני שלוש שנים, כשנפגשנו לתחקיר, שנהפוך לזוג, היינו מתפוצצים מצחוק. אגב, הוא שמר אותי בטלפון כדנית שטיינברג במקום גרינשטיין וככה זה נשאר עד עכשיו", היא צוחקת. "אגב, זה עד כדי כך לא במודעות שלי שהוא קצת מוכר, שכשהלכנו בפעם הראשונה ביחד לאסוף אז את האוכל מהמסעדה, לא הבנתי למה מסתכלים לכיווננו. לקח כמה דקות עד שהאסימון ירד".
יוגב: "אני עדיין מקבל הודעות באינסטגרם מנשים שזוכרות מהתוכנית. אני מראה לדנית, ואנחנו צוחקים על זה".
דנית: "יש באינסטגרם תמונות של יוגב ושלי, בכל זאת מגיעות הודעות כאלה. זה מצחיק. אבל ברגע שיש תקשורת ואמון, זה באמת צ'יפס הדברים האלה".
5 צפייה בגלריה
יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין
יוגב אלקיים ודנית גרינשטיין
"כשיגיע הזמן להעלות לשלב הבא ולהביא ילדים, נעבור למושב ונעוף על זה"
(צילום: טל שחר)

החיים עצמם

"אנחנו לא ילדים ולא באנו לבזבז את הזמן"

אוקיי. מי אמר ראשון שהוא אוהב?
יוגב: "לא זוכר".
דנית: "אני ממש זוכרת. אמרנו ביחד, ביום האהבה, בפברואר".
יוגב: "אה, יום שישי בצהריים. קמנו בתאשור והכנתי לה ארוחת בוקר שאכלנו בגינה החדשה שלי, מול השדה".
דנית: "הוא עשה לי הפתעה מושלמת. הוא קם לפניי והכין את ארוחת הבוקר הכי מושקעת. בהמשך היום הוא הודיע שיש לי הפתעה. נסענו חצי שעה. הוא קשר לי את העיניים, וכשהגענו גיליתי שאנחנו במנחת. הייתה לנו טיסה בשמי הארץ, ואחרי זה שף פרטי בישל לנו ארוחה שם".
יוגב: "תוך שלושה חודשים ביחד כבר היה ברור שנעבור לגור ביחד. היא הראשונה שאני עובר לגור איתה"
וואי וואי, איזו הפקה. גם את עושה ביג דיל מיום האהבה?
דנית: "בטח. באותו ערב הבאתי לו ביצת פלסטיק גדולה שעליה כתוב D&Y ובפנים היה שוקולד. כתבתי לו שיש רק שני זמנים שאני רוצה להיות איתו: עכשיו ולתמיד. ניסיתי למתוח אותו כאילו אני מציעה לו נישואים. אמרתי לו שדיברתי עם המשפחה שלו ויש אישור. הוא קפא במקום".
יוגב: "היא גם הביאה לי תמונה של שנינו מהפעם הראשונה שהצטלמנו, עם השיר שלנו, 'יש לי חור בלב בצורה שלך' של הג'ירפות".
אה, יש לכם כבר שיר שלכם.
יוגב: "חוץ מילד יש לנו הכל".
מה אמרו ב"חתונה ממבט ראשון" על השידוך הלא צפוי שיצא מהתוכנית?
דנית: "הם גילו רק כשיצאו האייטמים על הזוגיות החדשה של יוגב. הם אמרו לי, 'איך הסתרת מאיתנו'".
אחרי כמה חודשים של חיים על קו תאשור־אלפי מנשה החליטו השניים לאחד כתובות. "יוגב התחיל לעבוד בכפר־סבא, והוא היה צריך למצוא דירה במרכז עד שהוא יתאקלם בעבודה. הוא העלה פוסט בסטורי שהוא מחפש דירה בתל־אביב, וככה הגענו לדירה הזו".
יוגב קצת יותר רומנטי: "תוך שלושה חודשים ביחד כבר היינו בלתי נפרדים, אז היה ברור שנעבור לגור ביחד. היא הראשונה שאני עובר לגור איתה בדירה משלנו".
דנית: "כבר הייתי במערכות יחסים, אבל יוגב לימד אותי גם להיות נאהבת וגם מה זה לאהוב. הוא בן זוג מאוד מכיל ומאוד קשוב. חברות של אמא שלי שראו אותו בטלוויזיה אמרו לי, 'אה, את יוצאת עם הבחור המקסים מתאשור?', אז זה בדיוק מי שהוא. הוא כל המכלול. יש לו משפחה מדהימה, ומספיק לראות את הכבוד שהוא רוחש למשפחה שלי שהם כל עולמי. המעבר שלנו למגורים ביחד הרגיש טבעי. גם כשמצאנו את הדירה, הוא זרם עם כל השיגעונות שלי".
מה זה אומר, שיגעונות?
יוגב: "הבניין הזה יֵצא לתמ"א בעוד תשעה חודשים, ואז נחזור למושב. למרות שהזמן שלנו קצוב, לדנית היה חשוב לעצב את הדירה ושנרגיש בה בבית. היא הייתה באובר התרגשות. הבנתי שזה לא קשור לזמן. שגם אם נגור כאן חודשיים, היא רוצה להרגיש שזה הבית שלנו. עשיתי סוויץ' בראש, ואני סבבה עם זה. הזמנו וילון לכל אורך המרפסת. אני רוצה שהיא תרגיש טוב פה. אה, גם היה שהיא שאלה אותי להזמין הנדימן שיתקין דברים בדירה. זה עצבן אותי. אני מושבניק שעשה הכל בבית. אני עובד הרבה שעות ולא היה לי כוח, אבל ברגע שהיא שאלה על הנדימן, אמרתי היי, אני יודע להתקין. כל מה שאת רואה פה, אני הרכבתי".
דנית: "כשיצאה הידיעה עלינו קראתי את הטוקבקים שהיו מגעילים ונוראיים. כתבו על המשפחה שלו שהיא ערסית. הם לא ערסים ולא נעליים. הם מהממים. יוגב: "ניסיתי להכין אותה לטוקבקים. אצלי זה כבר עובר לידי. התרגלתי"
המשפחה שלך יצאה מאוד דומיננטית בעונה. אפילו שתלטנית. דנית, לא חששת?
דנית: "אני לא מרגישה שהם נדחפים או מתערבים. יש לו משפחה מדהימה. גם אני מאוד מחוברת למשפחה שלי. אם מישהו לא יאהב את בן הזוג שלי, זה מאוד ישפיע עליי".
יוגב: "אני יודע שזה הצטייר ככה בטלוויזיה, אבל אנחנו משפחה מאוד חמה ומאוד מעורבת אחד בחיים של השני. אנחנו באמת חברים, טסים ומבלים ביחד. כשמגיעה חברה חדשה של אחד מאיתנו, אם היא קצת חסרת ביטחון, זה יכול לערער אותה. אבל אם היא תדע כמה הדבר הזה טוב, זה יכול להעצים אותה. החיבור של דנית לאחיות שלי הוא מושלם. היה קליק מושלם".
דנית: "כשיצאה הידיעה עלינו קראתי את הטוקבקים שהיו מגעילים ונוראיים. כתבו על המשפחה שלו שהיא ערסית. הם לא ערסים ולא נעליים. הם מהממים. בכלל, הטוקבקים שיתקו אותי לחצי יום".
יוגב: "ניסיתי להכין אותה לטוקבקים. אצלי זה כבר עובר לידי. התרגלתי".
כבר היה לכם את הריב הגדול הראשון?
דנית: "אנחנו לא זוג שמגיע למצב של ריב כי אנחנו זוג שנורא מדבר. זה היה ככה מהיום הראשון. אם יש משהו שמפריע, אנחנו מדברים עליו".
טוב, אז נשארה רק שאלת השאלות: מתי החתונה, החתונמי?
דנית: "כשיגיע הזמן להעלות לשלב הבא ולהביא ילדים. מתחתנים כשרוצים להקים תא משפחתי וילדים. כשנגיע לזה ונרגיש את זה, נעבור למושב ונעוף על זה".
יוגב: "אנחנו צריכים לעבור עוד כמה דברים כדי להגיע לשם, אבל שנינו יודעים למה אנחנו פה. אנחנו לא ילדים ולא באנו לבזבז את הזמן".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button