יעל שלביה על שערי "לאשה" ול"אופסייל ערביה"

שת"פ היסטורי: יעל שלביה על שער זהה במגזין "לאשה" ול'אופיסְיֵיל ערבִּיָה" מהאמירויות

החיילת בת ה-19, שזכתה בתואר "הפנים היפות בעולם", היא הישראלית הראשונה שמככבת במקביל על שער מגזין אופנה ערבי על שער ישראלי, במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי בין המגזינים: "כל מי שהיה על הסט התרגש. הבנו שאנחנו עושים משהו גדול"

פורסם:
( כתבת וידאו: הילה רגב צילום: אורי דוידוביץ)
יש משהו ביעל שלביה שמתעקש להישאר עם רגליים על הקרקע, לחיות חיים פשוטים עד כמה שאפשר למרות ההצלחה והפרסום, לא לאבד קשר עם המציאות, לא לשכוח שרק לפני שלוש שנים עוד נסעה באוטובוסים מנהריה לאודישנים. גם עכשיו, כשזכתה בדצמבר בתואר האישה היפה ביותר בעולם מטעם ארגון המבקרים העצמאי של TC Candler, לקח לה כמה שעות להעלות את זה לאינסטגרם. לולא בן הזוג קורף שדחק בה להיות גאה בעצמה, ספק אם הייתה עושה את זה. "הייתי אצל ברנדון באל־איי, בדיוק בערב הטיסה שלי חזרה לארץ. קיבלתי הודעת סמס מהוועדה. הם כתבו לי, 'ברכות יעל, מקווים שזו דרך נחמדה לסיים את 2020'. פתחתי את הלינק שצורף וחיפשתי את עצמי. לא היה לי מושג שזכיתי במקום הראשון. הייתי בהלם. לא ידעתי מה לעשות עם זה. אחרי כמה שעות ברנדון אמר לי, תעלי את זה. זה מהמם, זה יפה, תהיי גאה. רק אחרי כל הטירוף של ההודעות והברכות הבנתי כמה זה גדול. רק בבוקר הסוכן ראה את זה אצלי בדף. אפילו לו לא הודעתי".
"זו תחושה היסטורית להיות על שער של מגזין אמירתי. כשפנו אליי מהמגזין סיפרתי להם שאני גם חיילת ושיש לי זיקה לדת, וזה רק עוד יותר הדליק אותם. הם יכלו לקחת כל דוגמנית ידועה מהארץ, אבל דווקא מי שאני זה מה שמייצג את ישראל מבחינתם"
ההישג השני המלהיב שלך הוא להיות הישראלית הראשונה שמככבת על שער של מגזין אופנה ערבי.
"אני הכי מתרגשת בעולם מהשער הזה. זה לא עוד שער שאני עושה. זו תחושה היסטורית להיות על שער של מגזין אמירתי. תחושה שחצינו איזה גבול. זה לא משהו שיעל בת ה־16 הייתה חושבת שיקרה לה. כשפנו אליי מהמגזין סיפרתי להם שאני גם חיילת ושיש לי זיקה לדת, וזה רק עוד יותר הדליק אותם. הם יכלו לקחת כל דוגמנית ידועה מהארץ, אבל דווקא מי שאני זה מה שמייצג את ישראל מבחינתם. הצילומים לשער התקיימו בניו־יורק במלון מהמם (פנינסולה) שנסגר בקורונה ונפתח רק בשבילנו. כל מי שהיה על הסט התרגש. הבנו שאנחנו עושים משהו גדול".

4 צפייה בגלריה
יעל שלביה הפקת אופנה
יעל שלביה הפקת אופנה
"אני הכי מתרגשת בעולם מהשער הזה. זה לא עוד שער שאני עושה"
(צילום: יוסי מיכאלי ©L'OFFICIEL ARABIA הפקה: Anna La Germaine סגנון: Julia Morris)

אני מניחה שההישגים האלה משמחים אף יותר כשהם מגיעים בשנת הקורונה השחונה.
"כמעט שנה לא טסתי לעבוד בחו"ל. המון דברים בוטלו, ואם לא בוטלו, אז הוקפאו. הפרויקטים תקועים. המון תקציבים הצטמצמו בעקבות הקורונה. עכשיו עולם האופנה מתחיל לאט־לאט לחזור לעצמו, אבל עדיין יש המון קשיים. אם זה כי אירופה סגורה, אם זה בגלל שהשילוח יותר איטי והמוצרים לא מגיעים בזמן לצילומים, ואם זה הפחד שמספיק מאומת קורונה אחד על הסט וכל הצוות נשלח לבידוד ולבדיקות. אלה דברים שיכולים לגרום להפסדים של סכומים אדירים".

4 צפייה בגלריה
יעל שלביה
יעל שלביה
"אני לא אצטלם עם בגד ים או בגדים תחתונים. זה לא ישתנה"
( צילום: יוסי מיכאלי ©L'OFFICIEL ARABIA הפקה: Anna La Germaine סגנון: Julia Morris)

שלביה משרתת בחיל האוויר ("אני משווקת את תפקידי החיל למועמדים לשירות. הצוות שלנו יוצר תוכן ברשתות החברתיות"), ולמרות זאת, היא עדיין מצליחה לקטוף קמפיינים. בין השאר היא פרזנטורית של אדידס, רנואר, זר פור יו וחברת הבישום ספרינג. בימים אלה היא מצטלמת לעונה השנייה של סדרת הנוער "פלמח" (טין ניק, yes).
תגידי, יש עוד לאן לשאוף כשמגיעים כבר בגיל כזה לכאלה הישגים?
"אני עוד יותר רעבה להכל. גיליתי את עולם המשחק, ואני רוצה להמשיך עם זה. אני גם רוצה להתפתח בדוגמנות. בהתחלה הדוגמנות פשוט קרתה לי, זה יצא ככה. עכשיו אני כבר רוצה את זה. התגבשתי ואני יודעת מה אני רוצה ומה אני לא רוצה. עוד לא עשיתי את 'ווג', ואני גם רוצה להיות הדוגמנית הראשונה ב'ספורטס אילוסטרייטד' שלא תצטלם מעורטלת או בבגד ים. זה יכול לקרות. אני באמת מאמינה בזה".

"אני יודעת מה אני רוצה ומה לא. עוד לא עשיתי את 'ווג', ואני גם רוצה להיות הדוגמנית הראשונה ב'ספורטס אילוסטרייטד' שלא תצטלם מעורטלת או בבגד ים"
ברצף הזה שבין חילונית לדתייה, איפה את? איך את מגדירה את עצמך?
"בכל פעם שאני מגדירה את עצמי זה גורר תגובות ברשת. אני פחות מגדירה את עצמי. וכן, קשה לי להגיד שאני דתייה. אורח החיים שלי לא הכי דתי. אני מתלבשת איך שבא לי אבל שומרת על גבול הטעם הטוב. לא יראו תמונה שלי וישאלו מה עובר עליה. אני גם לא אצטלם עם בגד ים או בגדים תחתונים. זה לא ישתנה. לא יראו לי את התחת. אבל אני אדם מאוד מאמין. אני מאמינה בקדוש ברוך הוא, הוא איתי בכל הצלחה ובכל נפילה. אני שומרת שבת לגמרי. סוגרת את הסלולרי. זה משעמם, אבל שווה לגמרי. לפעמים אני נוסעת לשבת להורים בנהריה, אבל בדרך כלל אני בבית בתל־אביב. נחה. יש לי מיחם למים חמים ופלטה. אני מזמינה אוכל כשר בוולט. כשאני מבשלת, לא יוצא טעים. אם אני יושבת במסעדה ומי שנמצא איתי מזמין שרימפס, זה לא יפריע לי. אבל אם זה אצלי בבית, לא מזמינים אוכל לא כשר. עניין של אנרגיה. לא בא לי על טרף אצלי בבית".

יעל שלביה הפקת אופנה

היא כבר שנה וחצי בזוגיות לונג דיסטנס עם ברנדון קורף (34), נכדו של איש העסקים סאמנר רדסטון, שהיה הבעלים של תאגיד התקשורת ויאקום ונפטר בקיץ האחרון. מדובר באימפריית התקשורת הגדולה בארצות־הברית שחולשת על (תחזיקו טוב) CBS, MTV ,VH1, קומדי סנטרל וערוץ הילדים ניקלודיאון. הם גם הבעלים של אולפני פרמאונט שהפיקו כמה מהסרטים המרוויחים בהיסטוריה, כמו "משימה בלתי אפשרית" ו"טיטאניק", ובעלים של מאות בתי קולנוע בארצות־הברית. העסקים של המשפחה עומדים על שווי של כ־40 מיליארד דולר. הנכד, בן הזוג של שלביה, מעורב בחברות שונות באימפריה המשפחתית. הוריו גרושים. אביו, יצחק אהרון, הוא אדמו"ר ודיין בבית הדין הרבני בבוסטון. אמו, שרי, וברנדון עצמו השתלבו בתאגיד של הסב. "ברנדון נצר לבעש"ט, הבעל שם טוב", אומרת שלביה בהתרגשות. מבחינתה זה פריט ביוגרפי מרטיט פי כמה מההון המשפחתי.

4 צפייה בגלריה
יעל שלביה הפקת אופנה
יעל שלביה הפקת אופנה
(צילום: יוסי מיכאלי ©L'OFFICIEL ARABIA הפקה: Anna La Germaine סגנון: Julia Morris)

יש ביניכם פער גילים של 15 שנה. כשהתחלתם לצאת היית בת 17 וחצי, והוא היה בן 32. זה נראה מבחוץ כעוד סיפור קלאסי של גבר עשיר מאוד ומצליח מאוד שמתקשט בדוגמנית צעירה ויפה מאוד.
"אני זוכרת שהייתי מסתכלת על זוגות עם הפרשי גיל ולא מחבבת את זה, עד שזה נפל עליי והתאהבתי בו. כשהכרתי אותו לא ידעתי בן כמה הוא, אבל בכל מקרה לא ראיתי את עצמי יוצאת עם מישהו בן 20 וגם לא עם בן 24. אני לא חיה חיים רגילים של בת 19. התבגרתי ועברתי דברים, ובחור בגילי צעיר מדי בשבילי. מי שרואה אותנו ביחד לא מרגיש את הפער. היחסים בינינו שוויוניים, ברנדון ממש לא נותן את הטון. כשיש דברים שאני לא מכירה, סרטים אייקוניים שלא ראיתי, אז הוא פשוט מראה לי. לפני חודשיים ראיתי איתו בפעם הראשונה את 'טיטאניק'.
"אני ממש לא רואה את ברנדון רק כגבר עשיר. זה מרתיח אותי הסטיגמה הזו. הוא בן אדם אכפתי ואוהב. הוא נראה טוב, ואני נמשכת אליו מאוד. הוא חכם, הוא מצחיק אותי, טוב לי וכיף לי איתו. יש לנו גם רקע דומה, הוא יהודי ובא מבית דתי. הוא למד בישיבה. לפעמים אני קוראת לו 'יעקב', שזה השם השני שלו. לפני ברנדון היו לי שתי מערכות יחסים עם בחורים לא מפורסמים ולא עשירים. אגב, למרות הפרסומים לא הייתי עם עומר אדם מעולם. אף פעם לא חיפשתי מישהו עשיר. לא מבינים כמה הערות, מבטים, טוקבקים ושיפוטיות אני סופגת. הייתי מעדיפה שהוא יהיה אדם ממוצע ושלא יהיה לו את כל הכסף הזה".
מה ההורים שלך אומרים על החבר?
"אמא שלי מאוד אוהבת את ברנדון. כל אמא הייתה רוצה שבן הזוג של הבת שלה יהיה רציני ובוגר. היו לה חששות עד שהיא הכירה אותו, אבל היום הם חברים טובים. מסתמסים כל יום. לפעמים אני מרגישה שמשהו לא בסדר, הבנו שכיף לכם לדבר אחד עם השנייה, לא צריך להגזים. אני מרגישה שאני מפריעה להם", היא צוחקת.

  • הראיון המלא עם יעל שלביה מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, מחר בדוכנים

יעל שלביה הפקת אופנה

Production: Anna La Germaine x Fashion Politique www.fashionpolitique.com
Photography: Yossi Michaeli © L'OFFICIEL ARABIA
Juila Morris @ Creative direction and styling: Tracey Marttingly Agency
Hair: David Cruz using Kevin Murphy@ Tracey Mattingly Agency
Make-up: Georgina Billington using Chantecaille @ Judy Casey Agency
Nails: Kayo Higuchi using CHANEL Le Vernis Rouge Puissant @ Bryan Bantry Agency
Location: The Peninsula New York

בגדים ואביזרים:
תמונת שער: חולצה: MICU, עגילים: AVe Jewelry, סיכה וקשת לשיער: AVe Jewelry
תמונה 2: שמלה: Avaro Figlio, עגילים: Erickson Beamon
תמונה 3: חולצה וחצאית: MICU, משקפיים: Ülsje Handcrafted Glasses, קשת לשיער: Lele Sadoughi, שרשרת: Erickson Beamon, עגילים: AV Jewelry
תמונה4 : שמלה: LK Bennett, עגילים: Erickson Beamon
תמונה 5: חולצה וחצאית: MICU, משקפיים: Ülsje Handcrafted Glasses, קשת לשיער: Lele Sadoughi, שרשרת: Erickson Beamon, עגילים: AV Jewelry
תמונה 6: שמלה: Avaro Figli
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button