ליהי קורנובסקי. "בשביל תפקיד מוצלח אני מוכנה לעשות הכל, כולל קרחת"

ליהי קורנובסקי: "אני חיה עם פנומן, והוא עושה אותי מאושרת"

השחקנית ("למה מי מת", "לאבד את אליס") אמרה "כן" לצילומי אופנה על שפת ים המלח ותשמח לענות בחיוב לעוד הצעה, מכיוון אחר לגמרי (רמז: זה קשור לחבר רועי ניק)

פורסם:
את ליהי קורנובסקי (28) אין צורך להציג. היא פרצה לחיינו ככוכבת ילדים, קטפה קמפיינים ושערים, ואז עברה למגרש של הגדולים עם תפקיד מופתי בסרט "הפורצת" (שעליו הייתה מועמדת לפרס אופיר). היא הופיעה בסדרות "כפולים" (קשת 12), "מלכות" ו"קיבוצניקים" (HOT), ולאחרונה כיכבה ב"למה מי מת" (yes). אך התפקיד הכי חשוב שלה (לפחות לדעתי) הוא גילומה של סופי, מחזאית יפהפייה ומוכשרת בסדרה "לאבד את אליס" (HOT) - לצדם של איילת זורר וגל תורן - שעלתה גם ב"אפל טי.וי". כשרואים את סופי קשה להאמין שכשקורנובסקי התחילה את קריירת המשחק שלה, היא בכלל לא חשבה שיש לה מה להציע, וחששה שכולם יחשבו שהיא מקבלת תפקידים בזכות הארוס שלה לשעבר, עוז זהבי.
6 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי
ליהי קורנובסקי
"לא חשבתי שאתעסק אי־פעם בדוגמנות או במשחק"
(צילום: שי כהן-ארבל, סטיילינג: שי בן צבי)
קורנובסקי נולדה בכפר־סבא, בת צעירה לרופא שיניים ועורכת דין, סבה היה סופר הילדים והצייר פאול קור, שכתב את הספר המיתולוגי "כספיון". מאז ומתמיד היא חלמה להיות זמרת אופרה, למדה בתלמה ילין במגמת מוזיקה והייתה מוזיקאית מצטיינת בצבא. "הייתי בטוחה שאני במסלול של מוזיקה קלאסית, לא חשבתי שאתעסק אי־פעם בדוגמנות או במשחק, אבל הדברים התגלגלו לשם ואני שמחה שזה מה שקרה", היא אומרת. נוסף לתפקידיה בקולנוע היא משתתפת בהצגה "דבר על מקום הימצאם" בתיאטרון הבימה, ונבחרה להיות נערת "תפוזינה" החדשה.
איך הרגשת בצילומים להפקת האופנה?
"זאת הייתה הפקה מדהימה, לא מכירה שמות ולא מבינה בסגנונות, אבל הלבישו אותי ממש יפה. צילמנו בים המלח, ונזכרתי בטיולי הג'יפים שעשיתי עם ההורים כשהייתי קטנה. אני זוכרת את הפעם הראשונה שנכנסתי לים המלח כילדה, נדהמתי, חשבתי שזה ים כמו כל ים, וזה היה שונה לגמרי, שורף ושמנוני".
6 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי
ליהי קורנובסקי
"רק אחרי 'הפורצת' הבנתי שאני רוצה להיות שחקנית"
(צילום: שי כהן-ארבל, סטיילינג: שי בן צבי)

איזה פריט מההפקה תרצי לאמץ לארון הפרטי שלך?
"וואו, באמת שהייתי לוקחת הכל, אבל אם מותר לבחור רק אחד אז את סוודר הווינטג' הירוק. יש לי חולשה לסוודרים, בעיקר אוברסייז".
אילו בגדים את אוהבת ללבוש במיוחד?
"קודם כל אני הכי אוהבת שנוח לי. אני לובשת הרבה יד שנייה, אני חסידת 'זארה' ברמות גבוהות, והכי אני אוהבת את 'אתא' המחודש – כל בגד שאני קונה שם הולך איתי שנים".
מה היה התפקיד הראשון שלך שאחריו הבנת שאת שחקנית?
"הסרט 'הפורצת', של הגר בן אשר. זה התפקיד הקולנועי הראשון שלי, אבל לא התפקיד הראשון שלי. לפני כן השתתפתי ב'יומני החופש הגדול' בערוץ דיסני, אבל רק אחרי 'הפורצת' הבנתי שאני רוצה להיות שחקנית. חשבתי שאחרי הצילומים לסרט אני אתחיל ללמוד מינהל עסקים או פסיכולוגיה, אבל הגר אמרה לי 'עזבי אותך משטויות, לכי ללמוד משחק' והלכתי. מאז שפגשתי אותה ועד יום מותי אעשה כל מה שהיא תגיד לי".
6 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי
ליהי קורנובסקי
"אכלתי סרטים על עצמי שחבל על הזמן"
(צילום: שי כהן-ארבל, סטיילינג: שי בן צבי)

בכל תפקיד את נראית אחרת לגמרי, עד שבקושי אפשר לזהות אותך. זה ניכר בעיקר בתפקיד של סופי ב"לאבד את אליס".
"ברור, אני מכוונת לשם. זו גדולה של שחקן, היכולת להשתנות מתפקיד לתפקיד. עם זאת בכל דמות יש משהו ממני, גם אם היא מאוד רחוקה ממני. סופי ללא ספק הייתה נקודת מפנה בקריירה שלי, היא פתחה לי דלתות, זה היה תפקיד ששינה לי את החיים".
מתי הבנת שאת יפה?
"גדלתי עם רגשי נחיתות לגבי המראה שלי, אכלתי סרטים על עצמי שחבל על הזמן. התחלתי להרגיש יותר טוב, יותר נשית, בסוף התיכון. זה לא שאני קמה בבוקר ואומרת לעצמי 'איזה יפה את', אבל יש ימים שאני אומרת 'וואלה, את בסדר'".
6 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי
ליהי קורנובסקי
"אני הכי אוהבת שנוח לי. אני לובשת הרבה יד שנייה"
(צילום: שי כהן-ארבל, סטיילינג: שי בן צבי)

איך הסכמת לעשות קרחת בשביל התפקיד של חולת סרטן בסדרה "למה מי מת"?
"ברגע שקראתי את התסריט לא הייתה שאלה, היה ברור שאני הולכת עם זה עד הסוף. בשביל תפקיד כזה, שכתוב כל כך מוצלח, אני מוכנה לעשות הכל, כולל קרחת. תמיד היה לי חלום לעשות קצוץ, אז אולי זימנתי את זה, מי יודע? אחר כך הייתי צריכה להצטלם לעונה השנייה של 'מלכות', אז מצאו לי פאה יפה ונפתרה הבעיה".
איך בן זוגך, השחקן רועי ניק, קיבל את הקרחת?
"הוא הכי תמך, כי הוא הכי מדהים ומושלם שאפשר לבקש. הוא נתן לי להרגיש אישה ונתן לי להרגיש יפה וחיזק אותי והרים אותי שאין דברים כאלה. הוא שחקן בנשמה שלו, הוא מכיר את העולם הזה והוא יודע מה זה לעשות הכל בשביל תפקיד, כי הוא בעצמו שחקן מאוד טוטאלי. אני חיה עם פנומן, והוא עושה אותי מאושרת".
עם החבר רועי ניק

יש כבר תוכניות באופק?
"אנחנו עוד מעט שנתיים וחצי יחד, וכן, הלוואי אמן, כולי תקווה".
הנה כתבנו. שיקרא ויפנים.
"אני גרה איתו, תסמכי עליי שהוא כבר שומע את זה מכל הכיוונים. את יודעת איך זה נשים, ברגע שאנחנו מתבייתות על משהו אנחנו חדורות מטרה. אני מקווה שיהיו בשורות בקרוב".

6 צפייה בגלריה
ליהי קורנובסקי
ליהי קורנובסקי
"אני חיה עם פנומן, והוא עושה אותי מאושרת"
(צילום: שי כהן-ארבל, סטיילינג: שי בן צבי)

דוגמנית: ליהי קורנובסקי לסוכנות פרי כפרי. איפור: רוזה שוורצמן. שיער: דור קלדרון. ע' צלם: אלון חליבה. ע' סטיילינג: אנה מוג'ה
איפה משיגים? Petit Pois, באתר petitpoistudio.co.il. זוהרה, דיזנגוף 255 ת"א ובאתר zoharatights.co.il.
ראלף לורן, קניון רמת אביב ת"א. SHUNA, מסריק 17 ת"א ובאתר shunastudio.com. אלה לוי, מונטיפיורי 25 ת"א ובאתר ellalevy.com. אמריקן וינטג', קניון רמת אביב וקניון TLV ת"א
לוק 1: שמלה (1,850 שקל, אלה לוי), עגילים (530 שקל), טבעות (680–380 שקל), שרשרת (720 שקל), צמידים (680 ו־950 שקל, SHUNA)
לוק 2: בגד גוף (960 שקל, Petit Pois), סוודר (799 שקל, אמריקן וינטג׳)
לוק 3: חולצה (550 שקל, אלה לוי), בגד ים (199 שקל, זוהרה)
לוק 4: אוברול ג'ינס (450 שקל, אלה לוי)
לוק 5: סוודר קשמיר (2,175 שקל, ראלף לורן), מכנסיים (790 שקל, Petit Pois), עגילים (720 שקל) SHUNA, טבעות (680–380 שקל), צמידים (680 ו־950 שקל, SHUNA)
לוק 6: שמלה (אוסף פרטי)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button