טיילור מלכוב. " החברות כבר שינו את השם שלי בטלפון לרבנית טיילור"

טיילור מלכוב: "בכל חודש לירן ואני אומרים 'איזה כיף, צלחנו עוד נידה'"

הדוגמנית ואושיית הרשת בת ה-18 מפתחת קריירה עצמאית אחרי הפרידה מבן זיני, ומגלה שבעקבות הזוגיות עם הזמר לירן דנינו, המבוגר ממנה ב-11 שנה, התחילה לשמור שבת ולטבול במקווה

פורסם:
טיילור מלכוב התפרסמה על טיקט הנערה הסקסית שלא חושבת פעמיים כשהיא מצטלמת בביקיני. לכן מפתיע לגלות שלאחרונה, מאז שהכירה את בן זוגה המתחזק, הזמר לירן דנינו (29), החלה להתקרב לבורא עולם. לשמור שבת או כשרות, זה מסלול ההתחזקות הידוע. אבל שמירת נידה שכוללת טבילה חודשית במקווה זו כבר עליית מדרגה. "כבר בשבוע הראשון להיכרות שלנו, לירן אמר לי שיש שלושה דברים שהוא רוצה שיהיו בחיים שלו: תפילין, שמירת שבת ונידה", היא מספרת. "כל החיים שלי אני מאוד צמאה לדת. כשעברתי לגור עם בן (זיני, האקס, ת"ב), היה קידוש כל שישי אצל המשפחה שלו. כשחזרתי לאמא שלי, הכרחתי את אחי הקטן, דילן, לעשות לנו קידוש. לירן ואני שומרים שבת ביחד, אבל אני לא הארד קור כמוהו. הוא שם סלוטייפ על מתג האור במקרר לפני השבת, כדי שהאור לא יידלק, וחותך את נייר הטואלט. החברות כבר שינו את השם שלי בטלפון לרבנית טיילור. אגב, לא ידעתי לגמרי מה זה נידה. לירן הסביר לי".
"לירן ואני שומרים שבת ביחד, אבל אני לא הארד קור כמוהו. הוא שם סלוטייפ על מתג האור במקרר לפני השבת, כדי שהאור לא יידלק, וחותך את נייר הטואלט"
מה הוא אמר?
"שלא נמצאים באינטימיות בימי המחזור ועוד שבוע אחרי. אחרי זה האישה טובלת במקווה והיא מותרת. ישר אמרתי לו, 'בוא ננסה את זה'. לא הייתי בשוק מהרעיון. אני אדם הרפתקן ואוהב חוויות חדשות. ושוב, התגעגעתי למסורת. אנחנו שומרים נידה אבל לא כמו דתיים. אנחנו לא ישנים במיטות נפרדות, ואנחנו כן מתחבקים ומתנשקים, אבל לא מקיימים יחסים בימים האסורים".
4 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
"כל החיים שלי אני מאוד צמאה לדת"
(צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)

ואת הולכת למקווה?
"כן. אני זוכרת את הפעם הראשונה שהלכתי לטבול. לא ידענו כלום. לירן בא איתי וחיפשנו מקווה בתל־אביב. רשמתי מקווה בווייז ונסענו. לא מצאנו את הכניסה אליו, השני היה סגור, ורק במקווה השלישי הצלחתי להיכנס. לירן חיכה לי באוטו. הבלנית שאלה אם אני נשואה, ועניתי שלא. היא בירכה אותי שיהיו לי בעל וילדים בקרוב. אני לא אשכח את המבט של לירן כשחזרתי לאוטו. הוא היה מוקסם. הוא לא האמין שעשיתי את זה בשבילו. אני חושבת שפה הוא הבין שאמנם אני בת 18, אבל אפשר לעשות איתי דרך מטורפת, שיש לו פרטנרית. כל חודש אנחנו אומרים, 'איזה כיף, צלחנו עוד נידה'".
זה מעניין שנותנים לרווקות לטבול במקווה, בעיקרון זה לנשואות בלבד.
"היו בלניות ששאלו אותי אם אני נשואה, וכשעניתי שלא, לא נתנו לי לטבול. אבל עכשיו כבר יש לי את המקווה הקבוע וטלפון של בלנית, ואני מתאמת איתה. אני טובלת שבע פעמים ומברכת ומרגישה טהורה. זו הרגשה שאני לא יכולה להסביר. הלכתי על זה בלי שידעתי מה זה עושה לזוגיות ואיזו ברכה יש בזה, התאהבתי בדבר הזה".
"היו ללירן חברות דוגמניות, הוא מכיר את התחום. לא נתקלתי בבן זוג מפרגן כמוהו. כן, הוא יעדיף שיראו פחות תחת, אבל גם אמא שלי תעדיף את אותו דבר"
לא מפריעה לך הטרמינולוגיה של "טמאה" ו"טהורה"? אישה שלא טבלה נחשבת ביהדות טמאה.
"אני לא מסתכלת על הפשט של המילה", היא מזיזה את המטען הנפיץ בעדינות, "אני מתייחסת יותר לתחושה שזה נותן לי ולזוגיות שלי".
השאלה המתבקשת היא האם את הולכת להקפיד גם על צניעות בקרוב?
"אני לא בן אדם מתיימר, אני הכי אמיתית שיש. יש לי אינסטגרם ורואים אותי שם בבגדים חשופים ובבגדי ים. אני ממשיכה לדגמן. היו ללירן חברות דוגמניות, הוא מכיר את התחום. לא נתקלתי בבן זוג מפרגן כמוהו. כן, הוא יעדיף שיראו פחות תחת, אבל גם אמא שלי תעדיף את אותו דבר. אני כן חושבת שלא יראו אותי יותר בצילומים רוכנת ומצטלמת עם תנוחות אובר סקסיות".

4 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
לירן דנינו. "כשראיתי כמה הדת חשובה בחיים שלו וכמה זה מאזן אותו, רציתי לנסות גם"
(צילום: שוקה כהן)

בידוד גורלי

חודשיים וחצי לפני שהכירה את דנינו, פירקה מלכוב זוגיות מדוברת, רומנטית ועסקית בת שלוש שנים עם בן זיני (בנזיני). מלכוב, או בשם הבמה שלה "טיי", הייתה בת 15 בלבד כשהכירה את זיני, אז בן 21. השניים הפכו לצמד מוזיקלי פורה שהניב להיטי פופ, ומהר מאוד הם הפכו לפאוור קאפל בעולם הילדים והנוער, עם מיליוני צפיות בערוץ היוטיוב שפתחו, מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, סדרה על חייהם בערוץ kidZ וקמפיינים משותפים. באפריל האחרון נפרדו השניים פרידה מתוקשרת ורוויית אמוציות.
"בן ואני היינו שבועיים יחד בבידוד, בלי עבודה, בלי נושאי שיחה מקצועיים, בלי משהו להתעסק בו, ופתאום ראינו כמה אנחנו מרוחקים, שכבר אין בינינו כלום שיקרב"
חודש לפני הפרידה אמרתם בריאיון שאתם נשואים בלי טבעת. מה קרה?
"נסענו לברזיל לצילומים של 'זוג מנצח', וכשהתחיל טירוף הקורונה החזירו אותנו לארץ. היינו שבועיים יחד בבידוד, בלי עבודה, בלי נושאי שיחה מקצועיים, בלי משהו להתעסק בו, ופתאום ראינו כמה אנחנו מרוחקים, שכבר אין בינינו כלום שיקרב. פתאום הבנתי שהזוגיות לא חזקה כמו שחשבתי, שהעבודה היא זו שהחזיקה בינינו".
מה את חושבת היום על המילים בשיר המשותף שלכם, "אם אתה בן זיני, אז אני אהיה בת זינה"?
(צוחקת). "זה היה כיף ומצחיק לתקופה ההיא. מה שיפה בחיים זה שזיכרונות לא נמחקים אלא נשארים אי שם, ביוטיוב. אבל היום אני כבר לא בת זינה. אני דנינואית".
4 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
"אני טובלת שבע פעמים ומברכת ומרגישה טהורה"
(צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)

תגידי, יכול להיות שחשוב לך לְרַצות את בן הזוג? בזוגיות עם בן נכנסת לתפקיד של הצלע הסקסית בצמד, ועכשיו, כשבן הזוג מתחזק, אז גם את.
"אני יודעת מה אני שווה ולא צריכה לרצות כדי שיהיו איתי ויגידו שאני בחורה לעניין. שמירת השבת התחילה בבידוד. אם את נמצאת בדירה קטנה עם בן אדם ששומר שבת, את לא תפתחי טלוויזיה מולו. בידוד זו גם ככה חוויה הזויה, אז אמרתי שנלך עד הסוף. זה כן הרתיע אותי בהתחלה, אבל כשראיתי כמה הדת חשובה בחיים של לירן וכמה זה מאזן אותו, רציתי לנסות גם. אם זה לא היה בא לי בטוב, הייתי אומרת. אבל ברור שברגע שאת אומרת כן, זה מרצה את הגבר שלך".
"אם את נמצאת בדירה קטנה עם בן אדם ששומר שבת, את לא תפתחי טלוויזיה מולו. בידוד זו גם ככה חוויה הזויה, אז אמרתי שנלך עד הסוף"
אז בואי נדבר עלייך. מה קורה איתך בימים אלה?
"עוד שבועיים יוצא לי שיר עם קליפ חדש בשם 'אהלן' שהוא שיר פופ דארקי. הקהל יהיה סופר מופתע. סיימתי להצטלם לעונה החדשה של ה'גולסטאריות'. אגב, סירבתי ל'האח הגדול' ול'הישרדות', גם כשהציעו לי חצי מיליון שקל. אלה תוכניות שקל לצאת בהן לא טוב. הצטלמתי גם לסרט, אבל הקורונה דפקה את התוכניות, ולא ברור מתי הוא יצא. קיבלתי תפקיד מרכזי בסדרת נוער שתכף מתחילה להצטלם, ואני פרזנטורית של חברת אופנה (Missguided). אבל אולי הכי מרגש זה הצעדים הראשונים של המותג שלי, 'טייטוש'. אני הולכת להוציא ליין של הלבשה תחתונה, שמפו ומסכה. הסוכן שלי ואני השקענו מהכסף שלנו כדי להקים את זה. המוצרים יצאו כבר בחודש הקרוב".
וואו, זה סיפור יקר להשקיע בו מהכסף שלך.
"בואי נגיד שזה לפחות מאות אלפי שקלים. לזכותי ייאמר שחסכתי".
הראיון המלא עם טיילור מלכוב מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button