טולמנ'ס דוט, סניף קרית אתא החדש. מדמה בית

עיצוב.נקודה: רשת העיצוב הצעירה שמובילה תרבות של עיצוב

“טולמנ’ס דוט”, רשת העיצוב הצעירה והבועטת של מותג-העל טולמנ’ס, ממשיכה להתרחב בכל רגע נתון. לרגל השקת הסניף הצפוני החדש כינסנו את האחיות לירון שוורץ-גילת ושירלי שוורץ-קאופמן, מייסדות הרשת, לשיחה על התחדשות והשראה דווקא בשנת קורונה

מוגש מטעם טולמנ'ס דוט
פורסם:
אפשר להתחיל מהסוף? אין אתן מסכמות את השנה החריגה שעברנו?
שירלי: “מבחינת טולמנ’ס דוט זו הייתה, מעבר לכל ספק, שנת התפתחות. הרשת תחגוג שלוש שנים להיווסדה רק בעוד כמה חודשים, אבל הקורונה היוותה קפיצת גדילה. חווינו גידול משמעותי ברכישות באונליין, ואנו מתארגנים במבט קדימה לפתיחת סניפים חדשים”.
לירון: “אנשים הבינו את המשמעות של ‘ביתנו הוא מבצרנו’, או במילים אחרות – אין כמו בבית. ההשקעה באיכות החיים שלנו בדלת אמותינו הייתה ניכרת”.
3 צפייה בגלריה
לירון שוורץ-גילת ושירלי שוורץ-קאופמן. טולמנ'ס דוט
לירון שוורץ-גילת ושירלי שוורץ-קאופמן. טולמנ'ס דוט
לירון שוורץ-גילת ושירלי שוורץ-קאופמן. מייסדות טולמנ'ס דוט
(אורית פניני)
אז בואו נשוב עכשיו להתחלה, מה הביא אתכן לפתוח את דוט? הרי גם טולמנ’ס הגדולה והוותיקה מציעה עולם ומלואו.
לירון: “חיפשנו להגשים חלום, להנגיש עיצוב ולהביא את בשורת ה-Affordable Design. חיפשנו להביא משהו אחר, קולקציה צעירה יותר, נגישה יותר ברמת המחיר אבל עם זאת מוקפדת ומלאה, מפריטי ריהוט לבית, למשרד ולגינה ועד הפריטים והאביזרים הקטנים שעושים את ההבדל. טולמנ’ס דוט היא רשת צעירה, כמונו, הדור הבא במשפחה...”
שירלי: “הקונספט הכללי של הרשת מדבר על Smart & Fresh, ובסיס הקולקציה מושתת על מותגי עיצוב בינלאומיים שאנו מייצגים בישראל באופן בלעדי”.
יש ביניכן חלוקת תפקידים מוגדרת?
שירלי: “בוודאי, כל אחת מאיתנו צברה ניסיון שונה. אני מגיעה מרקע של שיווק, מיתוג ואסטרטגיה עסקית, עבדתי בחברת הייעוץ TASC והתמחיתי בתחום המיתוג הקמעונאי בניו יורק. לכן אני אחראית על כל תחום השיווק והסחר. לירון, לעומת זאת, מגיעה מרקע של אדריכלות פנים, עם ניסיון רב שנים בעולמות העיצוב ועבודה משותפת עם מותגי פרימיום. העיצוב והקניינות הם באופן טבעי בגזרת ההחלטות שלה”.

"מעבר לביזנס, אחד הדברים החשובים מבחינתנו הוא להוביל תרבות של עיצוב, להשפיע ולשפר את סביבת החיים"
איך זה עובד בפועל? שאלה מתבקשת לאחיות.
לירון: “עבודת הצוות היא מרכיב מרכזי ומהותי אצלנו. מעבר לביזנס, אחד הדברים החשובים מבחינתנו הוא להוביל תרבות של עיצוב, להשפיע ולשפר את סביבת החיים. כמהלך אסטרטגי וחלק מצמיחת הרשת הקמנו צוותי עיצוב ושיווק, ובעבודה משותפת אנחנו מקדמים מהלכים שכוללים כניסה לקטגוריות פעילות חדשות, אוצרות קולקציה וקשר הדוק עם קהל הלקוחות שלנו”.
מי קהל היעד שלכן?
שירלי: “ניתן להגדיר אותו בתור ‘הצרכן החדש’. הוא דיגיטלי ומתוחכם, שדורש מחיר לצד הקפדה על ערכי אסתטיקה ויופי, מחפש שקיפות ומידע מיידי. חנות האונליין של טולמנ’ס דוט, שינתה את הדרך שבה אנשים חווים עיצוב ואפשרה להתחיל את מסע הקניות באונליין ולסיים בחנות ולהפך. הקורונה לימדה אותנו גמישות מחשבתית, יצירתיות, ושהכל אפשרי”.
במרכז אולם התצוגה יש חלל המדמה בית עם מטבח, פינת אוכל, סלון וחדרי שינה להורים ולילדים. כל החללים מאובזרים כדי לתת השראה
תנו לי דוגמה לגמישות מחשבתית שפיתחתן?
שירלי: “גילינו, למשל, שכ-60% מהמכירות באולמות התצוגה מתחילות באונליין. הצרכן מגיע לסניף לאחר שהשווה מחירים ויודע מה הוא רוצה. הוא כבר מגיע מוכן במטרה לבצע רכישה מושכלת, מדויקת ומהירה יותר. ובכל זאת, חיפשנו לייצר עם הלקוחות שלנו דיאלוג, לשמור על קשר ותקשורת. פיתחנו שירותים חדשים ודרכים מקוריות להמשך מערכת היחסים על ידי הגדלת קו הריהוט הזמין לרכישה באונליין, הצעת שירותי סטיילינג וירטואליים ועוד. גם נושא הקניינות מאתגר בימי סגר...”
לירון: “לחלוטין. זו חוויה שונה לגמרי ולא פשוטה. אני חיה ונושמת את עולם העיצוב כבר 20 שנה, למודת תערוכות וביקורים במפעלים. ופתאום – הכל וירטואלי. הקניינות והדיאלוג עם חו”ל נמשכים כמובן, אך באופן שונה. לשמחתנו גם המותגים שאנו מייצגים השתכללו ומצאו פתרונות להשיק פריטים חדשים, ובימים אלה, כשאי אפשר למשש, לחוש את הבד ואת הנוחות, טוב שאנחנו יכולות לסמוך על המותגים שאנו מייצגים”.

3 צפייה בגלריה
טולמנ'ס דוט אולם תצוגה
טולמנ'ס דוט אולם תצוגה
טולמנ'ס דוט. אולם תצוגה בסניף החדש בקרית אתא
(עמית גרון)
יום האישה חלף אבל עדיין, שאלה קצת מתבקשת, איך אתן מג’נגלות בין כל העולמות?
“אין ספק שהשנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד, שתינו עסוקות מאוד בהרחבת הרשת, ולכל אחת מאיתנו יש גם משפחה רחבה עם ארבעה ילדים שבילו הרבה בבית. בסיום הסגר השלישי פתחנו אולם תצוגה של כ-2,000 מטר במתחם רדיזיין בקריית אתא. יחד עם משרד האדריכלים שדה-דגן הבאנו לחלל קונספט מיוחד ויצרנו “לונה פארק” לחובבי עיצוב. במרכז אולם התצוגה יש חלל המדמה בית עם מטבח, פינת אוכל, סלון וחדרי שינה להורים ולילדים. כל החללים מאובזרים באופן מלא כדי לתת השראה. החנות מציעה חללים מעוצבים בתחומי ריהוט הפנים והגן ומאובזרים עד הפרט האחרון, עם חנות כלים ואביזרים רחבת ידיים ומתחם שטיחים מיוחד. בהמשך השנה אנו מתכננים לפתוח סניף נוסף חדש בראשון לציון”.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button