ג'נה אורטגה. מאמצת את המראה הגותי גם בחיים

השיק הגותי של ג'נה אורטגה, כוכבת הסדרה "וונסדיי"

השחקנית המגלמת את דמותה של וונסדיי מטפחת כבר שנים מראה גלאמי עם נגיעות גותיות בעיניים ובשיער. הנה כמה מראות שנרצה לאמץ

פורסם:
השחקנית ג'נה אורטגה מופיעה בסדרות כבר שנים, אך הפריצה הגדולה שלה הייתה עם עליית הסדרה "וונסדיי" שהפכה במהרה לסדרה האנגלית הנצפית ביותר בנטפליקס. הדמות של וונסדיי סחפה את העולם בגלל האטיטיוד שכולנו היינו רוצות לאמץ, אבל לא פחות בגלל הסטייל. לאורטגה, השחקנית היפהפייה שעומדת מאחורי הדמות, יש לא מעט סטייל בחיים האמיתיים, וגם לא מעט אמירות בתחום הביוטי. כבר שנים שהיא מטפחת מראה גלאמי עם נגיעות גותיות בעיניים ובשיער, ומהלוקים שלה על השטיחים האדומים אפשר לקבל המון השראה למראות ערב מפונפנים ואפילו ליומיום.
עוד כתבות בערוץ לאשה:

גט דה לוק: עיניים

בהופעותיה על השטיחים האדומים היא מקפידה על איפור עיניים דרמטי עם קריצה לסגנון הגותי כבר שנים, כאילו הכינה את עצמה לתפקיד מאז ומעולם. אם בוחנים את הדרך שבה היא מאפרת את עיניה, אפשר לראות שהיא מדגישה אותן בעיקר בצדדים, או עם אייליינר שחור בולט או עם צלליות חומות, שחורות, כסופות ואפורות. נוסף על כך היא מדגישה את הריסים ומבליטה אותם באופן תמידי.
אנחנו כל כך מתכוונות לאמץ: את האופן שבו היא מדגישה את צידי העיניים וגורמת להן להיראות ארוכות וחתוליות יותר וגם מעט רחוקות יותר זו מזו.
4 צפייה בגלריה
ג'נה אורטגה
ג'נה אורטגה
איפור עיניים דרמטי
(צילום: Getty Images/Rich Polk)

גט דה לוק: שפתיים

בעוד בעיניים היא מקפידה על מראה דרמטי, בשפתיים אורטגה תמיד שומרת על איזון באמצעות מראה עדין ושימוש בשפתונים בגוונים ניודיים וורודים בהירים.
אנחנו כל כך מתכוונות לאמץ: את המשיכה שלה לשפתוני מאט שנותנים הדגשה מסוימת לשפתיים, בלי להוריד פוקוס מהעיניים.
4 צפייה בגלריה
ג'נה אורטגה
ג'נה אורטגה
איזון ומראה עדין בשפתיים
(צילום: Getty Images/Vivien Killilea)

גט דה לוק: שיער

בניגוד לאיפור המוקפד והמדויק בהופעותיה, לשערה של הכוכבת יש תמיד מראה מרושל. כמובן שגם על הרישול הזה עובד צוות הביוטי שלה שעות ארוכות, אך התוצאה הסופית היא מקראה שנקרא בשפת האינסטגרם "איי וייק אפ לייק דיס".
אנחנו כל כך מתכוונות לאמץ: את האופן שבו התסרוקות האלה משתלבות עם מראה העיניים הגותי ונותנות ללוק הסופי מראה קצת יותר אפלולי.
4 צפייה בגלריה
ג'נה אורטגה
ג'נה אורטגה
מראה שיער מרושל שעובד מצוין עם העיניים
(צילום: Getty Images/Dimitrios Kambou)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button