מגלמת את כל מה שגותי ואפל. "ונסדיי" בנטפליקס

להתלבש כמו ונסדיי: כך תאמצו את הסגנון הגותי של הדמות הכי מגניבה על המסך

אחת לכמה שנים מגיעה גיבורת סדרה שיש לה סטיילינג שסוחף אותנו, והפעם עושה לנו את זה "ונסדיי". אם גם אתן בקטע, קבלו את הדרך לאמץ את הסגנון הגותי שלה

פורסם:
לאחרונה פרצה לחיינו בסערה הסדרה "ונסדיי", שהדמויות בה לקוחות מ"משפחת אדמס" המיתולוגית. למה מיתולוגית? מאז שהמשפחה המקורית באה לעולם, פרי כפיו של המאייר האמריקאי צ'ארלס אדמס, נוצרו בעקבותיה לא מעט סדרות וסרטים. המשפחה האהובה היא מעין תמונת תשליל של המשפחה האמריקאית הממוצעת, שמגלמת את כל מה שגותי ואפל, גרוטסקי ומקברי, והסטייל, שיש שם בכמויות, בהתאם. הבת הבכורה, ונסדיי, הייתה עדיין ילדה קטנה בסדרה המקורית משנות ה-60, וב"ונסדיי", שביים טים ברטון, היא כוכבת הסדרה והציר המרכזי בעלילה.
2 צפייה בגלריה
מתוך הסדרה "ונסדיי" בנטפליקס
מתוך הסדרה "ונסדיי" בנטפליקס
הציר המרכזי בעלילה. הבת הבכורה ונסדיי
(צילום: באדיבות נטפליקס)

תכונותיה של ונסדיי, שהן לגמרי לא פוליטיקלי קורקט, משלבות אדישות, קור רוח קיצוני, סוציומטיות וחתירה בלתי נלאית לאמת, ובזכותן היא הצליחה לכבוש לכל העולם את הלב. כי תכלס, מי מאיתנו לא רוצה לדבר בחופשיות בלי לסנן מחשבות? הסדרה הפכה תוך שבוע מעלייתה בנטפליקס לסדרה הנצפית ביותר בשפה האנגלית, עם 341 מיליון שעות צפייה.
תקציר זריז: ונסדיי בת ה-16 סולקה משמונה בתי ספר תוך חמש שנים, והיא נוחתת כמוצא אחרון באקדמיית "נוורמור", המיועדת לנוער שוליים, לאאוטסיידרים, כאלה שלא מוצאים את עצמם בחברה הנורמלית. שם גם למדה אמה, מורטישה, אותה מגלמת קתרין זיטה-ג'ונס. עד מהרה מתרחשים שם מעשי רצח בידי מפלצת מסתורית, ונסדיי מתעקשת לפתור את התעלומה, בדרך מתערבבים שם סודות מהעבר של הוריה, שנפגשו שם לראשונה, והדמות שלה טיפה מתרככת מקשיחותה על הדרך.
+
שמלה >
+
אפודה >
+
שמלה >
+
מגפיים >
+
חולצה >
+
נעליים >
+
מכנסיים >
+
חולצה >
+
שרוולים >
+
ז'קט >
בהשראת סדרה ונסדיי
לחצו על הפריטים כדי לראות פירוט
(צילום: ניר יפה, אלעד חיזקי, אסף לוי)

+
שמלה >
+
ז'קט >
+
עליונית >
+
נעליים >
+
חצאית >
+
נעליים >
+
חולצה >
+
מחוך >
+
צעיף >
בהשראת סדרה ונסדיי
(צילום: ניר יפה, אלעד חיזקי, אסף לוי)

חלק בלתי נפרד מהקסם של הסדרה הוא הסטייל המוקפד והמדויק של הדמויות. נתחיל כמובן מהדמות הראשית: ונסדיי לבושה במיטב הסגנון הגותי, כלומר הרבה שחור, צווארונים, מלמלות, משבצות ונקודות, ושערה אסוף לשתי צמות. האיפור שלה יחסית עדין וטבעי, אך כולל שפתיים משוחות בגוון כהה, ריסים ארוכים ומעט צללית כהה. ברשת רצים עשרות סרטוני השראה לאיך לאמץ את הסגנון הגותי בהשראתה ללוקים יומיומיים.
@kalie_ho Honestly super proud of myself for the 2nd fit ✨🕷️🕸️ #wednesdayaddams #outfitideas ♬ original sound - heyy
שותפתה לחדר היא איניד, שהיא אשת זאב, והסטייל שלה הפוך משל ונסדיי - היא מרבה ללבוש לוקים צבעוניים שכוללים צבעים רבים ובעיקר ורוד. עוד אמירה אופנתית מספקת מנהלת בית הספר לריסה וימס, שלובשת הרבה בגדים בגוונים בהירים ואנינים, תמיד עם שפתון אדום דרמטי, ושערה אסוף למעלה בתסרוקות רטרו סטייל "בננה" מוקפדת, סגנון שמוסיף לאפיל המסתורי של דמותה, שמסתירה סוד גדול.

בחיים האמיתיים הסטייל של השחקנית הראשית ג'נה אורטגה שונה מהדמות, ומתכתב עם הטרנדים החמים של עולם האופנה והאיט גירלז. היא מרבה ללבוש מותגי על כמו ולנטינו, והייתה אורחת כבוד בתצוגה של בית האופנה בשבוע האופנה האחרון בפריז. אפשר לתפוס אותה לפעמים עם לוקים ורודים, כפי שהיה באירוע המט גאלה האחרון. לעומתה השחקנית גוונדלין כריסטי, שמגלמת את מנהלת בית הספר, היא אייקון אופנה והיא פרצה לתודעה הרחבה בתפקיד בריאן מטארת' בסדרת הפנטזיה "משחקי הכס".
כריסטי צעדה על המסלול בתצוגה האחרונה של המעצב האמריקאי טום בראון בשבוע האופנה האחרון בפריז, ויצרה רושם עז, לא מעט בזכות גובהה: 1.91 מטר. היא מטפחת סגנון ייחודי שנוטה בדרך כלל לאוונגרדי וגדול מהחיים. מי שעוד שווה לעקוב אחריה גם במציאות היא ג'וי סאנדיי, המגלמת את ביאנקה, הנמסיס של ונסדיי בסדרה. היא נוטה ללכת על מראות שמתכתבים עם הטרנדים החמים של עולם האופנה אך עם טאץ' אישי וייחודי. מבין הדמויות הגבריות, שווה לעקוב אחרי פרסי היינס וייט, שמגלם את זווייר, שסגנונו האישי מתחבר לז'אנר אופנת הרחוב.

  • סטיילינג: תמי ארד-ברקאי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button