ד”ר להבית אקרמן. "אני תמיד מחפשת את החידוש הבא, שאוכל להציע ללקוחות שלי בקליניקה"

רואים תוצאות, נקודה: המכשיר שעושה לעור פלאים

מדובר בחלום שמתגשם: נדרש רק טיפול אחד או שניים במכשיר החדשני - Sofwave (סופווייב) טיפול בטוח לשימוש, ללא תופעות לוואי וללא זמן החלמה - והעור מורם, מתחדש ומתמלא חיים. המומחית לרפואת עור ד”ר להבית אקרמן: “מדובר בטכנולוגיה מנצחת”

מוגש מטעם חברת Sofwave
פורסם:
אין כמו המלצה ממישהי שעברה את הטיפול שאת מתעניינת בו. אבל יש משהו אפילו טוב יותר: המלצה מרופאה. וזה מה שאומרת לך רופאת העור ד”ר להבית אקרמן על המכשיר סופווייב: “כמי שנמצאת שנים בעולם האסתטיקה, אני תמיד מחפשת את החידוש הבא, שאוכל להציע ללקוחות שלי בקליניקה. אני מחפשת את הטכנולוגיה שבאמת עושה הבדל, וסופווייב עושה את זה. הוא גם יעיל וגם נטול סיכונים. מדובר בטכנולוגיה מנצחת”.

אז מהו המכשיר שהוא בבחינת טכנולוגיה פורצת דרך בעולם הרפואה האסתטית? הנה המידע:

מדובר בחברה ישראלית המייצרת מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר. מכשיר הסופווויב עובד בטכנולוגיה מבוססת קרני אולטרסאונד ומאושרת על ידי ה־FDA למיצוק עור הפנים והצוואר ולהרמת הגבות והאזור מתחת לסנטר, ולאחרונה גם לטיפול בצלוליט.
מה המכשיר עושה? ממצק את עור הפנים והצוואר, מרים את הגבות ואת העור הרפוי מתחת לסנטר ומשפר את נראות העור. כל זה נעשה ללא פרוצדורה פולשנית, בטיפול אחד או שניים בלבד וללא זמן החלמה.

איך עובדת הטכנולוגיה החדשנית

ד”ר אקרמן מסבירה כי המכשיר החדש פועל על אנרגיית אולטרסאונד הפועלת על שכבות העור ללא פגיעה באפידרמיס, ברקמות שומן, בעצבים ובשריר, זאת כדי לעורר יצירת סיבי קולגן חדשים המצעירים את העור.

3 צפייה בגלריה
טיפולים במכשיר Sofwave, לפני ואחרי
טיפולים במכשיר Sofwave, לפני ואחרי
טיפולים במכשיר Sofwave, לפני ואחרי
(צילום: B&A Images, ד”ר אוליבר ספנסר )

באמצעות פולסים של אנרגיה בעוצמה גבוהה נעשית פעולת פציעה מבוקרת של רקמות העור, כאשר כל פולס מאיץ את תהליך ייצור הקולגן. קרני האולטרסאונד מוקרנות בטמפרטורה של 65-60 מעלות צלזיוס, ליצירת תהליך הניאוקולגנזה (הידוק רקמות), כך שטיפול בודד מספיק ליצירת הליך “דנטורציה של קולגן”, שהוא חידוש מקיף של עור הפנים, הצוואר והאזור מתחת לסנטר.
הטיפול החדשני מייעל את תחום הרפואה האסתטית ומציע טיפול פשוט, מהיר ולא פולשני, הנעשה בפגישה אחת או שתיים ושאינו תלוי בצבע עור, איכותו וסוגו. מכיוון שהחימום מתבצע ישירות לתוך השכבה השניה של העור כלומר הדרמיס הוא בטוח בכל גווני העור, והסיכון לכוויה נמוך משמעותית ממכשירי אולטרסאונד אחרים בשוק.
הפטנט של הטכנולוגיה ואופן העברת החום בצורה של גלילים בנוסף לקירור בשכבת העור העליונה- גורמים לטיפול להיות יעיל מאד ובטוח מאד ביחס למתחרים. במהלך הטיפול מרגישים עקצוץ שחולף ברגע שנגמר הפולס. הרופא משתמש בחומר אלחוש לפני תחילת הטיפול כדי להקל על כל סוג של כאב.

3 צפייה בגלריה
מכשיר Sofwave
מכשיר Sofwave
סופווייב. משנה את כללי המשחק
(צילום: יח"צ)

מחירו של הטיפול הוא 6,000–8,000 שקל, והוא מעניק תוצאה אפקטיבית לאורך זמן, של מתיחת העור. תוצאה נראית לאחר מספר שבועות, ומשתפרת עם הזמן, וזאת ללא זמן החלמה לאחר הפרוצדורה. לשאלה כמה זמן מחזיק הטיפול אין עדיין תשובה חד משמעית. תלוי בהמון גורמים כמו אורח חיים, גנטיקה וכד.

בחזית הצלוליט

לאחרונה אושר המכשיר גם לטיפול בצלוליט. ד”ר אקרמן: “85 אחוז מהנשים סובלות מצלוליט בדרגה כזו או אחרת, ויש היום הרבה טיפולים בשוק, שמרביתם הגדול אינם יעילים וחלקם נותנים תוצאה מינורית בלבד. מה שמהפכני במכשיר סופווייב, הוא שהוא לא חודר לשומן התת עורי, אלא מטפל בשכבת העור. עד עכשיו ניסו לטפל בשומן. פה מטפלים בעור”.
בנוסף, החברה השיקה החודש אפליקטור קטן יותר ”Precise” האפליקטור מאפשר למטפל גישה נוחה יותר לאיזור כמו עיניים וצידי הפה והמצח.

מה המכשיר עושה?
===============
ממצק את עור הפנים והצוואר, מרים את הגבות ואת העור הרפוי מתחת לסנטר ומשפר את נראות העור. כל זה נעשה ללא פרוצדורה פולשנית, בטיפול אחד או שניים בלבד וללא זמן החלמה


לפרטים - ד”ר להבית אקרמן:
אינסטגרם: dr.lehavit_akerman
יצירת קשר לקליניקות:
הרצליה - 054-2646114
ראשון לציון – 0545423450
נווה סביון – 052393008
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button