עו"ד יעקב בלס. "אעשה הכל כדי להרים את הלקוח למעלה ולהראות לו את האור בקצה המנהרה"

עורך הדין יעקב בלס איתכם יד ביד לאורך כל הדרך ברגישות, אנושיות ומקצועיות

כחלק מפרויקט האנשים המשפיעים והמובילים בתחומם, בחרנו לראיין את עו״ד יעקב בלס, מומחה בדיני משפחה, בעל משרד בוטיק מזה 25 שנים, משרדו מציע שירותים משפטיים בתחום: דיני משפחה, גירושין, ירושות וצוואות אשר נלחם עם כל לקוח ולקוח עד לנצחונו

מוגש מטעם עו״ד יעקב בלס
פורסם:
מהו תחום עיסוקך והכשרתך המקצועית?
״אני עורך דין מזה 25 שנים, מומחה בתחום דיני המשפחה, המנהל והבעלים של משרד עורכי הדין, יעקב בלס, משרד בוטיק מהמובילים בתחומו, בנוסף, אף יצרתי תקדימים רבים בתחום מזונות ורכוש, אשר הותירו חותם בתחום דיני המשפחה בישראל.
משרדי מציע מגוון שירותים משפטיים נרחב, בתחום של דיני משפחה וגירושין. בהכשרתי המקצועית בעל ניסיון עשיר בניהול וייצוג אלפי תיקים בתחום גירושין, משפחה, ירושות וצוואות, הכוללים הופעות בבתי משפט לענייני משפחה, בתי דין רבניים, ערעורים בערכאות השונות ועוד״.
כיצד הגעת למקצועך ולמעמדך הנוכחי?
״הגעתי למקצועי, כי כבר מקטנותי אהבתי לעזור לזולת בכל. אני מאוד אוהב ילדים, ורואה במקצועי שליחות לעזור לאנשים ולתרום מהידע והניסיון שלי, ולכן בחרתי בתחום דיני המשפחה שאני כה אוהב וחי אותו, מאחר והוא טומן בחובו בעיות רבות בין בעל לאשה, בין אח לאח, בין ילדים לאחד מהוריהם או לשני הוריהם. אני עוזר למשפחות ונותן את הלב והנשמה, בפתרון סכסוכים עקובים מדם בתוך המשפחה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגשית. האהבה שלי לתת פתרונות, לעזור לזולת וליצור אסטרטגיות, ובמיוחד להציל משפחות, ולפעול למען טובת ילדים שנקלעו שלא באשמתם לסכסוך בין הוריהם״.
נקודות משמעותיות שעברת בדרך?
״ההפנמה, עיבוד הנתונים והתפירה של החליפה המשפטית המתאימה והטובה ביותר ללקוח. כעורך דין איני רואה את הלקוח כלקוח, אלא הוא הופך להיות לחלק ממני, נכנס לליבי ואני כואב עימו את בעייתו, וכך מצליח לייצגו בדרך הטובה ביותר, ומגיע לפתרון הטוב ביותר עבורו.
״כעורך דין איני רואה את הלקוח כלקוח, הוא הופך להיות לחלק ממני, נכנס לליבי ואני כואב את בעייתו, וכך מצליח לייצגו בדרך הטובה ביותר, ומגיע לפתרון הטוב ביותר עבורו!״
"מצב זה של הזדהות עם הלקוח, תוך שאני חי ונושם מצוקותיו, הינו חלק מדרך שעברתי במהלך חיי המקצועיים כעורך דין, ולכן כל אדם שמגיע למשרדי ומקבל את שירותיי המקצועיים נחשף אליי כאדם שאני דואג לו מכל הלב, ומכאן הדרך להצליח בכל תיק ותיק, מובטחת״.
האתגר הכי גדול במקצוע, מבחינתך?
״למנוע פגיעה ונזק בילדים שנחשפים למלחמות המשפטיות שמנוהלות על ידי הוריהם, במסגרת סכסוך הליך הגירושין, תוך שאני מונע הסטות או ניכור הורי בין הילדים להוריהם.
אני תמיד שואל מדוע ילדים אלו אשמים? במה הם חטאו שצריכים לסבול? ולכן תמיד בכל תיק שאני מייצג, ראשית אעשה הכל כדי לצמצם ולמנוע את הפגיעה הרגשית בהם. עקב נסיוני רב השנים, אני מצליח במשימתי זו, וכך אני ישן טוב בלילה, כי הצלחתי לעזור״.

2 צפייה בגלריה
עו"ד יעקב בלס תעודה dun's 100
עו"ד יעקב בלס תעודה dun's 100
(צילום: פרטי)

ספר לנו רגע שיא בקריירה שלך שהינך גאה בו?
״אני זוכר שהגיע אליי לקוח עם תביעה למזונות, שבנו החייל הגיש כנגדו. הלקוח סיפר שלא ראה את בנו 10 שנים, מאחר ובנו אינו רוצה בשום אופן לראותו. באותו רגע הבנתי שהאתגר האמיתי שלי זה לא רק להצליח לעזור לו לשלם כמה שפחות מזונות לבנו, אלא האתגר האמיתי שלי להצליח להשיב את הקשר בין האב לבנו.
בדיון שהתקיים בבית המשפט, האב ראה את בנו ופרץ בבכי קורע לב. כאבתי מאוד לראותו סובל כל כך ופניתי לבנו והתחננתי שידבר עם אביו והוא סרב. לא התייאשתי ובכאב פניתי לשופט שיעזור להחזיר את הקשר בין האב לבנו, השופט שהבין את גודל הכאב וההפסד של הבן והאב, לחץ עליהם שיירדו לבית קפה, הבן הסכים ומרוב התרגשות זלגו דמעות מעיניי ואפילו גם השופט התרגש. כיום שניהם מנהלים קשר הדוק ואוהב. ברור מאליו שהתביעה למזונות התבטלה מאחר והבן מחק את תביעתו כנגד אביו. מבחינתי זה רגע השיא הכי גדול שהיה לי בקריירה, שהצלחתי להחזיר קשר בין אב לבן, ומכאן השמיים הינם הגבול״.
מה גורם לך לגאווה בעבודתך, מה אתה אוהב בה?
״כשלקוח מגיע במסגרת סכסוך גירושין או סכסוך ירושה בין אחים, כשהוא ממוטט ושבור נפשית, ואני מצליח להראות לו את האור בקצה המנהרה.
"אני אעשה הכל כדי להרימו מעלה באמצעות שפע ניסיוני המקצועי העשיר, והאמפטיה שאני נותן לו, שממצב נפשי קשה וירוד במהלך הקשר המקצועי שלי עימו, הוא מצליח להתרומם, לחייך ולהבין, שיש לו תקווה לחיים מאושרים. האתגר שאני אוהב בעבודתי זה להצליח בתיק שאני מייצג, ולתת ללקוח שלי מהידע הרב שצברתי. זה מעניק לי הרגשת סיפוק שעשיתי טוב, לעוד לקוח מרוצה״.
מקצועית, היכן אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
״החזון שלי שבעוד 5 שנים אמשיך להיות אחד מהמשרדים המובילים והמצליחים, בתחום דיני המשפחה והירושה, ואמשיך לתרום את הידע והניסיון הרב שלי ללקוחותיי.שאצליח להוביל תקדימים רבים שיובילו את תחום דיני המשפחה לצעד קדימה לצורך מניעת עיוותי דין, ולהתקדמות תחום דיני המשפחה, ביחס למציאות שכל משפחה חיה עימה בעת סכסוך גירושין״.

טל׳: 03-6521605 | www.balas.org.il | yakov@balaslaw.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button