אנדי מקדואל על השטיח האדום. שטיפות אפורות יוצרות משחקי אור וצל

טרנד השיער האפור: נראה נטול מאמץ, אבל הוא ממש לא

חשבתן שהמראה החדש של אנדי מקדואל הוא תוצאה של "הפסקתי לצבוע בקורונה"? תחשבו שוב. מתברר שמאחורי לוק הפרו-אייג'ינג מסתתרת הרבה מאוד עבודה

פורסם:
רבות ויפות נצפו על השטיח האדום של פסטיבל קאן, אבל מי שגנבה את ההצגה הייתה אנדי מקדואל, שהציגה רעמת תלתלים אפורה ובלתי נשכחת. השחקנית בת ה־63 החלה לטפח את השיער האפור כבר במהלך שנת הקורונה, אבל זו הייתה ההופעה הפומבית הראשונה שלה במראה החדש. "הפסקתי לצבוע את השיער ופתאום השורשים שלי הציצו. הבנות שלי אמרו לי שאני תותחית, אז הלכתי על זה, ואני מתה על זה", אמרה השחקנית מוקדם יותר השנה בריאיון לתוכנית של דרו ברימור.
ואכן, מקדואל נראתה זוהרת מתמיד בטקס הפתיחה וגרפה אינספור מחמאות על החזרה ל"מראה טבעי". אבל עד כמה הוא באמת טבעי? מעצבת השיער לימור חייל, בעלת הסלון "קוקטה" ומובילת מגמת השיער האפור בארץ, מבהירה שבעוד שהמראה החדש של מקדואל אכן מרשים ויפהפה, הוא אינו תוצר של "הפסקתי לצבוע בקורונה" אלא מסתתרת מאחוריו הרבה מאוד עבודה.
"מדובר בטרנד עולמי של פרו אייג'ינג, שבשילוב הקורונה הביא למצב שאנשים הצליחו להתחבר לשיער האמיתי שלהם", היא מסבירה. "אבל גם אם אני רוצה להישאר עם שיער לבן או אפור, אני עדיין צריכה לטפח אותו".
מה עומד מאחורי מראה השיער הזה של מקדואל?
"הוא אמנם נראה נטול מאמץ, אבל הוא ממש לא. במראה הזה יש שני שלבים: הראשון הוא צביעת השיער בצבע מיוחד ש'מנקה' את הפיגמנט הלבן מהגוון הצהבהב שלו. השני הוא גוונים אפורים ו/או שטיפות אפורות, שנותנות הצללות ויוצרות משחקי אור וצל, בדיוק כמו בהצללות של איפור. ברגע שעושים שטיפה אפורה כהה, הצבע הלבן קופץ. בנוסף, יש כאן עבודה של פן, רולים, בייביליס בשני גדלים, הברשה והעמסה של חומרי עיצוב".

3 צפייה בגלריה
 ג'ודי פוסטר
 ג'ודי פוסטר
גם בחרה בטרנד האפור בפסטיבל קאן. ג'ודי פוסטר
(GettyImages IL)

לפי חייל, גם אם את לא כוכבת הוליוודית שצועדת בטקס נוצץ, השיער האפור שלך דורש עיצוב ותחזוקה. "לקוחות שלי שואלות, 'מה, אז נעבור לאפור ונפסיק לצבוע?'. אני תמיד אומרת להן שאנחנו לא מפסיקות לטפח את השיער, להפך. אנחנו חייבות לטפח בגיל הזה את השיער, זה פשוט בתדירות אחרת. זה לא מחייב להגיע כמו שעון לספר, אבל הטיפוח עדיין נשאר".
התהליך כולל, כאמור, את ניקוי הפיגמנט הלבן ושטיפה או גוונים אפורים. "לוקח בין שלושה לארבעה מפגשים עד שמסיימים את התהליך ומגיעים למראה שיער טבעי. אחרי זה מגיעים למספרה בין פעמיים לארבע פעמים בשנה לצורך תחזוקה – תלוי בלקוחה ובתדירות שהיא רוצה לשחק עם הגוונים של האפור".


3 צפייה בגלריה
 נלן מירן
 נלן מירן
הלן מירן
(GettyImages IL)

באיזה טווח גילים הנשים שמאמצות את הטרנד כרגע?
"נשים שמתחילות להאפיר, מגיל 30 ומעלה. בנות ה־30 פחות פוחדות לאמץ את הטרנד. למבוגרות יותר קשה רגשית לעשות את המעבר, כי הן פוחדות שזה יבגר או יזקין אותן. בגלל זה אני ממליצה שלא להסתפר קצר או קצוץ כשאנחנו מחליטות לעבור לשיער אפור, זה מבגר ועושה אפקט הפוך מהמטרה: להשיג מראה פרשי ורענן".

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button