בראון אקרופול אתונה

אתונה אקספרס: בתי המלון הכי אופנתיים ביוון

קולקציית המלונות הישראלית מחייה מחדש את כיכר אומוניה המיתולוגית באתונה ועוזרת להשיב אותה לימי הזוהר שלה

מוגש מטעם מלונות בראון
מוגש מטעם מלונות בראון
פורסם:
קולקציית מלונות הבוטיק בראון המתפתחת בארץ ובעולם זיהתה לפני כשלוש שנים את אתונה כיעד החם הבא באירופה. “הברלין הבאה”, כך הם מכנים את העיר הים תיכונית המסחררת על שפע נופיה, ההיסטוריה והארכיאולוגיה, חיי הלילה התוססים, השווקים הצבעוניים והעושר הקולינרי שאין שני לו.
מלונות בראון פותחים את עונת התיירות של 2022 עם מלון חדש, לייטהאוס אתונה, מלון בוטיק אורבני מרהיב בן 220 חדרים מעוצבים ביד אמן המצטרף אל המלונות הפעילים ביוון: בראון אקרופול, דייב רד, וילה בראון ארמו, וקיוביק האוס.
7 צפייה בגלריה
בראון דייב אתונה
בראון דייב אתונה
המהדורה הצעירה, בראון דייב אתונה
(צילום: Vangelis Patrakis)
כמו בראון אקרופול ודייב רד, גם לייטהאוס אתונה ממוקם על כיכר אומוניה המפורסמת, אחת משלוש הכיכרות המרכזיות באתונה. הכיכר עוברת בימים אלה תהליך עמוק של התחדשות אורבנית ופריחה מחודשת, לא מעט בעזרת קולקציית מלונות בראון, המפתחת ומקימה מסביב לכיכר לא פחות מ־12 מלונות ומובילה יד ביד עם עיריית אתונה את חידוש ושיפור האזור כולו ולצמיחה של בתי קפה, מסעדות, חנויות ומקומות בילוי ליליים.
במסיבת ההשקה וגזירת הסרט שנערכו על גג מלון לייטהאוס, אל מול הנוף המרהיב של האקרופוליס בסוף השבוע האחרון, הכריז ראש עיריית אתונה, קוסטאס באקויאניס בנאומו על פתיחת המלון כעל “צעד נוסף במסע להחייאת העיר” וציין כי אתונה מעוררת בימים אלה עניין רב בקרב משקיעים ותיירים כאחד. “אנו שמחים וגאים לקרוא לכם, אנשי בראון, חברים שלנו, לקרוא לכם אתונאים”.
7 צפייה בגלריה
בראון לייטהאוס אתונה
בראון לייטהאוס אתונה
גישה אדריכלית נועזת. בראון לייטהאוס אתונה
(צילום: Vangelis Patrakis)
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון (ביחד עם ניר ויצמן וניצן פרי), נשא אף הוא דברים ואמר: “אנו מחיים מחדש את כיכר אומוניה, מחזירים אותה לימי הזוהר והופכים אותה למרכז של יצירתיות, בילויים וכל מה שצעיר ובועט. לא מדובר רק במלונאות ועסקים, אלא בשינוי חברתי ואורבני שאנחנו גאים להוביל”.

בראון אקרופול

מלון בוטיק מרהיב בן 165 חדרים הממוקם ממש במרכז אתונה, בכיכר אומוניה שמהווה כיום את מוקד ההתחדשות האורבנית של העיר. המלון נבנה בשנות ה־60 כמלון חמישה כוכבים שנקרא “קינג מינוס” ולאחר מכן שינה את שמו ל”קלאסיקל אקרופול” עד לסגירתו ב־2012. הוא עוצב במקור על ידי האדריכל היווני הנודע עמנואל וורקאס ונחשב למלון היסטורי ולפנינת אדריכלות מודרניסטית. המלון שופץ ושודרג מן היסוד על ידי מלונות בראון, תוך שמירה על אופיו התקופתי הייחודי. עיצוב הרטרו לשנות ה־60־70 ופריטי הווינטג’ הרבים תובלו באווירה עכשווית ומסוגננת כמיטב המסורת של מלונות בראון, ובכך מיישר המלון קו עם מלונות קיימים של קולקציית בראון כדוגמת בראון TLV הוותיק בתל אביב ובראון JLM החדש בירושלים.
7 צפייה בגלריה
בראון אקרופול אתונה
בראון אקרופול אתונה
בראון אקרופול אתונה
(צילום: Vangelis Patrakis)
מלון בראון אקרופול מתנשא לגובה של שמונה קומות ויש בו 165 חדרים וסוויטות, מסעדה מעוצבת, מרכז כנסים עד 450 אורחים, ספא וחדר כושר, והדובדבן - רופטופ רחב ידיים מעוצב המשקיף לכל אתונה ולאקרופוליס ובו בר קוקטיילים, שלוש בריכות ג’קוזי, מיטות שיזוף וערסלים.
7 צפייה בגלריה
בראון אקרופול אתונה
בראון אקרופול אתונה
הרופטופ של בראון אקרופול אתונה
(צילום: Vangelis Patrakis)

לייטהאוס אתונה

ממוקם בלב כיכר אומוניה המתחדשת, מלון “לה מיראז’” המיתולוגי זוכה כעת לעדנה מחודשת תחת המותג “לייטהאוס”, אח ל”לייטהאוס תל אביב” המצליח מבית מלונות בראון. מלון לייטהאוס אתונה משלב גישה אדריכלית נועזת עם עיצוב רענן וחדשני והיצע בילויים רחב וסופר עדכני. המלון כולל 224 חדרי שינה; מסעדה ובר; מרפסת רופטופ יפהפייה עם בריכת אינפיניטי ובר צופה לנוף פנורמי; חדרי ישיבות, חללי אירועים ואפילו מועדון לילה בתוך המלון עצמו.
7 צפייה בגלריה
בראון לייטהאוס אתונה
בראון לייטהאוס אתונה
מלון בוטיק מרהיב, בראון לייטהאוס אתונה
(צילום: Vangelis Patrakis)

DAVE RED - Son of a Brown

ממש כמו אחיו התל אביביים, דייב גורדון, דייב לוינסקי ודייב דאונטאון, הדייב האתונאי האדום ממשיך את מסורת מלונות הבוטיק הצעירים בעיצוב שובב, נועז ואמנותי ואווירה משוחררת. המלון מציע 87 חדרים במיקום מרכזי, סמוך לכיכר אומוניה ולשכונת אקסארכיה ההיפסטרית, מרפסת שמש כיפית ורופטופ מעוצב עם אמבט ג’קוזי צופה אל הנוף וקוקטייל בר שיפעל אל תוך הלילה ויארח בנוסף לאורחי המלון קהל בליינים אופנתי מקומי. בקומת הקרקע ייפתחו בר ומועדון מבית Six D.O.G.S הנחשב ביוון.
7 צפייה בגלריה
בראון דייב אתונה
בראון דייב אתונה
שובב, נועז, אורבני. בראון דייב אתונה
(צילום: Vangelis Patrakis)
מלון Dave Red Athens שוכן בבניין שבו שכנה בעבר המפלגה הקומוניסטית היוונית KKE ומכאן שמו. בעיצוב המלון נשמרה הרוח האנרכיסטית האדומה המזוהה עם המפלגה, בשילוב של קריצה צעירה ושובבית. דייב רד משלב את הטוב מכל העולמות – הרוח היצירתית של העיר, האופי והנשמה של שוק הפשפשים, המצעים של מלון יוקרה, הסגנון החברי של בר מקומי והמיקום המנצח במרכז העיר, וכל זאת במחירים נוחים במיוחד המותאמים לכיס התייר הצעיר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button