איל לכולן יוצא סלפי מושלם? הן מתאמנות

איך לצלם סלפי בגיל שבו זה לא מובן מאליו

נדמה שכולם מצלמים תמונות סלפי כל היום, אבל אם מסתכלים מקרוב מגלים שאת רוב הסלפיז מצלמים הצעירים, בעוד השאר נמנעים. אבל בינינו, מה יכול להיות טוב יותר מתמונה שלך המצולמת על ידי האדם שאוהב אותך יותר מכל?

פורסם:
נדמה שכולם מצלמים תמונות סלפי כל היום, אבל אם מסתכלים מקרוב מגלים שאת רוב הסלפיז מצלמים הצעירים, בעוד שכל השאר נמנעים. "בשביל מה זה טוב, הנרקיסיזם הזה?", תגידו, אבל מה יכול להיות טוב יותר מסלפי? תמונה שלך המצולמת על ידי האדם שאוהב אותך יותר מכל? נכון, בשנים שבהן התבגרנו היה כבוד למצלמה ולפילם, ולכל תמונה הייתה משמעות, אבל היום מדובר בסך הכל בעוד קליק. בכל מקרה, אנחנו לא פה לטובת ה"למה" (לא רוצה, לא צריך) אלא לטובת האיך:

1. לצלם בלי לתכנן להעלות לשום מקום. התכנסנו כדי להתאמן. תהית איך לבנות שלך יוצאים כאלה סלפיז מושלמים? נכון, הן נולדו מושלמות, אבל זה לא העיקר: הן מתאמנות. על כל תמונה אחת שיצא לך לראות היו 50 שנמחקו.

2. למצוא את האור. בכל פעם שמתכננים לצלם משהו, ולא משנה אם מדובר בצילום של כוס קפה או צילום רגיש יותר של הפנים שלך, דבר ראשון צריך להבין מאיפה האור מגיע. זה היתרון הכי גדול במצלמה של הטלפון: קל לזוז איתה ולהזיז אותה. להסתובב. לעמוד ליד החלון. לעמוד מול החלון עם קיר לבן מאחור. כשהפנים שלך ייראו מוארות על המסך, מצאת את המקום.

3. למצוא את הזווית הנכונה. כולם יודעים להגיד שסלפי מצלמים מלמעלה. כולם צודקים, אבל אל תגזימי. כשהיד שלך מושטת אל על, את אולי מסתירה את הסנטר הכפול אבל מוסיפה לעצמך נקודות על בומריות. הסלפי לא אמור להיראות כאילו נשכבת על הספה כדי להצטלם. מספיק ליישר את היד קדימה ואז להרים אותה טיפה, כך שהטלפון יהיה ממש מעל קו העיניים שלך.

4. מצאת את הזווית הנכונה של המצלמה? עכשיו נחפש את הזווית של הראש. נדיר שסלפי חזיתי יֵצא מוצלח. תתחילי מהחזית, ואז תסובבי את הראש בעדינות לכל צד בחיפוש אחר הצד שהמצלמה מעדיפה. איך תדעי מה הצד שהיא מעדיפה? יודעים. אם את לא רואה הבדל, את כנראה מאלה ששני הצדדים שלהן פוטוגניים באותה מידה. שמחות בשבילך.

5. לחייך או לא לחייך, זו השאלה. קים קרדשיאן אמרה שהיא לעולם לא תיתפס מחייכת בסלפי כי "כשאת מחייכת את נראית שמנה". באופן אישי, אם קים אומרת לי לעשות משהו, הנטייה הטבעית שלי היא לעשות את ההפך, אבל הפעם אני בצד שלה, לא כי חיוך גורם לי להיראות שמנה, אלא כי צילום סלפי מרמז שאת נמצאת לבד, ואם את לבד, למה ואל מי, למען השם, את מחייכת? העסק מביך מספיק גם בלי שנכריח את עצמנו לחייך אל עבר הריק. הפתרון: ננסה לחייך מבפנים, עם העיניים.

6. פילטר, כן או לא? פילטר הוא לא מילה גסה, אבל אם הוא גורם לך להיראות כמו ביצת פסחא, חפשי פילטר אחר. בסופו של דבר פילטרים מוגזמים (בדיוק כמו זווית מוגבהת מוגזמת) אולי מטשטשים כמה קמטים, אבל על הדרך חושפים חוסר ביטחון. את לא בת 16, את לא אמורה להיראות בת 16. גם לא בסלפי.
7. תשכחי כל מה שקראת פה. סלפי הוא צילום עם מצלמה קדמית, וזהו. ברגע שתתפסי ביטחון, אמצי את הגישה שסלפי לא חייב להיות "מוצלח".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button