ג'ני צ'רוואני. "כשחזרתי לארץ אמרתי לעצמי 'את חייבת לשרוד'"

ג'ני צ'רוואני: "גיליתי כמה כוח יש לי, הרבה יותר ממה שדמיינתי"

הדוגמנית מצטלמת להפקת אופנה חורפית עם פריטי עור, ומספרת על החיים החדשים אחרי הפרידה מבעלה ("לא היה פשוט לחזור ולהאמין בעצמי"), על השינוי התזונתי שעברה ("חולל פלאים") ועל ההתמודדות עם שינויי הגיל: ("לא הפכתי לפלסטיק")

אורית מרלין־רוזנצוייג
פורסם:
כשג'ני צ'רוואני (41) הצטלמה להפקת האופנה שלנו, היא התרגשה מהתמונות שבהן ראתה את עצמה במבט אחר. ג'ני החדשה נולדה מבחינתה במהלך הצילומים ל"הישרדות VIP" בשנת 2015. "ב'הישרדות' התעוררתי", היא נזכרת, "חזרתי להיות ג'ני אחרי שנים שהייתי עמוק במקום של לרצות את הזוגיות שהייתה לי (עם רוני מאנה, אבי בנותיה, אמ"ר) ולהילחם עליה, עד ששכחתי את עצמי. כשחזרתי לארץ אמרתי לעצמי 'את חייבת לשרוד ואף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילך'. כל החושים שהתקהו והרגשות שהודחקו, הכל התעורר. שם גיליתי כמה כוח יש לי, הרבה יותר ממה שדמיינתי".
לפני שנה החלפת קידומת ל־40. מה הביאה איתה התקופה הזו?
"עברתי חשבון נפש גדול: מי אני, מה אני, מה השגתי עד היום ולאן הגעתי, האם מילאתי את משאלות לבי עד כה ועם אילו כלים אני ממשיכה הלאה. הבנתי שכל מה שאנחנו מתכננים עלול להשתנות בן־רגע ושצריך לנצור ולהעריך את הכאן והעכשיו".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
ג'ני צ'רוואני מצטלמת להפקת אופנה
"גיליתי כמה כוח יש לי, הרבה יותר ממה שדמיינתי"
(צילום: לירן מור, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

איך את עם שינויי הגיל?
"אם אני מסתכלת על חיי מלמעלה, אז העובדה שהצלחתי לשמר את הנראות שלי, עד כמה שזה נשמע רדוד, זה הישג מבחינתי. המראה הוא כלי העבודה שלי, הביטחון שלי".
הבנתי שעשית שינוי תזונתי משמעותי.
"נכון. כל החיים הייתי על גבול הצמחונות/טבעונות, אכלתי מעט מאוד בשר, אחת לשלושה חודשים, העדפתי טופו וירקות והשתמשתי בקמח ללא גלוטן. השנה עברתי לתזונה קטוגנית, אני אוכלת בשר וגבינות שמנות, שמנת וחמאה, שלא נגעתי בהם במשך שנים. היו לי עד השנה הרבה נפילות אנרגיה בגלל חוסר ברזל והתזונה שיפרה באופן מדהים את ההרגשה.
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
ג'ני צ'רוואני מצטלמת להפקת אופנה
"עברתי חשבון נפש גדול"
(צילום: לירן מור, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

"אני מרגישה אנרגטית יותר, מפוקסת וצלולה. אני מתאמנת לפחות שלוש פעמים בשבוע והאפקט הרבה יותר גבוה. גם התאזנתי הורמונלית. זה פשוט מטורף כמה השינוי התזונתי חולל פלאים בהרגשה שלי".
סחפת אחרייך את הסביבה?
"כן, גם את גיל (גרוסמן, אמ"ר), בן הזוג שלי, העברתי לתזונה קטוגנית והוא מרגיש טוב יותר. אנשים מתפלאים, מה פתאום כל כך הרבה שומן ובשר? אבל אני מרגישה כאילו לא סיפרו לי את כל סודות התזונה ואני רק עכשיו מגלה אותם".

"גם אמא שלי לא תזהה"

לא מזמן עזבת את הסוכנת שלך, אלינור שחר, והפכת לעצמאית. מה הביא אותך להחלטה הזו?
"סוכנות חשובה מאוד לקריירה, אבל במעמד שאני נמצאת בו אני יודעת לייצר לעצמי עבודה. אני מנהלת חשבון אינסטגרם (בעל קרוב ל־100 אלף עוקבים, אמ"ר) והוא מאפשר לי להתפרנס מקמפיינים כמשפיענית רשת. אני מציגה בו את סגנון הלבוש שלי, את החיבור לבריאות ואת האימהות, וכל פעם מאמצים משהו שאני ממליצה עליו. אם אמרתי שכדאי לאכול תפוח ירוק, כולם התחילו לאכול תפוח ירוק ברשת.
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
ג'ני צ'רוואני מצטלמת להפקת אופנה
"לא מוציאים שום דבר החוצה"
(צילום: לירן מור, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

"לקטנה שלי יש קושי לאחרונה להיכנס לגן כי הגננת התחלפה, אז המצאתי את 'ריטואל הספסל' – לפני הכניסה לגן אנחנו יושבות על הספסל, מדברות קצת, סופרות ציפורים, היא אוכלת טיפה קורנפלקס, אני מרגיעה אותה ויש לנו כמה דקות שקטות יחד. הרבה אמהות התחילו לצלם מסך ולשלוח לי שהן גם עושות 'ריטואל ספסל' ושזה עוזר להן עם הילדים".
"אני מוחקת הכל ומתחילה מחדש עם שתי בנות. איך אחרי 14 שנה אפשר לקום וללכת? אם אני הצלחתי כל אחת יכולה"
בנוסף את חלק מקבוצת משפיעניות שמטופלות אצל ד"ר אודי בר שעוסק ברפואה אסתטית ובתוספי תזונה.
"הוא חבר לחיים. הוא מזריק לי מעט בוטוקס וחומצה היאלורונית ואם קורה שאני מבקשת עוד, הוא אומר לי לא. הגישה שלו היא שימור היופי באופן שגם אמא שלי לא תזהה שעשיתי משהו. בהתחלה פחדתי, לפני כן אף אחד לא נגע לי בפנים ואני אוהבת מראה טבעי. אני בעד לא לשנות תווי פנים או להוסיף לחיים, אז לשמחתי לא איבדתי את זה ולא הפכתי לפלסטיק".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
ג'ני צ'רוואני מצטלמת להפקת אופנה
"אני הדוגמה של הבנות לאיך אישה אמורה להיות"
(צילום: לירן מור, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

מה עוד חדש בתחום המקצועי?
"חזרתי לעבוד על פורמולות השמנים האתריים שהתחלתי לפתח, לעצמי ועבור לקוחות. אני עובדת באופן מסודר ושקוף, כל לקוח יבין מה הוא מקבל ולא תהיינה אי הבנות (הרשות להגנת הצרכן ערכה בעבר בירור בקשר למוצרים שלה, אמ"ר). בנוסף, חזרתי ללמוד קואוצ'ינג אצל אלון גל, לימודים שהתחילו לפני שלוש שנים ושבעקבות תהליך הפרידה שלי נעצרו".
"יצאו מחיי כל כך הרבה אנשים שחשבתי שהם חברים טובים. אין לך מושג כמה אנשים 'פייק' היו מסביבי. זה תהליך כואב"
בעצם את עוד לא גרושה רשמית?
"נכון. העובדה שהליך הפרידה בנוי כמו מעבר של משוכה אחר משוכה מאפשרת לי להעביר את הכוח שלי לנשים אחרות. לא מעט נשים פונות אליי לשאול איך אני מצליחה לעמוד על הרגליים. אנשים לא יודעים את הפרטים בגלל שהכל קורה בבית משפט לענייני משפחה בדלתיים סגורות, ואנחנו לא מוציאים שום דבר החוצה, אבל זה ממש לא פשוט".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
ג'ני צ'רוואני מצטלמת להפקת אופנה
"במעמד שאני נמצאת בו אני יודעת לייצר לעצמי עבודה"
(צילום: לירן מור, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

מה נותן לך כוח?
"הבנות שלי, אמילי בת התשע וארייה, בת ארבע וחצי. אני הדוגמה שלהן לאיך אישה אמורה להיות בעולם הזה. תמיד הייתי חזקה מאוד, אבל זה התערער כמה שנים לפני שעזבתי את הבית, ולא היה פשוט לחזור ולהאמין בעצמי. עכשיו אני כותבת על זה הרצאה עם טליה ברק מ'האקדמיה לסטוריטלינג', על איך למצוא בעצמך את הכוחות מחדש ולקום על הרגליים. אני מוחקת הכל ומתחילה מחדש עם שתי בנות. איך אחרי 14 שנה אפשר לקום וללכת? אם אני הצלחתי כל אחת יכולה".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
ג'ני צ'רוואני מצטלמת להפקת אופנה
"נשים שואלות איך אני מצליחה לעמוד על הרגליים"
(צילום: לירן מור, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

"יצאו מחיי כל כך הרבה אנשים"

את בזוגיות עם האדריכל ואיש העסקים גיל גרוסמן. מה את מבינה היום על זוגיות פרק ב'?
"הזוגיות עם גילי שונה מאוד, היא באה ממודעות ומבחירה אמיתית ומתפתחת כל הזמן. היא מבוססת על חברות יותר מאשר על צורך לרַצות את ההורים או את הסביבה".
מה לגבי יחסים עם אנשים קרובים?
"ניקיתי אותם בשלוש השנים האחרונות בצורה דרמטית. יצאו מחיי כל כך הרבה אנשים שחשבתי שהם חברים טובים. חלק מהם תפסו צד בגירושים שלי. אין לך מושג כמה אנשים 'פייק' היו מסביבי. זה תהליך כואב".
במבט לאחור, יש בך חרטות?
"לא. היום אני מסתכלת לאחור וחושבת, אשריי, קיבלתי ברכה. זה כמו לאבד ארנק עם הרבה כסף כשאחר כך את מבינה שזה היה שווה את זה".
המלתחה שלך לא נראית כמו שהייתה לפני עשור. מה השתנה?
"הוצאתי מהארון את כל המכנסונים הקצרצרים, והיו לי הרבה כאלה. גם עם שורטס מג'ינס אני כמעט ולא מסתובבת בקיץ. נעלי פלטפורמה אני לא נועלת, כי אחרת אני לא נכנסת דרך המשקוף של הדלת. צילמנו דמויי עור, אבל בארון שלי יש גם נעליים ותיקים מעור. הכנסתי לארון פריטים קלאסיים ומחויטים יותר, חליפות, שמלות במראה נקי. אני אוהבת פרינטים וצבעוניות, אבל לא מערבבת יותר מדי. גם גיל, בן זוגי, אוהב להתלבש, אבל הסגנון שלו סטריט, הוא קול ואני עם מכנסיים מחויטים, חגורה, ז'קט. אני לא בקטע של 'זרקתי על עצמי משהו ויצאתי'".
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לחצו >
+
לצפייה במוצר >
ג'ני צ'רוואני מצטלמת להפקת אופנה
"היום אני מסתכלת לאחור וחושבת שקיבלתי ברכה"
(צילום: לירן מור, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי)
  • הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי איפור: שירלי ויינר. שיער: ליאור גבריאלוב. ע' צלם: עדן חלמיש
  • איפה משיגים? ברשתות/אתרים. קסארה, אילת 45 ת"א
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button