דואה ליפה בגראמי

חד וחלק: טרנד השיער הזה הולך להשתלט על 2022

ג'יי לו, קים וקורטני קרדשיאן ודואה ליפה מאשרות - השנה נתהלך עם שיער מבריק, נטול פריזים ובעל תנועה זורמת. למי זה מתאים (ולמי ממש לא), ואיך לעשות את זה בבית

פורסם:
שנת 2022 רק התחילה וכבר סומנה מגמת שיער בולטת שנקראת בלועזית מדוברת Liquid Hair. הטרנד קיבל את שמו בזכות המראה האחיד והבריא של השיער, שהוא לרוב ארוך, גמיש ובעל תנועה נשפכת (בשונה מה־Glass Hair של שנת 2018, שהיה בעל מראה נוקשה יותר ופחות פלואידי).
כוכבות כמו קים קרדשיאן, ג'ניפר לופז ודואה ליפה מיהרו לאמץ (אף על פי שאצלן מדובר לרוב בפאות), אך בעלות השיער הארוך שבינינו לגמרי יכולות לנסות להשיג אותו.
"אפשר להגיע למראה הזה בעזרת מכשירי עיצוב שיהפכו את השיער לחלק באופן זמני", אומר לנו עמי פחימה, מעצב שיער מומחה בהחלקות ושגריר "מון פלטין פרופשיונל" בישראל. "החלקה מקצועית תיתן פתרון לאורך זמן, כמו למשל החלקה המבוססת על חומצה היאלורונית השומרת על זקיק השערה ונותנת מראה מבריק, רך ובריא".

השלבים לקבלת המראה המדויק:

  1. טיפוח: "כדי שהשיער יהיה בריא ומבריק, נדרשת התמדה ושמירה על שגרת טיפוח הכוללת שמפו איכותי, מסכה וסרום המעניקים לחות", מסביר פחימה. "אני מאמין שצריך לחפוף את השיער פעמיים עם שמפו", מחדד מעצב השיער דקל בן־ציון, "נשים שעשו החלקה והקרקפת שלהן שומנית כתוצאה מכך, צריכות להקפיד על שימוש בשמפו ללא מלחים. בנוסף, אני מציע לעשות מסכה פעמיים בשבוע באופן הבא: אחרי החפיפה עם השמפו יש לספוג את המים מהשיער עם מגבת, כך שהוא יהיה לח ורק אז למרוח מסכה. ברגע ששמים מסכה על שיער רטוב, האפקט שלה נהיה דליל. יש למרוח את החומר על האורכים והקצוות ולשבת איתו כ־25 דקות. אני לא חושב שפחות מזה יהיה אפקטיבי. זה מה שיעזור להעניק את האפקט הגמיש והמבריק".
  2. הגנה: "לפני פעולת עיבוד השיער חשוב להשתמש בתכשיר מגן חום", אומר בן־ציון. "אני שם את החומר על שיער לח או יבש, הוא עוטף את השערה וזה נותן את הפיניש המבריק לשיער".
  3. החלקה: "טכניקת עיבוד השיער עם הפן או המחליק צריכה להיות ישרה. מי שיודעת איך, יכולה גם לעגל את קצוות השיער פנימה", מסביר פחימה.
  4. הברקה: לסיום, פחימה ממליץ להתיז ספריי מעניק ברק בעל תרכובת קלילה שאינה מבוססת סיליקון או שמן, ולעבור שוב על השיער עם פן. ניתן להוסיף מעט סרום לאקסטרה ברק.
רגע, ולמי זה לא מתאים?
"נשים בעלות שיער מדורג או תספורת עם קו חיתוך לא אחיד, לא יוכלו לקבל את המראה הזה כיוון שהקצוות יהרסו את הטקסטורה המתמשכת", אומר פחימה. "גם שיער שעבר פעולות כימיות אגרסיביות כמו הבהרה יתקשה לקבל את המראה הבריא הנדרש כאן".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button