מסעדה העושה כבוד לתוצרת מקומית משובחת.

האתר ההיסטורי שהפך לגן אירועים ייחודי

עם תפריט העושה כבוד לתוצרת מקומית משובחת, ועל בסיס חומרי גלם כחול-לבן, וגן מטופח המציג בניה היסטורית בסגנון עות'מני עתיק - "בורג' בנימינה" הוא מתחם אירועים יפייפה שקשה להישאר אדישים אליו: "אנו מיישמים תפיסה ברורה, הרואה לנכון לשלב בין אירועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אוכל משובח ואווירה שאין שניה לה"

מוגש מטעם בורג' בנימינה
פורסם:
סוד הקסם של בורג' בנימינה, כפי שמתוודעים אליו לקוחות רבים, לאורך השנה מכל קשת הגילים, מקורו ביכולת גמישות גדולה והתאמה של אירועים על פי קונספט ובהיקפים משתנים.
הגן רחב הידיים בבורג' משתרע על פני כ-3 דונמים ומעניק הזדמנות מופלאה לחוגגים ליהנות מאירוע תחת כיפת השמיים. יתרה מכך, זהו גן מטופח למשעי המציג לראווה בניה היסטורית בסגנון עות'מאני יחד עם מונומנטים בהשראת חאנים קדומים. אלו מפיחים במקום אנרגיה ייחודית וכזו שפשוט לא ניתן להישאר אדישים אליה.
6 צפייה בגלריה
בורג' בנימינה
בורג' בנימינה
אנרגיה ייחודית וכזו שפשוט לא ניתן להישאר אדישים אליה.
(צילום: אבי ג. )
לצד גן האירועים פועל בחאן בורג' בוהריים, מסעדה העושה כבוד לתוצרת מקומית משובחת, על בסיס חומרי גלם כחול-לבן, לרבות תו איכות "חי בריא", המעיד על מקור המזון ואופן הפקתו. תפריט המסעדה הינו מגוון ומציע מנות טריות לחובבי בשר איכותי (מנה מומלצת היא מינוט סטייק, המוגשת בפרוסות דקות). כמו גם עבור קהלים נוספים, כדוגמת: צמחוניים וטבעוניים.
6 צפייה בגלריה
בורג' בנימינה
בורג' בנימינה
הזדמנות מופלאה ליהנות מאירוע תחת כיפת השמיים.
(צילום: שלומי פרי)
יצוין כי בורג' הבוהריים משתלב בנוף המקום, כאשר הסועדים יושבים בתוך גלריית זכוכית המשקיפה על הגן או במרפסת מסוגננת. זוהי עבורם הזדמנות לעצור לאתנחתא משגרת היום ולסעוד באחד המקומות הקסומים בארץ.

רזומה מקצועי ורקע אישי

"אבי גולדשטיין, נשוי + 3 ילדים, דור שישי בארץ, בן למשפחת חקלאים העוסקת בגידולי פירות עונתיים וענבי יין איכותיים. כששבתי לעבוד במשק החקלאי, ראיתי חשיבות מרובה להרחיב את תחום פרנסתי, והחלטתי לפתוח את מיתחם הבורג' היחודי, ולהפכו למיתחם אירועים המתמחה במופעים וקולינריה משובחת מתוצרת מקומית".
6 צפייה בגלריה
אבי גולדשטיין
אבי גולדשטיין
"אני עוסק ביצירת חוויות של שמחה ואושר".אבי גולדשטיין
(צילום: אור ג.)
במה החברה עוסקת ומהם שירותיה?
"בורג בנימינה הינו אתר היסטורי המשמש כיום לאירוח הופעות, אירועים עסקיים ומשפחתיים. במקום פועלת מסעדת בוהריים כשרה בשרית, בשעות הבוקר והצהריים. הכשרה בשרי, אתגר קולינרי שפיצחנו והרכבנו עם מנות קלות, עשירות ומגוונות. תפריט המסעדה נשען על תוצרת מקומית איכותית: בשר, ביצים ועוף, נושאי תו איכות "חי-בריא".
מיתחם מיוחד וקסום. על מנת להבין במה מדובר, חייבים להגיע למיתחם הבורג' ולחוותו.
"אני עוסק ביצירת חוויות של שמחה ואושר, ע"י מתן שירות איכותי הקשוב לרצון הלקוח. היחס והשירות האישי הינם המרכיבים הדומיננטיים בעבודתנו. הסלוגן של הבורג': "אושר בהזמנה אישית", לכן לכל לקוח נתאים את חווית האירוח בהתאם לצרכיו ולחלומותיו".
6 צפייה בגלריה
בורג' בנימינה
בורג' בנימינה
לכל לקוח נתאים את חווית האירוח בהתאם לצרכיו ולחלומותיו.
(צילום תום סיימון)
האם הנך רואה בעבודתך שליחות?
"בוודאי, אני מקיים עסק חקלאי ועסק תומך חקלאות (מזון) במדינת ישראל מעל 140 שנה. שליחותי הינה להמשיך את המסורת המשפחתית, כפי שסבא רבא - אלתר גולדשטיין, ממייסדי זכרון יעקב, כתב בצוואתו: "הנני מצווה את ילדיי שלא ייצאו מן הארץ, לשם ישיבת קבע, ושיקחו חלק בכל עניני לאומיות וציבוריות, ושיחנכו את ילדיהם להיות יהודים לאומיים".
מה גורם לך לגאווה בעבודתך?
"הידיעה שבכל אירוע או ארוחה אני מצליח לגרום לאורחים להינות ולהיות חלק מחוויות השמחה והאושר של הלקוחות".
6 צפייה בגלריה
בורג' בנימינה
בורג' בנימינה
מקום שמיועד לאנשים שיודעים להעריך איכות מהי.
(צילום: אבי ג. )
הישג שהינך גאה בו במיוחד?
"שיחזור האתר ההסטורי בורג' בנימינה, והחזרתו למקום שמארח אנשים כפי שהיה בעבר".
כמצליח בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?
"חשוב לי שהצוות סביבי יהיו אנשים של אנשים, מרבית הצוות מורכב מנשים חזקות שיודעות להיות שם בשביל הלקוח ולתת את המענה הטוב ביותר".
מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?
"אני חושב שכולנו בני אדם, נותן לכל אחד את הכבוד, ומצפה לקבל אותו דבר בחזרה. אני מתחבר לפתגם "ואהבת לרעך כמוך".
כדאי לדעת: בורג' בנימינה הוא מקום שמיועד לאנשים שיודעים להעריך איכות מהי, אנו מיישמים תפיסה ברורה, הרואה לנכון לשלב בין אירועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אוכל משובח ואווירה שאין שניה לה.
בורג' בנימינה טלפון: 04-6227345
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button