אל תקלו ראש בכל הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל – איך להבטיח שקט נפשי בחופשה שלכם?

אין כיף גדול יותר מלטוס לחופשה בחו"ל, אבל רגע לפני שאתם אורזים את המזוודה, חשוב לעשות כל מה שאתם יכולים, בכדי להבטיח שתהיה לכם חופש הלא רק מהנה, אלא גם בטוחה. כחלק מכך, קיימת חשיבות גבוהה לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל, איכותי, מקיף ומותאם צרכים

מוגש מטעם AIG
פורסם:

הגדרה של סוג החופשה ובחירה בהרחבות מתאימות

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול להיות ביטוח סטנדרטי והוא יכול לכלול גם לא מעט הרחבות. כך לדוגמא, אם אתם נוסעים לחופשה לצורך חופשה אתגרית כמו: סקי, גלישת מצוקים או גלישת גלים – כדאי להוסיף את ההרחבה, המתאימה אשר תבטיח לכם קבלת מענה במקרה של פציעה. הרחבות נוספות יכולות להיות לגבי אובדן של מחשב נייד או טלפון חכם – כאשר, קראו מקרים בהם המכשירים הללו הלכו לאיבוד ולכן, אם אתם לא רוצים להסתכן, כדאי שתדאגו להרחבה הזאת.

התאמה לצרכים הפרטניים

מאוד יכול להיות שיש לכם צרכים פרטניים מאותו הביטוח לדוגמא: אם מדובר באישה בהיריון, עליה להוסיף לביטוח כיסוי מתאים, אשר יבטיח קבלת מענה לכל נושא בריאותי אשר יכול לעלות כתוצאה מההיריון. אם אתם סובלים ממחלה כרונית או שעברתם פציעה או הליך ניתוחי זמן קצר לפני הטיסה, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בכדי להבטיח שהביטוח יכסה אתכם בצורה המיטבית והאיכותית האפשרית.

בדקו את גובה ההשתתפות העצמית?

לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח לחו"ל, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על הנושא של גובה ההשתתפות העצמית – כאשר, טווח העלויות של סכום ההשתתפות העצמית הוא רחב ויכול להתחיל מ-0 ₪ ולהגיע ל-100 דולר ויותר.

חשיבותה של כנות

כשאתם רוכשים ביטוח נסיעות, אתם אמורים לענות על שאלון רפואי – אם אתם מזמינים את הביטוח דרך האינטרנט השאלון יהיה מקוון ואם אתם מבצעים את התהליך טלפונית, תשאלו סדרה של שאלות על ידי הנציג עימו תשוחחו, אשר ייעודן להבין את מצבכם הבריאותי. ההמלצה היא לענות בכנות ולא להעלים פרטים – מכיוון שאם לדוגמא, תסתירו פרט מסוים ותתמודדו עם מקרה ביטוחי אשר קשור במישרין ועקפין לאותו הפרט, לא תקבלו את הפיצוי והכיסוי המובטחים – וכדאי שתיקחו בחשבון כי טיפולים רפואיים בחו"ל יכולים להגיע לסכומי כסף של אלפי דולרים.

בדקו את נושא הזמינות

אם חלילה יקרה לכם מקרה כזה או אחר בגינו תבקשו להפעיל את הביטוח, סביר להניח שתבקשו ליהנות ממענה מהיר ואיכותי – ולא להתחיל לעבור הליכים ארוכים ומסורבלים. לכן, לפני שאתם בוחרים ביטוח נסיעות ולא פחות חשוב מכך, את החברה אשר תספק לכם את אותו הביטוח, חשוב שתבדוק איך אתם יכולים להשיג את החברה ומה הפעולות בהן אתם צריכים לנקוט בכדי לקבל את הפיצוי. ההמלצה היא כמובן לבחור בחברה אשר מציעה את הדרך הקצרה, הפשוטה והיעילה ביותר לקבלת אותו הפיצוי.

לא להקל ראש בנושא של ביטוח נסיעות

אם אתם טסים לחופשה בת 4 או 5 ימים באחד מערי אירופה, אתם יכולים לשאול את עצמכם אם יש לביטוח נסיעות חשיבות גבוהה? בכל זאת מה כבר יכול לקרות במהלך חופשה אורבאנית קצרה, שרובה מבוססת על שופינג ועל מסעדות?
ובכן, תתפלאו אבל לצערנו יכולים לקרות לא מעט מקרים לא צפויים – כמו לדוגמא, כאב שיניים בלתי נסבל – עכשיו, אם לא יהיה לכם ביטוח, אתם יכולים להידרש לשלם על הטיפול סכומי כסף גבוהים במיוחד ולכן, חשוב לא להקל ראש ברכישת פוליסת הביטוח ולא בבחירת הפוליסה המתאימה – ובמידת הצורך הכנסה של הרחבות מתאימות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button