מאי נעים בשחרור מצה"ל

מאי נעים נמצאה בתוך מיגונית, מחובקת עם חבר ילדותה

במהלך שירותה הצבאי סייעה מאי נעים (24) לחיילי היחידה המובחרת בה שירתה באינספור מבצעים. בשבת בבוקר ליד קיבוץ רעים, לא היה מי שיעזור לה | תמונה וזיכרון

פורסם:
מאי נעים (24) מגן חיים, נרצחה במסיבת "נובה" סמוך לקיבוץ רעים; עבדה כמלצרית וברמנית, בצה"ל שירתה ביחידה מובחרת, הספיקה לטייל בדרום אמריקה והייתה נכדתו של המאמן שלמה שרף
מאי נעים נרצחה במסיבת ״נובה״, סמוך לקיבוץ רעים. היא נמצאה מחובקת עם חבר הילדות שלה לוטן אביר, שניהם ללא רוח חיים, בתוך מיגונית, סמוך לקיבוץ בארי.
״התמונה הזו היא מיום השחרור שלה", מספרת אמה, ענת שרף-נעים, "היא מראה משהו מהרוח השובבה שהייתה לה, שובבות וקסם. מאי הייתה ילדה עם חיוך ענקי, שכולם אהבו. החברים שלה ליחידה צילמו אותה וזו תמונה שמביאה את הרוח השמחה שהייתה טבועה בה.



מאי שלנו שירתה ביחידת המודיעין של 'דובדבן', בבסיס סגור. היא עבדה סביב השעון על-מנת להנגיש ללוחמים את המודיעין הטוב ביותר. היא חתומה על תמיכה במאות מבצעים, שעל רובם לא ניתן להרחיב. לצערי, כשהיא הייתה במצוקה אחרי המסיבה, תחת מתקפת המחבלים, אף אחד לא עזר לה.
בשירות הצבאי היא עבדה לילות כימים, הייתה הדבק של המחלקה, והכל עם שמחת חיים. אנחנו, בני המשפחה, היינו מעורבים מאוד בשירות הצבאי שלה. כשסגרה שם שבתות, נסענו עם אוכל לכל החברים שלה. כולם שם כל-כך אהבו אותה. אתמול כתב לי מישהו מהם, שמאי היא המתנה שלו מהצבא. מישהי אחרת מהיחידה כתבה לי, שבזכות מאי היא למדה לאהוב את עצמה.
מאי נשארה בקשר עם כל החברים מהצבא גם אחרי הטיול הגדול עשתה בדרום אמריקה. לפני חודש חגגו חתונה עם חבר'ה מהיחידה, ואת מסיבת הרווקות עשינו פה, אצלי בבריכה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button