לוקים מנצחים. נינט טייב ב"הכוכב הבא"

להיראות כמו נינט: צוות הביוטי חושף את הסודות מאחורי הלוקים שלה

כולם מדברים על מראות האיפור והשיער של נינט, אז השגנו את צוות הביוטי שלה ולקחנו מהם את כל הפרטים. מה עומד מאחורי הבחירות המוצלחות, ואיך לאמץ את הלוק האהוב עלייך?

דניאל פסו
פורסם:
"איזו יפה נינט", "לא יכולה להפסיק להסתכל עליה", "אחת הנשים היפות בעולם" – אלו רק כמה מהתגובות שעלו לרשת מיד עם הופעת הבכורה של נינט טייב כשופטת בריאליטי "הכוכב הבא". אז את זה שטייב יפהפייה ידענו תמיד, אבל נראה שמראות האיפור והשיער שמורכבים עבורה בתוכנית מעצימים את יופייה עוד יותר.
"מאז שהתוכנית עלתה, אני מקבלת המון פידבקים על האיפור של נינט על המסך", מספרת המאפרת של טייב, טלי פאוור. "למרות שנינט מאוד אוהבת מראה טבעי, היא גם מתחברת למשחקים של איפור. ביומיום היא לא מתאפרת בכלל, אבל בתוכנית היא הולכת על שואו, מחזיקה אותו ומאוד נהנית מזה".
"לנינט יש פרופורציית שיער ופנים מושלמת, כך שהכל מחמיא לה: צמוד לראש, נפוח, מתולתל, חלק, פוני וקרחת", מוסיף מעצב השיער של טייב, שגיא דהרי. "היא כל כך מדויקת ומבינה באופנה, שאני אוהב לזרום איתה. החלק הכי כיפי בעבודה איתה הוא שתמיד יש הפתעות ועושים דברים מדליקים. יש לה נפש של אמן שתמיד חייבת לחדש".

מאיפה השפתון?

איפור: "זה אחד הלוקים המדוברים של נינט. הרבה אנשים הגיבו על האודם האדום. מאחר שהבגד היה נקי ושקט והשיער אסוף, יכולתי באיפור לתת את הבום של הצבע האדום".
שיער: "קוקו בסגנון סיקסטיז עם שביל באמצע. מדובר בתסרוקת קלאסית שמחמיאה לרוב הנשים".
טיפ לשפתון אדום: "בשפתונים אדומים אני ממליצה לבחור במרקם יבש ומאט, ולא גלוסי ומלא לחות וברק. זה מראה יותר נכון בעיניי, זה גם פחות נוטה להימרח".
השפתון של נינט בלוק המדובר: THE SLIM של YSL, גוון 20, 160 שקל

6 צפייה בגלריה
נינט טייב ב"הכוכב הבא"
נינט טייב ב"הכוכב הבא"
אחד הלוקים המדוברים. עם השפתון האדום
(צילום מתוך "הכוכב הבא" )

דגש על עיניים מהממות

איפור: "זו יריית הפתיחה של התוכנית הראשונה. הדגש הוא על העיניים המהממות של נינט. אין קשקושים של צבע, אלא שימוש בגוונים נקיים עם הבלטה של העיניים בעזרת צלליות ועפרונות. הפוקוס הוא על החולצה, לכן האיפור רגוע".
שיער: "אחד הלוקים שאני הכי אוהב. נינט כל כך יפה ועוצמתית, שהשיער החלק והמוגדר עם שביל באמצע נראה עליה פשוט מהמם. אחרי הפן והמחליק השתמשתי בספריי לשימון השיער, שנותן המון ברק, ובספריי מקשה ששומר על השיער".

6 צפייה בגלריה
נינט טייב ב"הכוכב הבא"
נינט טייב ב"הכוכב הבא"
איפור רגוע עם הבלטה של העיניים
(צילום מתוך "הכוכב הבא" )

צללית כתומה בולטת

איפור: "פה הלכנו על בטוח – מראה שהכי מחמיא לנינט. רצינו לשמור על ניקיון, ובחרתי לעיניים צללית כתמתמה ובולטת. נינט מאוד נאמנה לעצמה ולטבעיות שלה, היא לא מוכנה לשים תוספות שיער או להדביק ריסים".
שיער: "בחרתי ללכת על מראה נקי ומסודר, שהתאים לאאוטפיט השחור הקלאסי. את רוב ההשראה למראות השיער של נינט אני מקבל מהבגדים,
שנבחרים על ידי גדי אלימלך, הסטייליסט של נינט שאחראי לכל מראות הלבוש שלה. בגלל זה אנחנו קודם כל מתחילים במדידות ואחר כך מדברים על השיער והאיפור".

6 צפייה בגלריה
נינט טייב מאחורי הקלעים של "הכוכב הבא"
נינט טייב מאחורי הקלעים של "הכוכב הבא"
נאמנה לטבעיות שלה
(צילום: טלי פאוור)

תכשיט מפתיע בשפתיים

איפור: "נינט ממש רצתה לענוד את התכשיט לשפתיים של המעצבת קרן וולף, ומשם התחלנו לתכנן את המראה שיתאים לו. הלכתי על עיניים חזקות ושפתיים נקיות. מתחת לעיניים הונחה צללית עדינה בצבע אדום, כדי להבליט את צבע העיניים של נינט. בגלל שהשיער היה בסגנון קצת גברי, עם המון כוח, היה חשוב לי להכניס נשיות וסקסיות".
שיער: "גם זאת תסרוקת שאהובה עליי במיוחד, מאוד נקייה ומסודרת, עם פרופורציה גברית".


תסרוקת בסגנון שבטי

איפור: "נינט לבשה פיס וינטג' מהמם והאיפור היה בהתאם: לא מקושקש מדי, עם שפתיים נקיות ודגש על העיניים. אני אוהבת שהעור נראה חי ונושם. לנינט יש עור מדהים, ואני נותנת לה דגש וברק שלא נראה מלאכותי אלא שיוצא מבפנים. אני מעדיפה מוצרים קרמיים ופחות אבקתיים".
שיער: "את ההשראה למראה השיער הזה קיבלתי מהבגד והצבעים החזקים שלו. מיד דמיינתי שלוש צמות במראה קצת 'מלוכלך', בסגנון שבטי, עם הדבקות של 'בייבי הייר' מקדימה".
6 צפייה בגלריה
נינט טייב ב"הכוכב הבא"
נינט טייב ב"הכוכב הבא"
ההשראה באה מהבגד
(צילום: טלי פאוור ושגיא דהרי)


גולגול מתוח ונקי

איפור: "מאחר שמדובר בבגד מנומר ויותר 'עמוס', בחרתי ללכת על איפור רגוע ונקי. הגוונים החומים־כתומים מדגישים את הגוון הבהיר של העיניים שלה".
שיער: "בחרנו בגולגול מתוח ונקי, שאני תמיד משתדל שיצא בניסיון הראשון. אני מאמין שבפעם הראשונה זה יוצא הכי יפה וטבעי".

6 צפייה בגלריה
נינט טייב מאחורי הקלעים של "הכוכב הבא"
נינט טייב מאחורי הקלעים של "הכוכב הבא"
בגד "עמוס", לוק נקי
(צילום: טלי פאוור ושגיא דהרי)

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button