אחת המטרות המרכזיות היא להביא כמה שיותר קהל

תני לנו להפוך אולמות בשבילֵךְ: איך בוחרים לוקיישן להרצאה, מופע או אירוע?

מפיקת אירועים? מרצה? משיקה ספר חדש? מחפשת בית לסדנאות שאת מעבירה? התכנית כבר כתובה ומוכנה, עכשיו רק צריך למצוא את החלל המתאים ולשבור את הראש עם כל הלוגיסטיקה. מדריך למשתמשת: כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את הלוקיישן שהכי יתאים לך

מוגש מטעם "בית ציוני אמריקה"
פורסם:
1. לוקיישן-לוקיישן-לוקיישן: אחת המטרות המרכזיות היא להביא כמה שיותר קהל לאירועים שלך, לתחזק אותו ולדאוג שימשיך להגיע גם לאירועים הבאים ובקלות. לוקיישן מרכזי, שנמצא בסמוך לחניון/תחבורה ציבורית הוא נקודה מהותית ועם זה כדאי להתחיל.
2. שירות: האירוע שלך הוא הבייבי שלך וכך היית רוצה שיתייחסו אליו במקום שבו תקיימי את האירוע. לכן, מומלץ לבדוק ולעקוב כיצד מתייחסים לפנייה שלך מהרגע הראשון:
• כבר בשיחת הטלפון הראשונה – האם היו נחמדים אלייך? האם נשאלו שאלות רלוונטיות ואינטיליגנטיות לגבי האירוע שלך או שזרקו אותך ישר למייל/הצעת מחיר יבשה?
• כיצד הגיבו לבקשה שלך להיפגש? האם במהלך הפגישה קיבלת מענה מלא: הסבר מקיף, סיור במקום, חיבור לטכנאי שיציג לך את מגוון העזרים הטכניים העומדים לרשותך במקום? והכי חשוב – האם בסוף הפגישה הרגשת שהגעת למקום הנכון, גם בגלל היחס האישי וגם בגלל נראות המקום ומידת היערכותו לאירוע מהסוג שאת מתכוונת להפיק.

3 צפייה בגלריה
אולם מאירהוף, בית ציוני אמריקה
אולם מאירהוף, בית ציוני אמריקה
הרגשה שהגעת למקום הנכון
(צילום: רגב כלף )

3. מחקר: אחת הדרכים הכי פשוטות ללמוד על מקום שאינך מכירה היא לאתר מידע שיש על המקום ברשת. בשלב הראשון: חפשי את כל המידע הרישמי באתר, בעמוד הפייסבוק... חיפוש מהיר ילמד אותך מיהם הלקוחות שלו (האם יש מגוון, האם הם לקוחות חוזרים?). בשלב הבא, אולי תזהי לקוח שאת מכירה באופן אישי ותוכלי לדלות ממנו פרטים לגבי חווית המשתמש שלו /ה. בנוסף, תוכלי פשוט לבקר במפתיע באותו מרכז אירועים ולשוחח עם לקוחות שכבר נמצאים ויוכלו לספק לך מידע מהחוויה העדכנית שלהם.
4. יחס אישי: אנחנו חיות בעידן שיש בו בחירה. אפילו בחירה דיי עשירה. חיפוש גוגל דיי פשוט של צמד המילים "אולם אירועים / כנסים" – יניב עשרות אופציות. אבל, אנחנו כבר יודעות שאין תחליף ליחס אישי. כשאת נכנסת למשרד וכולם נכונים לסייע, להבין מה הצרכים שלך, מה עוד חסר, מה את צריכה ומה יעשה את החיים שלך נוחים וקלים. האם דלת המנכ"ל'/ית פתוחה / סגורה? האם הצוות הטכני נעים ונכון לסייע בלי לוודא ולרדוף אחריו בכל רגע נתון?
5. עזרים, אוכל ושות': לרוב, אירועים / כנסים משלבים עזרים טכניים כמו מקרן, מסך, מחשב, מיקרופון וכו וכו. בנוסף, אין היום כמעט אירועים שלא מציעים בהם שתייה קלה/חמה וכיבוד קל או אפילו ארוחות מלאות. כדאי לבדוק מראש – האם המקום שבחרת מציע את כל השירותים האלה במקום אחד. זה יחסוך לך המון כאב ראש ומרדף אחרי ספקים שונים. הרבה יותר קל כשכל הדברים האלה נמצאים תחת קורת גג אחת.

3 צפייה בגלריה
בית ציוני אמריקה
בית ציוני אמריקה
מרכז תרבות ואירועים מוביל. בית ציוני אמריקה
(צילום: רגב כלף )

בין אם זה האירוע הראשון שלך או האירוע ה-50, נשמח להיפגש איתך בבית ציוני אמריקה ולעמוד לרשותך לקראת האירוע הבא שלך. במהלך הפגישה נבין את הצרכים הרלוונטיים לך, נערוך לך סיור במקום ונענה על כל השאלות עד האחרונה שבהן. בית ציוני אמריקה (ZOA) הוא מרכז תרבות ואירועים מוביל הממוקם במרכז תל אביב בסמוך לחניונים ועורקי תחבורה ראשיים. בכל שנה מתקיימים במקום מאות אירועים מקומיים ובינלאומיים, לצד מתן הזדמנויות ליוזמות חדשניות ויצירתיות. במקום תוכלי למצוא 10 אולמות שונים מאובזרים בציוד טכני חדיש ועדכני, לצד שירותי קייטרינג מלאים המתאימים את עצמם לצרכי האירוע שלך. בנוסף, צוות מנהלות האירועים שלנו הוא צוות נשי ב-100%, מנוסות, סבלניות ויודעות בדיוק מה את צריכה לפני, תוך כדי ואחרי. תני לנו להפוך אולמות בשבילֵךְ!
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button