גל מלכה: "הבנתי שזו השאלה שאסור לי לשאול אחרות"

עם שני תפקידים בלתי נשכחים ופרס בינלאומי נוצץ, גל מלכה הפכה סופית לשחקנית שכולם אוהבים לאהוב. עכשיו היא מדגמנת את פריטי המפתח לקיץ 2023 שכדאי להכיר, ומסבירה למה היא מעדיפה ג'ינס וטי־שירט ("אבל עם קריצה קטנה") ואיזו שאלה לא מפסיקים לשאול אותה

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: מלי זיידמן, צילום: ירון ברנר)
במרץ האחרון נחתה גל מלכה (29) בצרפת לרגל מועמדות הסדרה בכיכובה, "גוף שלישי", בפסטיבל פרסי הטלוויזיה היוקרתי "סירייס מאניה". במהלך האירוע הפגיזה מלכה בשני לוקים מרשימים: הראשון היה חליפה מחויטת של "עמנואל", שעמה הגיעה לאירוע הפותח של הפסטיבל והשני, שמלה אדומה מבית ולנטינו שבה התהדרה בעת שקטפה את פרס השחקנית הטובה ביותר (שאותו חלקה עם עמיתתה לסדרה, רותם סלע).
"אני לא יכולה לומר לאיזה לוק אני מתחברת יותר", אומרת מלכה, שהצטלמה עבורנו להפקת אופנה שבה היא מציגה את פריטי המפתח לקיץ הקרוב. "אצלי הכול תלוי באופי האירוע, בזמן ובמיקום שבו הוא מתרחש. מה שכן, אני תמיד נהנית להוסיף לכל אאוטפיט נגיעה מעניינת. למשל, כשלבשתי את החליפה בפסטיבל הוספתי לה מחוך כדי לתת קריצה סקסית. אני תמיד אוהבת לתת את הטאץ' הנוסף".
כבר בגיל 16 פתחה מלכה מיזם שאותו כינתה "בוטיק על גלגלים". "הייתי קונה בגדים מכל רחוב אילת בתל־אביב. לקחתי את הרכב של אמא שלי ויחד איתה נסעתי לבתים של לקוחות והרכבתי להן סטיילינג. העסק ממש הצליח וגדל מיום ליום. היו לי לקוחות מכל רחבי הארץ".
3 צפייה בגלריה
גל מלכה
גל מלכה
"אוהבת לתת את הטאץ' הנוסף"
(צילום: שי יחזקאל)

מה מאפיין את סגנון הלבוש שלך ביומיום?
"אני אוהבת מאוד אופנה ושמחה תמיד לנסות טרנדים שונים, אבל בסופו של דבר אני מושבניקית, כך שבסופר למשל סביר להניח שיתפסו אותי עם ג'ינס וטי־שירט ושלום על ישראל. אני מעדיפה שיהיה לי כמה שיותר נוח. בגלל זה רוב הג'ינסים שלי הם גדולים ורחבים, כאלה שנופלים על הגוף. יחד עם זאת, סביר להניח שגם אז אשלב בלוק איזו חגורה מעניינת, כזו שמוסיפה בכל זאת את הקריצה הקטנה".
לאחרונה פורסם ש"גוף שלישי" תמשיך לעונה שנייה, ומלכה מעדכנת שצפויה גם עונה שלישית ל"המפקדת". בינתיים הלו"ז שלה מלא בפרויקטים רבים אחרים: "כרגע סיימתי להצטלם לעונה השנייה של 'בעלת החלומות' (הטלנובלה היומית של הוט, י"מ). בקרוב אני מתחילה חזרות להצגה 'סוף העולם שמאלה', שבה אגלם את התפקיד שגילמה נטע גרטי בקולנוע, ובמקביל אתחיל צילומים לסדרה חדשה בשם 'שלמה 6', שבה שוב אגלם בת למשפחת פשע, הפעם מישהי שרצחו גם את בעלה וגם את אבא שלה. סיפור מטורף".
מהדמויות שגילמת עד כה, מי הכי דומה לך?
"הדמות שהכי מזכירה אותי בחיים היא חגו מ'המפקדת'. כמובן, לא איימתי על אף חיילת שאגזור לה את הפטמה עם מספריים, כן? אבל בהחלט לקחתי אספקטים מסוימים מהחיים שלי אליה".
3 צפייה בגלריה
גל מלכה
גל מלכה
"למרות כל הפחד והסטרס, אני לא נמנעת מלצאת מהבית"
(צילום: שי יחזקאל)

את נשואה ונמצאת עם בן זוגך קרוב לעשור. עד כמה מטרידים אותך בנושא האימהות?
"בלי סוף. אני חייבת לומר שבעקבות 'גוף שלישי' מציק לי יותר כששואלים אותי, וגם הבנתי שזו שאלה שאסור לי לשאול אחרות. את אף פעם לא יכולה לדעת מה באמת קורה אצל בני זוג. את לא יכולה לצפות שמישהי שאת רואה ברחוב תענה לך: 'וואו, אל תשאלי, גילו לי בעיות ברחם'. אני כן אנצל את הפלטפורמה של הריאיון ואומר שאצלי ברוך השם הכול בסדר. גם אני וגם בעלי רוצים מאוד ילדים, אבל שנינו עדיין צעירים ולכן בוחרים לקחת עוד קצת את הזמן כדי להגשים את עצמנו קודם".
לפני 11 שנה היית קורבן לפיגוע בבורגס. איך זה משפיע עלייך לנוכח גל הפיגועים הנוכחי?
"זה משפיע עליי מאוד. בכל פעם שאני שומעת על פיגוע כזה, זה מיד מפעיל אצלי טריגר. אני חוששת מאוד לצאת החוצה בלי שבעלי לצידי. תמיד כשהוא איתי אני מרגישה בטוחה יותר כי הוא היה בצנחנים ויש לו רישיון לנשק. כשאני בלעדיו אני כל הזמן מסתכלת אחורה, לא מרגישה בטוחה בשום מקום. בכלל, אני חושבת שרוב האנשים חיים בבועה, מרגישים שדברים כאלה קורים רק לאחרים. אבל כשקורה לך דבר כזה, זה מנפץ לך את הבועה. ועדיין, למרות כל הפחד והסטרס, אני לא נמנעת מלצאת מהבית, לטייל במדינה שלי או לשבת בבתי קפה שאני אוהבת עם אנשים שאני אוהבת. זו המדינה שלי ואני נלחמת על הזכות שלי לטייל בה חופשי. אני מסרבת לתת לטרור לנצח".
שאלה אחרונה: יש לך שם מחייב. עד כמה את מרגישה מלכה?
"אני מרגישה מלכה בנפש שלי. אם יש לך בריאות, יכולת לעסוק במקצוע שאת נהנית ממנו, משפחה אוהבת ובן זוג אוהב, זה מספיק בשביל להרגיש אישה מלכה. יותר מזה באמת לא צריך".
  • הראיון המלא עם גל מלכה מתפרסם בגליון "לאשה" החדש, השבוע בדוכנים
3 צפייה בגלריה
גל מלכה
גל מלכה
גל מלכה על שער לאשה
(צילום: שי יחזקאל)

  • הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי ועמית גואטה איפור: תהילה גוטליב. שיער: אדיר יעקב. ע' צלם: בן יצחקי
  • בגדים: OMA, רשת רונן חן. Ayuchka, באתר ayuchka.com
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button