כל מותגי הספורט המובילים במחלקת הספורט SPORT365

הרשת שיש בה הכל - כן, גם את קנת קול

רשת המשביר, אשר סניפיה פזורים ברחבי הארץ, הכלבו היחיד מסוגו בארץ המציע מגוון רחב כל כך של מותגים מובילים במחלקות שונות: אופנת נשים, גברים וילדים, מותגי ספורט, קוסמטיקה, מוצרים לבית, מוצרי חשמל, מזוודות ותיקים והרשימה עוד ארוכה

מוגש מטעם המשביר
פורסם:
תנו לנו לתת לכם טעימה קטנה ממחלקות הרשת:
נתחיל עם המותג הניו יורקי הכי נחשק "קנת קול" KENNETH COLE NEW YORK, שזכה להצלחה מסחררת עם כניסתו לרשת ה־MASHBIR בעונה הקודמת, ומציג את קולקציות האביב לנשים ולגברים: לאנשי עסקים, ללוק מוקפד לעבודה, למפגשים חברתיים ובעצם לכל אירוע ולכל שעות היום. לאלה הרוצים מראה אלגנטי, אופנתי, טרנדי, רענן ומרשים מוצעים פריטי לבוש בלוק מחויט בלתי רשמי. למחפשים את לוק הקז'ואל הבלתי מתאמץ בצבעוניות הטרנדית - יש את מראה הסטרייט לוק, ויש גם פריטים נבחרים הפונים לקהל צעיר שמבין אופנה ורוצה מותג־על מוביל, עכשווי ואופנתי, כזה שיודע להיות קול ומדליק.

5 צפייה בגלריה
המותג קנת קול במשביר לצרכן
המותג קנת קול במשביר לצרכן
המותג הניו יורקי הכי נחשק. קנת קול
(צילום: יח"צ)

ואם בא לכם טעימה צרפתית מלאת סטייל - מותג האופנה הפריזאי MORGAN מציע שיק צרפתי מיוחד בקולקציית קיץ 2022, קולקציה צעירה, שיקית ושופעת סטייל, המתאימה לכל אישה ולכל מטרה, במחירים הנגישים לכולם.
MORGAN הוא מותג צרפתי מוביל שנמצא תמיד בקדמת האופנה והטרנדים בעולם, בזכות הגזרות, איכות הבדים הגבוהה, ההקפדה על הגימור והתפירה המוקפדת כמו באופנת הוט קוטור, תוך תשומת לב מיוחדת לדיטיילס הקטנים שעושים את ההבדל.
ונמשיך עם המחלקה הכי מתוקה שיש - אופנת הילדים - המותג הצרפתי OKAIDI זוכה להצלחה ברחבי העולם בזכות המגוון והייחודיות שלו, ומתאים לגילאי ניו בורן עד 14. זהו מותג שעושה מאמץ להפוך את העולם למקום טוב יותר לגדול בו עבור ילדים, על ידי נקיטת גישה חדשנית של עיצוב וייצור מוצרים מחומרים ידידותיים, המיוצרים מכותנה אורגנית הנשמרת לאורך זמן ולא פוגעת בסביבה, כמו גם פוליאסטר ממוחזר וסיבים אקולוגיים. OKAIDI פועלים רבות למען אחריות חברתית כוללת ועתיד טוב יותר לילדינו.

5 צפייה בגלריה
מותג אופנת הילדים OKAIDI במשביר
מותג אופנת הילדים OKAIDI במשביר
אחריות חברתית ודאגה לסביבה. OKAIDI
(צילום: יח"צ)

ועם הרבה אנרגיה, נקפוץ אל מחלקת הספורט, שגם בה במשביר יודעים איך עושים את זה נכון, עם מגוון המותגים המובילים והקולקציות המגוונות. כל אחד ואחת מאיתנו ימצא בדיוק את מה שהוא מחפש.
ועכשיו לבשורה - במסגרת המהפכה המטורפת שבמהלכה השיקה רשת המשביר חנויות ייעודיות למחלקת הספורט שלה, בימים אלו ממש השיקה סניף נוסף של ספורט 365 (SPORT365) ברחוב ז'בוטינסקי בראשון לציון. בסניף אווירה צעירה, מקצועית ונעימה, המזמינה כל אחד להתחדש במיטב פריטי ספורט מהמותגים המובילים בעולם.

5 צפייה בגלריה
אופנת ספורט 365 במשביר
אופנת ספורט 365 במשביר
SPORT365. אווירה צעירה ואנרגטית
(צילום: יח"צ)

ונקנח עם מזוודות של מותגים מובילים במחירים ללא תחרות. כידוע, הקיץ הוא עונת הטיסות והטיולים. אחד הדברים הכי חשובים שחייבים להביא בחשבון הוא סוג המזוודה שאיתה אנו בוחרים לטוס. לא תמיד משקיעים מחשבה בבחירת סוג המזוודה, הגודל, הדגם או המותג ובוחרים לפי מחיר, וזו הטעות הגדולה ביותר. שווה להשקיע מעט יותר ולקנות מזוודה איכותית של חברה מוכרת וטובה, כדי שתחזיק מעמד למשך שנים קדימה ותחסוך לכם את הצורך וגם את ההוצאה של קניית מזוודה חדשה בנסיעה הבאה.
רשת המשביר מציעה קולקציה רחבה, צבעונית ויפה של מזוודות איכותיות במחירים אטרקטיביים במיוחד. כי בינינו, אין כמו לאסוף את המזוודה הכי יפה במסוע.

5 צפייה בגלריה
מחלקת מזוודות במשביר
מחלקת מזוודות במשביר
שווה להשקיע במזוודה איכותית שתחזיק מעמד שנים קדימה
(צילום: יח"צ)

  • להשיג בסניפי רשת ה־MASHBIR בכל רחבי הארץ
ובאתר האונליין 365mashbir.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button