רוני שינקמן

מאמי, קניתי לנו צעצועי מין

למה שלא תכניסו קצת גיוון לחדר המיטות? רוני שינקמן מסבירה למה שווה לנסות "אוננות בזוגיות"

פורסם:
רוני שינקמן (31), מאמנת אישית וזוגית ובלוגרית בנושא זוגיות ויחסים. נשואה + 2, גרה בחולון

היי רוני, את עוסקת לא מעט במה שאת קוראת לו "אוננות בזוגיות". כלומר, בכך שאוננות לא חייבת להיות מעשה אישי, אינטימי ופרטי, אלא יכולה להתרחש גם כזוג. את יכולה לפרט?
"אוננות אכן נעשית ברוב המוחלט של המקרים ביחיד, אבל בהחלט אפשר לעשות זאת גם בזוג. למשל, לשלב צעצועי מין בתור משחק מקדים וגם במהלך האקט עצמו. יש זוגות שנהנים מאוד להסתכל אחד על השני בזמן אוננות. כמובן, זה דורש רמת אינטימיות גבוהה במיוחד, להצליח לאפשר לבן או לבת הזוג לצפות בך מענגת את עצמך, אבל זה גם מוסיף לחיי המין באופן משמעותי ומרים אותם".
למה חשוב לך לעסוק בזה?
"כי הרבה אנשים מאוננים ביחד או לחוד ומרגישים שהם עושים משהו אסור. אז כן, חשוב לדבר על זה, חשוב להעלות את זה לפני השטח, בייחוד בפני נשים. נשים משתמשות בכל מיני דרכים כדי להגיע לאורגזמה, כמו עם זרם של מים במקלחת, למשל, אבל עושות את זה בסתר. צריך להגיד להן, 'היי, זאת לא בושה, את לא צריכה להסתתר. מותר לך ליהנות ומותר לך אפילו לשלב את זה עם בן הזוג שלך להנאה מקסימלית'".
איזה אפקט יש לאקט הזה כשהוא נעשה ביחד?
"האפקט המשמעותי הוא חיבור ואינטימיות בין בני הזוג. זה דומה למצב שבו בן הזוג יראה אותנו בוכים: אנחנו פותחים את הלב ואת הנפש ומניחים אותם על השולחן, ומאפשרים לצד השני לראות אותנו כשאנחנו הכי פגיעים שאפשר. אותו אפקט קיים בצפייה בבן או בבת הזוג שלנו נהנים בצורה בלתי נשלטת עד הגעה לאורגזמה. זה מחזק את החיבור ומעצים את הזוגיות ואת הקשר".
איך את מציעה להגיד לבן/בת הזוג שבא לי לשלב צעצוע בסקס שלנו?
"הרבה אנשים מפחדים להעלות את זה מול בני הזוג, מחשש שירגישו שהם לא מספיקים, אבל אין שום קשר בין הדברים. בסוף כל זוגיות הופכת להרגל, וחשוב להוסיף עניין למיניות שלנו. אפשר כמובן להסביר את זה לבן הזוג, אבל אפשר גם להקליל ולהגיד 'קניתי לנו משהו שתמיד רציתי לנסות', או אפילו להזמין ביחד צעצוע חדש שמסקרן את שנינו".
באילו מקרים את מציעה את זה למאומנים שלך, ומה התגובות שאת מקבלת?
"מגיעים אליי לקליניקה זוגות שמרגישים כבויים אחרי תקופה מסוימת ביחד. הם מרגישים שהם הפכו להיות שותפים לדירה, כי כל התשוקה שאפיינה את תחילת הקשר שלהם נעלמה. זוג אחד, למשל, הגיע אליי כדי להתייעץ אם שווה להם לפתוח את הזוגיות כדי להוסיף עניין, עוד לפני שהם בכלל ניסו דברים אחרים. אחרי שהצעתי להם את הרעיון להוסיף צעצועי מין לחדר המיטות, פתאום הם הרגישו שהחסך שהיה להם מולא. עד כה כל זוג שהצעתי לו את זה, ניסה את הרעיון ואהב. עוד לא נתקלתי בכאלה שדחו את הרעיון או נבהלו, אבל גם אם כן, ברגע שמסבירים בצורה נכונה, זה עובר לכולם".
מה בנוגע לאוננות לחוד במסגרת זוגית? האם מניסיונך זה עלול לפגוע בבן הזוג השני?
"יש מקרים שבהם אנשים מרגישים שהאוננות מגיעה 'על חשבון' בן הזוג, אבל זה חד־משמעית לא המצב. להפך. אוננות לבד עוזרת לפורקן, לשיפור מצב הרוח, להפגת מתחים ולחצים. בנוסף היא גורמת לנו להבין מה עושה לנו טוב, מה נעים לנו ומה אנחנו אוהבים - כדי שאחר כך נוכל לכוון גם את בן או בת הזוג".
סקסטיפ: "תמיד להגיד מה את רוצה שיקרה ולא לצפות שהפרטנר ינחש. כן, גם בסקס".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button