עדן פולני. "בחוזה שלי כתוב שאני לא עובדת בשישי־שבת ושצריך לדאוג לי לאוכל כשר"

עדן פולני: "אין לי שום רצון להעביר את חיי במסיבות"

הדוגמנית עדן פולני, שעלתה לאחרונה לכותרות כשצולמה לצד ליאונרדו דיקפריו, מצטלמת להפקה חגיגית לכבוד חג האביב, ומספרת על הניסיון לאזן בין אורח חיים דתי לקריירה בדוגמנות

פורסם:
השם עדן פולני נשמע לכן מוכר מאוד, זה עשוי להצביע על שני דברים. 1. אתן מתמצאות חזק בעולם האופנה: אחרי הכול, פולני בת ה־19 החלה לדגמן לפני ארבע שנים. 2. אתן בקיאות היטב בעולם הרכילות: אחרי הכול, בפברואר האחרון שמה עלה לכותרות אחרי שנצפתה לצד הכוכב ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו והמגזינים בחו"ל התעקשו שהשניים מנהלים רומן!
מעבר לעובדה שבת זוג חדשה של דיקפריו זה תמיד דבר מעניין (מה גם שהכוכב ידוע בחיבתו לדוגמניות ישראליות - ע"ע בר רפאלי), מה שתרם בעיקר לסערה התקשורתית בעולם היא העובדה שהשחקן בן ה־48 מבוגר מפולני ב־29 שנה. הדיווחים הללו הוציאו סופית את פולני ממעגל האנונימיות. אף על פי שעוד לפני כן כיכבה בקמפיינים בינלאומיים (פלורמר, סוויט פנטס, ג'ייד), עכשיו יותר ויותר משייכים שם לפנים. בנוסף, מיד אחרי הדיווחים, היא גם קיבלה קמפיין סופר־נחשק בארץ, כשנבחרה להחליף את עדן פינס בנבחרת הפרזנטורים של "רנואר".
+
לחצו >
עדן פולני מצטלמת להפקת אופנה חגיגית
"האמונה החזיקה אותי בהרבה מצבים קשים"
(צילום: אלה אוזן, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי )

ובעוד שלא ברור אם היא ודיקפריו ניהלו קשר רומנטי בהוליווד (פולני מסרבת להתייחס בכלל לנושא), אנחנו בכל אופן יכולות לדווח שכרגע פולני נמצאת לגמרי בארץ ואף הצטלמה עבורנו להפקת אופנה חגיגית לרגל פסח.
"נהניתי מאוד להצטלם להפקה, בעיקר כי זו הייתה הפקה לחג", אומרת הדוגמנית הצעירה, שבזמן שאינה עובדת בחו"ל, מתגוררת בבית אמה ברעננה. "אני קרובה מאוד לדת ועבורי חג זה קודש הקודשים. להיות מוקפת בסט כל כך חגיגי ופרחוני הרגיש לי שמח מאוד".
היא נולדה בפריז לאמא ילידת צרפת ואבא יליד ישראל. הוריה הכירו בפריז בזמן שאביה עבר לשם כדי ללמוד קונדיטוריה. כשהייתה בת שנתיים, נולד אחיה אדם, וכשהייתה בת שלוש עלתה המשפחה לישראל. שנה לאחר מכן ההורים התגרשו. כשהייתה בת עשר אביה עבר למיאמי, שם יש לו רשת מסעדות. היא ואחיה נשארו בבית אמם, שהיום עובדת כמתווכת דירות. לדברי פולני, אמה חזרה בתשובה זמן קצר אחרי לידתה והיא גדלה כדתייה, אורח חיים שהיא מקפידה לנהל גם היום.

+
לחצו >
עדן פולני מצטלמת להפקת אופנה חגיגית
"אני לא מוכנה להצטלם בבגדי ים או בהלבשה תחתונה"
(צילום: אלה אוזן, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי )

איך אורח החיים הדתי משתלב עם העבודה שלך, בעיקר בחו"ל?
"בחוזה שלי רשומים מראש הגבולות והתנאים שלי, בין היתר שאני לא עובדת בשישי־שבת ושצריך לדאוג לי לאוכל כשר. מאחר שכולם מודעים לזה מראש, קל מאוד לשלב את זה. האמונה החזיקה אותי בהרבה מצבים קשים שהיו לי, בזכותה אני תמיד מאמינה שהכול לטובה, שגם אם דברים נופלים או לא מסתדרים, יש לכך סיבה. הכול בידי השם. יש משפט חכם: 'צריך לתת יותר אמונה באמונה'".
יש קמפיינים שלא תסכימי להם בגלל הדת?
"בהחלט. אני לא מוכנה להצטלם בבגדי ים או בהלבשה תחתונה".

+
לחצו >
עדן פולני מצטלמת להפקת אופנה חגיגית
"גם היום אני ממשיכה לחוות סוג של בריונות, מאנשים שלא מכירים אותי"
(צילום: אלה אוזן, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי )

פסח בפתח, את אוהבת מצות?
"אני לא סובלת מצות. בחג הזה יש לי פחות מה לאכול, אבל אני אשרוד".
בגיל 14 היא העלתה תמונות שלה לאינסטגרם ואלה משכו את עיניו של סוכן דוגמניות. בגיל 15 כבר החלה לקבל קמפיינים נחשקים ברחבי העולם והיום היא חתומה בסוכנות הדוגמנות itm. כשפוגשים אותה קל להבין את סוד ההצלחה: מדובר בבחורה יפהפייה ובנוסף לכול, גם ג'ינג'ית הורסת.
איך קיבלת את העובדה שאת ג'ינג'ית כשהיית ילדה?
"הייתי ילדה עם שיער אדמוני ונמשים, שנאתי אותם ורציתי כל הזמן פנים חלקות. הייתי מתחננת בפני אמא שלי שתיקח אותי לטיפול לייזר שיעלים אותם והיא ענתה: 'על מה את מדברת? זה יפהפה'. ככל שגדלתי אהבתי את זה שאני ג'ינג'ית והבנתי כמה זה ייחודי. בשנים האחרונות השיער הפך יותר חום והתחלתי לעשות שטיפות כדי שהוא ייראה יותר אדמוני, כפי שהיה כשהייתי ילדה".
יש לך גם אופי של ג'ינג'ית?
"בגדול אני טיפוס רגוע מאוד, אבל אם אני מתעצבנת, זה יהיה מאפס למאה".

+
לחצו >
עדן פולני מצטלמת להפקת אופנה חגיגית
""הייתי ילדה עם שיער אדמוני ונמשים, שנאתי אותם ורציתי כל הזמן פנים חלקות"
(צילום: אלה אוזן, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי )

כשהיא לא מצטלמת, פולני שוקדת על לימודים לפסיכומטרי. התכנון: להירשם ללימודי פסיכולוגיה. "תחום הטיפול תמיד עניין אותי", היא מסבירה. "בעיקר הייתי רוצה לטפל בילדים. אני כל הזמן חושבת על כל הדברים הקשים שילדים צריכים להתמודד איתם, גם מבחינה חברתית וגם מבחינה רגשית, ושאם רק ימצאו אוזן קשבת נכונה, יהיה ניתן להציל נפשות של רבים".
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ב־2020 פולני חשפה שהייתה נתונה לחרם כשהייתה נערה. זה קרה בגיל 15, מיד אחרי שהתפרסמה: "אני זוכרת את הבוקר שבאתי לכיתה ואף אחד לא דיבר איתי", סיפרה אז. "התייחסו אליי כאילו שאני אוויר. בכיתי, ברור שבכיתי, למרות שחשדתי שזה נובע מקנאה. באותו היום כל החברות שלי נעלמו, הוציאו אותי מכל קבוצות הווטסאפ וניתקו איתי קשר. זו שישבה לידי בכיתה עברה למקום אחר. בהפסקות לא יצאתי לחצר, נשארתי בכיתה לבד" .
היום היא מודה שגם החיים כבוגרת לא תמיד קלים: "גם היום אני ממשיכה לחוות סוג של בריונות, רק שהיום זה מאנשים שלא מכירים אותי".
את מתכוונת לטוקבקים?
"בדיוק. אני למשל מוגדרת כבחורה דתייה והרבה פעמים אני מפחדת להתהלך עם חולצת בטן רק בשל החשש ממה יכתבו עליי, דברים כמו: 'היא אומרת שהיא דתייה אבל היא לובשת את זה ואת זה'. אנשים חושבים שהם יכולים לכתוב מה שהם רוצים, בעיקר אם מדובר במישהו מפורסם. הם שוכחים שמאחורי זה עדיין עומד בן אדם ושלמילים שלהם יש כוח ושהן יכולות מאוד לפגוע".
+
לחצו >
עדן פולני מצטלמת להפקת אופנה חגיגית
"אני זוכרת את הבוקר שבאתי לכיתה ואף אחד לא דיבר איתי"
(צילום: אלה אוזן, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי )

זה ללא ספק החיסרון בתחום. מה היתרון הכי גדול בעינייך בעולם הדוגמנות?
"לטייל בעולם, להכיר אנשים חדשים ותרבויות חדשות. בשנים האחרונות זכיתי להמון חוויות מדהימות".
בגיל 16 היה לך חבר חייל ואמרת שאת רואה את עצמך מתחתנת בגיל 20. התוכניות קצת השתנו, לא?
"אני לא מתכננת שום דבר כי רק בורא עולם מתכנן לי. אבל אין לי שום רצון להעביר את חיי במסיבות ו'לחגוג את החיים'. אני מאמינה שברגע שאהיה עם מישהו שארגיש שהוא 'האחד', לא אמשוך סתם את הזמן".
+
לחצו >
עדן פולני מצטלמת להפקת אופנה חגיגית
"אנשים חושבים שהם יכולים לכתוב מה שהם רוצים"
(צילום: אלה אוזן, סטיילינג: תמי ארד־ברקאי )

בתמונה הפותחת: שמלה: H&M
דוגמנית: עדן פולני ל־itm. איפור ושיער: ספיר סבג. שזירת פרחים: Flowers by Sahar איפה משיגים? ברשתות/אתרים. ירון מינקובסקי, דיזנגוף 255 ת"א. הלנה, דיזנגוף 154 ת"א. גמלא, דיזנגוף 150 ת"א. רפאל, דיזנגוף 218 ת"א
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button