מרפסות עם סוככי גלילה

צללית: כל בית צריך מרפסת שמתאימה לאופי שלו

סוככי הגלילה מסוג מקסי זיפ שינו את הדרך שבה אנו משתמשים במרפסת. כל מרפסת ניתנת להתאמה לפי אופיים של דיירי הבית, ובכל מרפסת יש סיפור של אנשים וסגנון חיים

מאת: יעל פלד ינאי, מוגש מטעם צללית
יעל פלד ינאי, מוגש מטעם צללית
פורסם:
מרפסות גדולות ומפנקות, שאותן ניתן לסגור בלחיצת כפתור, הפכו בשנים האחרונות לחלק המעניין ביותר בבית - יחידת פנאי ייחודית לכל דירה, המתאימה לכל עונה, שעה של היום או סגנון חיים. הטכנולוגיה המתקדמת והתפתחות תחום סוככי המסך מאפשרות היום להפוך כל מרפסת לחלל המותאם לצורכי המשתמש בלחיצת כפתור.
אדריכלים מספרים כי השימוש במקסי זיפ מאפשר להפוך את המרפסת לחדר משחקים, חלל אירוח או פינת עבודה
כאשר אנו בוחנים את המרפסת ואת הדרך שבה בחרו להתאימה לצורכי המשפחה, מתעורר הסיפור הקסום של המשתמשים בה. החלל הפתוח שפעם היה מוגבל ונתון לשינויי מזג האוויר, הפך למרכז החם של הבית. עם אינספור אפשרויות עיצוב ושימושים, מחשבה מקדימה ותכנון נכון, סוככי המסך ההיקפיים הפכו את המרפסת לנגישה מאי פעם. פרגולות אלומיניום מסוג סנטק ואקסיס נעשו פופולריות בשנים האחרונות, ובשילוב טכנולוגיית המקסי זיפ שאפשרה סגירה חלקית או מלאה של המרפסת באופן יעיל ומהיר, בעצם שינו את ההתייחסות שלנו לבית כולו.
הישיבה עם כוס קפה באוויר הפתוח של המרפסת, כשמשקיפים על הנוף ומוגנים מעיניהם של השכנים, נולדה אולי בסרטים ההוליוודיים, אך קרמה עור וגידים במציאות הישראלית המודרנית. איום הגשם והקור החורפי או אימת קרינת השמש בימי הקיץ כבר מזמן לא עוצרים את הבילוי בחלל המסוגנן הנמצא במרחק צעד אחד מהסלון. למזלנו, סגירה באמצעות סוככי מסך מבדים מתקדמים מבטלת את המגבלות ומייצרת הזדמנויות חדשות לשימוש במרפסת.
4 צפייה בגלריה
מרפסות עם סוככי גלילה
מרפסות עם סוככי גלילה
הטכנולוגיה המתקדמת בתחום
(צילום: יח"צ)
הטכנולוגיה המתקדמת בתחום סוככי המסך מאפשרת להפוך כל מרפסת לחלל מותאם בלחיצת כפתור
סוככי המסך הנגללים, הנקראים מקסי זיפ, נמתחים כלפי מטה בין קורות המרפסת ונשארים מתוחים בזכות רוכסן מחומרים עמידים (ומכאן שמם). הבדים החדשניים מסוג דראלון רשת (Reflect Air), המאפשרים חדירת אור שמש נעים גם במצב סגור, מספקים הגנה מפני הקרינה המסוכנת. השימוש בטכנולוגיית ההצללה החדשנית תורם גם להורדת הטמפרטורה בחלל המרפסת בקיץ בכמה מעלות, ללא שימוש במזגן או מאוורר. הבד המחורר, בשילוב אבקת זכוכית המסננת את הקרינה, העביר את השליטה על החלל הפתוח למי שאוחז בשלט ומחליט כיצד תיראה ותתפקד המרפסת.
מעצבי פנים ואדריכלים מספרים כי השימוש בהצללה ובסגירה סלקטיבית מאפשר למשפחות רבות להפוך את המרפסת לחדר משחקים נוסף, לחלל אירוח עשיר או לפינת עבודה יוקרתית עם אווירה של טבע פראי ומעורר דמיון. מומחי קולינריה מצביעים על חלקם של סוככי הגלילה בגידול של טרנד מטבחי החוץ הצומח. האפשרות לבשל בחוץ, ובלחיצת כפתור לאוורר את אזור הבישול או להסתירו מהשכנים הבוחנים, השפיעה מאוד על אופי האירוח של הישראלי החדש.
4 צפייה בגלריה
מרפסות עם סוככי גלילה
מרפסות עם סוככי גלילה
השימוש בבד רשת תורם להורדת הטמפרטורות
(צילום: יח"צ)
את סוככי המקסי זיפ ניתן להתקין במרפסות מקורות או במרפסות שבהן הותקנו פרגולות סנטק הניתנות לפריסה ולקיפול חשמלי, וכמובן גם כתוספת לפרגולות פשוטות וקבועות. בשילוב רוכסנים עמידים, מסילות ומנוע חשמלי עם אפשרות לפתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק, מספקים סוככי המסך פרטיות והגנה מהשמש הקופחת, מהרוחות ומגשם.
פשטות ההתקנה והתפעול של מערכות ההצללה והבידוד מפגעי מזג האוויר תרמו רבות לקידום סגנון החיים הבריא ולאפשרות של רבים לאמץ אורח חיים ספורטיבי, ללא הצורך בחדרי כושר או אולמות ספורט מרוחקים. הפרטיות שאותה מספקים סוככי הגלילה מאפשרת היום לכל אחד לרכוב על אופני כושר, להתאמן עם שק איגרוף או לקפץ בדלגית מול מדריך וירטואלי בערוץ הווידיאו האהוב עליו.
בד Reflect Air מאפשר חדירת אור ואוויר ומונע סנוור במהלך האימון. המעבר בין אימון מול הנוף בבריזה הנעימה של הערב ובין חדר כושר פרטי וסגור, עם שמירה על הפרטיות, הופך את האימון בבית לטבעי ונוח. גם האפשרות לסגור רק חלקים מסוימים עד לגובה רצוי מקנה לאימון הביתי אווירה ייחודית המוסיפה לאיכות החיים ולבריאות המתאמנים.
4 צפייה בגלריה
מרפסות עם סוככי גלילה
מרפסות עם סוככי גלילה
מתאימים את המרפסת לכל תחביב
(צילום: יח"צ)
מגוון הצבעים שמהם ניתן לבחור, כאשר מתכננים את המרפסת ואת צבע הסוככים הנגללים, גדול. אפקט הצבע מייצר תחושה של אמנות אורבנית בשכונות המגדלים החדישות. הצבע שמוסיפים סוככי המקסי זיפ על סוגי הבדים השונים, והעובדה שבכל פעם שמסתכלים על בניין עם מרפסות, מצב הסוככים נראה שונה - הופכים כל מגדל ליצירת אמנות חיה. פתרון הסגירה עם מערכת סוככים המקובעת באמצעות זיפרים עמידים משנה אולי את חייהם של בעלי המרפסות, אבל גם תורם לסביבה כולה.
פשטות ההתקנה והתפעול של מערכות המקסי זיפ תרמו רבות לקידום סגנון החיים הבריא
לא משנה אם חייכם סובבים סביב האירוח, הספורט, הבישול או תחום ה”עשה זאת בעצמך”, הסוככים הנגללים הפכו את המרפסת לחלל משתנה, המתאים את עצמו לכל תחביב ולכל אורח חיים. הטכנולוגיה בשירות האדם מעולם לא הייתה מוחשית יותר. שאלנו את רוני בר מחברת צללית, מובילת תחום הסוככים הנגללים בישראל, כיצד להתאים ולבחור את סוכך המקסי זיפ הנכון למרפסת ולצורכי המשתמשים בה. תשובתו לא הפתיעה אותנו: “העצה הטובה ביותר היא לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות או התחייבות עם מומחה, ולהקפיד על חברה ותיקה עם שירות המגיע עד לבית הלקוח. לרוב אין בעיות עם סוככי המקסי זיפ, אבל בחירה נכונה, התקנה מקצועית ושירות מקצועי הם המפתח להנאה מושלמת מהמרפסת שלכם”.
צללית סוככים בע"מ, אבן גבירול 7, יהוד | אתר | מייל
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button